וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קלע 11 נקודות, וושינגטון הביסה את מינסוטה 109:130

הישראלי היה טוב מאוד (3 שלשות, 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-27 דקות), קבוצתו סוף סוף התפוצצה בדרך לניצחון ראשון העונה, כולל רבע שלישי של 14:40. ביל הצטיין עם 31 נקודות בהיעדרו של ראסל ווסטברוק

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בשעה טובה ומוצלחת, השיגה סוף סוף וושינגטון ניצחון בכורה העונה. אחרי חמישה הפסדים רצופים, התפוצצו דני אבדיה וחבריו עם 109:130 על מינסוטה בחוץ, כשהישראלי מספק משחק טוב מאוד של 11 נקודות (4 מ-7 מהשדה,3 מ-5 ל-3), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות.

אבדיה שוב פתח בחמישייה של סקוט ברוקס, שהעניק מנוחה לראסל ווסטברוק בשל המשחק השני תוך יומיים, ולצידו ראול נטו, בראדלי ביל, רוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט. הישראלי קיבל הכי הרבה דקות (27) על הפרקט אצל וושינגטון להוציא את ביל (28), ושלא בפעם הראשונה העונה, גם מדד הפלוס-מינוס שלו היה הגבוה ביותר בקבוצה (+32).

הוויזארדס סוף סוף הראו חלק מהפוטנציאל ההתקפי שלהם כשהמטירו 37 נקודות כבר ברבע הראשון, אז גם ברחו ליתרון דו-ספרתי ולא הביטו לאחור. רבע שלישי מדהים של 14:40 כבר הפך את זה לתבוסה מבחינת הוולבס, שחסרו פעם נוספת את כוכבם קארל אנתוני טאונס.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
מברוק. אבדיה/רויטרס

ביל הוליך את וושינגטון עם 31 נקודות ו-7 אסיסטים, כשמלבדו שבעה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות. בריאנט הוסיף 18, ג'רום רובינסון תרם 13 מהספסל, נטו הוסיף 12 ו-11 היו, מלבד לאבדיה, גם להאצ'ימורה, דאוויס ברטאנס ורובין לופז. מאליק ביזלי קלע 21 למפסידה, שקיבלה גם 17 מהסנטר המחליף נאז ריד.

הניצחון, שבוודאי משחרר לחץ רב בוויארדס הלחוצים, התחיל ברגל ימין את מסע החוץ של הקבוצה מהבירה. בלילה שבין שני לשלישי תתארח אצל ברוקלין המצוינת, ולאחר מכן הלו"ז שלא לא נהיה קל יותר: בלילה שבין חמישי תתארח בפילדלפיה, ובלילה שבין שבת לראשון אצל בוסטון. לאחר מכן תשוב לרצף של שלושה משחקי בית (מיאמי, פיניקס, יוטה).

אחרי שישה משחקים בליגה הטובה בעולם מעמיד אבדיה ממוצעים של 7.8 נקודות (51.5 אחוז מהשדה, 47.6 אחוז ל-3. 60 אחוז מהקו), 5.2 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים, 1.3 חטיפות ו-0.7 איבודים למשחק, תוך שהוא מקבל בממוצע 26.2 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully