וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה "הפאסיבי" הלך לאיבוד בהתקפה, בישראל כבר סופרים לו נגיעות בכדור

הרוקי הישראלי שותף רק לעתים רחוקות בהתקפות של הוויזארדס, ובזמן שאוהדיו בארץ מתוסכלים ("מתוזז כמו בטירונות"), כתבי וושינגטון טוענים שהוא זה שצריך לשנות גישה: "הפך לדמות משנית". וגם: הלחץ סביב סקוט ברוקס גובר

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

לא רגוע בוושינגטון אחרי ההפסד החמישי שספגה הקבוצה הלילה (בין חמישי לשישי) בידי שיקגו. הוויזארדס נוצחו 133:130 למרות שהבולס הופיעו בסגל חסר, שבמשחק ששוב המחיש את הלחץ אצל הקבוצה של דני אבדיה, שספגה לא פחות מארבע עבירות טכניות ושוב איבדה את המשחק עם שורה של החלטות לא טובות בדקות הסיום.

בתקשורת המקומית המשיכו לעסוק בעתידו של המאמן סקוט ברוקס, שנמצא על הכוונת מפתיחת העונה. המאמן שנמצא בשנתו האחרונה בחוזה עדיין לא מצליח לגרום לוויזארדס להיות קבוצת הגנה ראויה, וגם בהתקפה עדיין לא ניכרת טביעת אצבע של מאמן. כתבי וושינגטון ביקרו גם הלילה את הרוטציה של המאמן, תהו מדוע אייזק בונגה שהיה שחקן חמישייה בחלק גדול מהעונה שעברה כלל לא שותף, לא הבינו את מדיניות החילופים שלו וכינו את ההרכבים שהעמיד "מוזרים".

ברוקס ניסה לשדר עסקים כרגיל בסיום ואמר ש"עדיין יש לי ביטחון בקבוצה הזאת. עומדת לפנינו עונה ארוכה, אלו בסך הכול חמישה משחקים. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר ולהחזיק מעמד לאורך זמן ממושך יותר, כי יש תחושה שאנחנו לא מחזיקים מעמד גם כשאנחנו משחקים טוב".

בראדלי ביל המתוסכל, שגם הוא נמצא בשנת חוזה וכל תגובה והבעת פנים שלו נמדדת בזכות מגדלת, גם כן לא מרים ידיים. "כולנו כועסים בחדר ההלבשה, אבל כועסים בקטע טוב. אנחנו צריכים לצאת מזה יחד ולעבוד עם מה שיש. כמובן שאני לא אדרוש מהמאמן וההנהלה אף שינוי אחרי חמישה משחקים בלבד", אמר ביל.

מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס. AP
בסכנת פיטורים? סקוט ברוקס הלילה/AP

דני אבדיה שסיים עם 6 נקודות (2 מ-5 מהשדה), 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, לא היה פעיל במיוחד בצד ההתקפי, למרות ששוב קיבל מחמאות על ניצוצות שהראה בהגנה. אוהדיו בישראל כבר משייכים את חוסר המעורבות של אבדיה בהתקפה, בסגנון המשחק של הוויזארדס ובאנוכיות כביכול של כמה משחקני הקבוצה.

עוד בוואלה!

וושינגטון שוב הפסידה לשיקגו החסרה, 6 נקודות ו-4 ריבאונדים לדני אבדיה

לכתבה המלאה

בתקשורת האמריקאית אבדיה ממשיך לקבל מחמאות, אבל יש גם מי שמצפה ממנו ליותר. העיתונאי מאט מודרנו שמסקר את וושינגטון כתב ש"דני ורוי האצ'ימורה הם שניים מהשחקנים הכי בוגרים בסגל של הוויזארדס. זו מחמאה עבורם וסיבה לדאגה עבור שאר השחקנים בסגל". בוושינגטון שיבחו שוב את ההגנה של אבדיה וציינו ש"הוא ממשיך להראות את היסודות ההגנתיים המצוינים שלו".

מצד שני, ברשת NBC הגדירו את ההופעה של אבדיה "פאסיבית", וטענו שהוא צריך לקחת על עצמו יותר. "אבדיה שיחק מול פטריק וויליאמס, הרוקי של שיקגו שנבחר בבחירה הרביעית - שגם הוא היה מועמד להיבחר בה. הלילה שניהם הפכו לדמויות משניות במהלך המשחק", ציינו. "אבדיה המשיך להיות אחת מנקודות האור של הוויזארדס בהגנה, אבל לא כפה את עצמו על ההתקפה בשום צורה. כמוהו, גם וויליאמס לא הותיר את חותמו על המשחק. שניהם נבחרו גבוה כל כך בדראפט בזכות הפוטנציאל הגדול שלהם, אבל בזמן שכל אחד מהם הראה שיש לו איכויות מספיקות כדי להפוך לשחקן לגיטימי בעתיד, אף אחד מהם לא השפיע על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully