וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל לא מתרשם מההגנה של דני אבדיה: "הוא עושה דברים מיוחדים? כמו מה?"

כוכב וושינגטון מנסה לדרבן את הרוקי הישראלי לשמור טוב יותר: "הוא מחזיק מעמד, אבל זה אתגר גדול מבחינתו". ברוקס רוצה אותו על המגרש בדקות הסיום של משחקים, אבל הפרשנים כבר פסימיים: "משוגע כמה הצוות המסייע של הוויזארדס לא מתאים ליד ווסטברוק"

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בפתיחת העונה, וושינגטון ודני אבדיה ממשיכים לחפש ניצחון בכורה, ומקווים להשיג אותו הלילה (בין חמישי לשישי, 0:00, ספורט 5), שוב מול שיקגו לה הפסידו אתמול. שרשרת ההפסדים של הוויזארדס גרמה להרמת גבות בארצות הברית, ולפי דיווחים גם הכסא של המאמן סקוט ברוקס מתחיל להתנדנד.

המאמן שנמצא בשנתו האחרונה בחוזה, שוקל שינויים בחמישייה לקראת המשחקים הבאים, גם לאור חזרתו של הפורוורד רוי האצ'ימורה, שאמור לערוך את משחקו הראשון העונה הלילה.

"בהחלט ייתכנו שינויים בחמישייה ובהרכבים שנשחק איתם. אנחנו בוחנים כל מיני אפשרויות כדי לחולל שינוי", אמר אמש המאמן לאחר האימון של הקבוצה. יחד עם זאת, נראה שברוקס עדיין בונה על דני אבדיה בחמישייה - אם לא זו שפותחת משחקים, לפחות זו שסוגרת אותם.

"רוי האצ'ימורה, תומאס בריאנט, בראד, ראסל ודני - זו יכולה להיות חמישייה לא רעה לסיים איתה משחקים", אמר המאמן, שראה את קבוצתו מפסידה שלושה משחקים צמודים בגלל יכולת לא טובה ברבע האחרון.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי אוטו פורטר ג'וניור, שיקגו בולס. AP
המאמן רוצה אותו על המגרש בסיומי משחקים. אבדיה/AP

הכתבים שמסקרים את וושינגטון ממשיכים להיות אופטימיים מהיכולת ההגנתית של אבדיה, אבל לא כולם שותפים לדעה שהוא כבר עכשיו שומר לגיטימי בליגה הטובה בעולם. מי שלא מסכים עם הקביעה הזו, הוא בראדלי ביל. כשכוכב הוויזארדס נשאל אמש על ידי אחד העיתונאים על ההתרשמות שלו מה"דברים המיוחדים שרוקי כמו אבדיה עושה" בצד ההגנתי, ביל אמר: "דברים מיוחדים כמו מה? לא יודע. הוא יהיה טוב מאוד עבורנו, אבל המשחק סופר מהיר בשבילו עכשיו. צריכים להיות סבלניים איתו, לזרוק אותו למים העמוקים אבל לזכור שהוא רק בן 19. אין לו ניסיון ב-NBA. הוא עדיין לא מכיר את ההרגלים של חלק מהשחקנים בליגה, עדיין לא יודע מה השחקנים שהוא שומר עליהם אוהבים או לא אוהבים לעשות...".

ביל אומר שאבדיה אמנם "מחזיק מעמד, שזה נהדר, אבל האתגרים גדולים מאוד בשבילו. אנחנו בתור קבוצה צריכים לוודא שהוא ממשיך להתכונן לכל משחק כמו שצריך. הוא עושה עבודה טובה עד עכשיו, אבל אני לא יכול לומר שהיכולת שלו לשנות זריקות יוצאת דופן כרגע".

ביל טוען שהבעיה של וושינגטון היא לא חוסר כימיה. "אף אחד לא שונא את החבר שלו לקבוצה, אין בינינו דם רע. זו לא סוג הסיטואציה הזו", הבטיח. "אני חושב שכולנו פשוט זועמים על המצב, זה הכול. זה דבר טוב. אנחנו מנסים לנתב את הזעם הזה כדי להשתפר על המגרש".

עוד בוואלה!

למרות האווירה הקשה בקבוצה: "דני אבדיה הוא נקודת האור בוושינגטון"

לכתבה המלאה

בתקשורת האמריקאית הארצית התייחסו לוושינגטון בהרחבה ביממה האחרונה, כשהיא מוגדרת כקבוצה המאכזבת של השבוע הראשון של העונה. קנדריק פרקינס אמר ל-ESPN: "אין איתם שום בעיה בהתקפה כרגע, אבל הגנתית, הם לא מסוגלים לשמור אפילו על קשישים בדיור מוגן. הם איומים בצד ההגנתי, וזה מתחיל אצל ווסטברוק וביל. נכון לעכשיו, היריבות עושות מול וושינגטון מה שהן רוצות. יש לוויזארדס מספיק כוח אש התקפי, אבל הם חייבים להתחיל לשמור".

בריאן ווינדהורסט טוען שראסל ווסטברוק הוא הבעיה, למרות ממוצעי הטריפל דאבל שלו: "המספרים של ווסטברוק לא רעים על הנייר, אבל היעילות ההתקפית שלו במגמת צניחה. הוא לא קולע מחוץ לצבע, אבל לוקח המון זריקות מחצי מרחק, לא מגיע לעונשין...הם לא מצליחים לקבל תפוקה יעילה מראסל ווסטברוק. הקבוצה הזו בלחץ לנצח מיידית, אחרי הטרייד על ווסטברוק וכשבראדלי ביל בשנת חוזה. סקוט ברוקס מתחיל להיות בלחץ. המאבק על המקום השמיני במזרח יהיה קשה מאוד, ולברוקס אין הרבה זמן או סבלנות".

בפודקאסט ה-NBA של "דה רינגר", טען הכתב ג'ונתן צ'ארקס שהבעיה האמיתית הם השחקנים המשניים - כולל דני אבדיה: "אין להם שום צוות מסייע ליד ווסטברוק וביל. במיוחד כשלוקחים בחשבון את המגרעות של ווסטברוק, השחקנים שלהם כל כך לא מתאימים לידו, זה פשוט משוגע. הצוות המסייע שלהם מוגבל מאוד, אין שם מספיק כישרון. זו הולכת להיות עונה ארוכה וקשה לוויזארדס. הכדורסל של ווסטברוק הוא פשוט כדורסל אחר, וגם המאמן וגם השחקנים שלידו צריכים להתרגל לזה. לא קל להתמודד עם הכדורסל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully