וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 הפסדים בקדנציה השנייה של זידאן: הנתון העגום של מרסלו בריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 31.12.2020 / 13:42

בספרד בדקו ומצאו שכל ההפסדים של זידאן בליגה הגיעו כשהמגן הברזילאי פתח, לעומת זאת הוא עדיין בלתי מנוצח כשהוא על הספסל. גם קרבחאל ספג אש

תקציר ה-0:0 בין ניוקאסל לליברפול/ספורט 1

לראשונה מאז 1995, אתלטיקו מדריד היא זו שמתחילה שנה קלנדרית כמוליכת הליגה הספרדית. אז, הקולצ'ונרוס סיימו את העונה עם זכייה באליפות והוסיפו גם את גביע המלך, כשאחד השחקנים הבולטים היה דייגו סימאונה. כעת, אחרי ניצחון 0:1 על חטאפה משחקו ה-500 כמאמן הקולצ'ונרוס, הוא נהנה משתי נקודות יתרון על פני ריאל מדריד, שנעצרה עם 1:1 מפתיע במגרשה של אלצ'ה מהתחתית.

דני קרבחאל, האיש שגרם לפנדל ממנו ספגה ריאל את השוויון (פנדל שישי שהיא סופגת בתשעת משחקי הליגה האחרונים) היה הכתובת לביקורות מצד חלק אנשי התקשורת במדריד. "טעויות כאלה עולות באליפות, זה היה פנדל נאיבי מצדו", כתב למשל תומאס רונסרו ב"אס" והוסיף: "אתה לא יכול לתפוס כך שחקן ברחבה. זה היה סיום מאכזב לשנת 2020".

דני קרבחאל שחקן ריאל מדריד מאוכזב. Soccrates Images, GettyImages
סיום מאכזב לשנה. דני קרבחאל/GettyImages, Soccrates Images

זינדין זידאן סיכם: "במחצית הראשונה היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש את השער השני. הם חזרו וזה הפך למסובך יותר מבחינתנו. זה הכדורגל, אין לי מה להגיד. איבדנו שתי נקודות, אבל אנחנו צריכים להמשיך. יש עוד הרבה נקודות בקופה".

קאסמירו אמר בסיום: "רצינו לנצח ולא הצלחנו לעשות את זה. התחלנו טוב, יצרנו מצבים, אבל היריבה למדה אותנו ממש טוב והצליחה להשוות. נלחמנו, אבל הם התגוננו היטב. אנחנו צריכים להמשיך, יש עוד הרבה משחקים בליגה. במדריד תמיד רוצים לנצח ותמיד חושבים כבר על המשחק הבא. על השופטים לא נדבר, הם עושים את המיטב וה-VAR כאן כדי לעזור להם".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד נעצרה על ידי אלצ'ה, אתלטיקו בודדה בפסגה

לכתבה המלאה
מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פתח בכל ההפסדים של ריאל מדריד. מרסלו אתמול/רויטרס

אבל אולי האשם בתיקו הזה הוא בכלל מרסלו? המגן הברזילאי הוותיק פתח אמש בהרכב במקום פרלאן מנדי כחלק מהרוטציות שעושה זידאן. ריאל מדריד ניצחה שישה משחקים רצופים עם מנדי בהרכב ושוב איבדה נקודות עם מרסלו. עד כמה המאזן של הבלאנקוס עגום עם מרסלו?

מאז שזידאן חזר לקדנציה שנייה בריאל מדריד ב- 2019 הוא ניהל 65 משחקי ליגה והפסיד בעשרה משחקים - בכולם מרסלו היה בהרכב. לעומת זאת, ריאל עדיין בלתי מנוצחת ב-36 משחקים כשמרסלו לא פותח. מרסלו משחק בריאל מדריד כבר מ-2006 ונחשב למניה בטוחה בהרכב של כל מאמן. אלא שהמגן בן ה-32 נחשב אומנם לעילוי התקפי, אבל עושה הרבה מאוד חורים וריאל מרבה לספוג במשחקים שבהם הוא משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully