וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:0 מאכזב בין נס ציונה להפועל רמת גן, תומר קשטן מונה למאמן אחי נצרת

גם 37 דקות מול 10 שחקנים לא עזרו לאורדונים, שרשמו תיקו רביעי רצוף במשחק בו שתי הקבוצות פספסו הזדמנות להתקדם למקום השני. מאמן שלישי העונה למדורגת 13

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

סקציה נס ציונה והפועל רמת גן פספסו הערב (רביעי) הזדמנות לעלות למקום השני, כשנפרדו ב-0:0 במשחק שנעל את המחזור ה-17. האורדונים לא הצליחו להכניע את שוער המשנה עומר קציר, שפתח אצל המארחת בהיעדרו של אוסטין אג'ידה הפצוע, ולא ניצלו גם את הרחקתו של יובל חליבה בצהוב שני בדקה ה-53.

זה היה תיקו רביעי ברציפות של רמת גן, כאשר שלושה מהם היו ללא שערים. נס ציונה עם משחק בית שני ברציפות ללא שער, אבל עדיין מקדימה בנקודה את האקס עופר טסלפפה, שזכה לטקס לפני המשחק על תרומתו לעלייה לליגת העל.

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. קובי אליהו
יאושש את אחי נצרת כפי שעשה בכפר קאסם? תומר קשטן/קובי אליהו

בינתיים, רכבת המאמנים בליגה הלאומית נמשכת, והיום תומר קשטן חזר לליגה כשמונה למאמנה החדש של מכבי אחי נצרת. קשטן בן ה-49, שנפרד לפני כחודש וחצי ממ.ס. כפר קאסם, מחליף בתפקיד את אדהם האדיה, שבעצמו חזר לנצרת באמצע אוקטובר במקום ניר ברקוביץ'.

אחי נצרת הפסידה אתמול 1:0 להפועל איכסל ולאחר המשחק האדיה התפטר. הקבוצה נמצאת במקום ה-13, רק מקום אחד מעל הפועל פתח תקוה בעמדה שמובילה למשחקי המבחן, וזאת אחרי שצברה 18 נקודות ב-17 המחזורים עד כה. האדיה השיג נקודה אחת מ-15 האחרונות בליגה, כשהקבוצה כבשה רק שער אחד במהלך הרצף הזה וגם הודחה מהגביע לפני שבועיים.

הבכורה של קשטן, כמה סמלי, תהיה מול קבוצתו הקודמת כפר קאסם ביום שישי ב-15:00. לפני כפר קאסם, אותה הוביל בעונה הקודמת לעונה מפתיעה עם המקום השישי, הוא אימן גם את הפועל כפר סבא, הפועל הרצליה, הפועל רעננה, מכבי הרצליה, עירוני קרית שמונה והפועל פתח תקוה.

עוד בוואלה!

לאומית: עוד ניצחון לנוף הגליל, כפר שלם היממה את רמת השרון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully