וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עוד ניצחון לנוף הגליל, כפר שלם היממה את רמת השרון

המוליכה חגגה 1:2 על עפולה, נועלת הטבלה השיגה 0:1 מתוק, גם הפועל ירושלים פישלה וסיימה ב-0:0 ביתי עם כפר קאסם

תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

בליגה הלאומית לא זקוקים למנוחה, והערב (שלישי) כבר נערך המחזור ה-17 כמעט במלואו, עם שבעה משחקים מתוך שמונה. במוקד ניצחה המוליכה הפועל נוף הגליל 1:2 על הפועל עפולה, בעוד הסגנית הפועל ירושלים מעדה מול מ.ס. כפר קאסם. מחר תארח סקציה נס ציונה את הפועל רמת גן.

שחקני  הפועל נוף הגליל חוגגים. אודי ציטיאט
המוליכה בשלה. שחקני הפועל נוף הגליל/אודי ציטיאט

הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה 1:2

קצת יותר משבועיים לפני המפגש ביניהן בסיבוב ח' של גביע המדינה, המוליכה הגאה צלחה את הדרבי האיזורי מול קבוצה של רומן זולו, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. גיא דיין כבש בבעיטה חופשית (40), מתיאס לימה הוסיף שער בדקה ה-89, והרצף נמשך: עפולה לא ניצחו את נוף הגליל בחוץ מאז דצמבר 2016, חרף שער מצמק של אנטוניני קולינה בתוספת הזמן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ירושלים 0:0

פספוס גדול לזיו אריה ושחקניו, שאמנם רשמו משחק שישי ברציפות ללא ספיגה (סך הכול 613 דקות עם שער נקי), אך החמיצו הזדמנות לבסס את מקומם במקום השני מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. כמו בסיבוב הראשון, גם הפעם זה נגמר ללא שערים.

אדבאיו אדליי שוער הפועל ירושלים. דני מרון
613 דקות רצופות ללא ספיגה. אדבאיו אדליי/דני מרון

הפועל כפר שלם - הפועל ניר רמת השרון 0:1

ה-הפתעה של המחזור. אחרי שישה הפסדים רצופים, עם ההגנה הגרועה בליגה ויכולת שגרמה לה להיראות בדרך הבטוחה לליגה א', נועלת הטבלה חילצה ניצחון שני העונה דווקא על חשבון המדורגת שלישית ערב המחזור. בארי אבובאקר הימם עם שער כבר בדקה השנייה וזה הספיק מול רמת השרון, שסופרת הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

הפועל רעננה - בית"ר תל אביב בת ים 2:2

מהפך בדקות הסיום סידר לאלדד שביט ניצחון ליגה ראשון כמאמן הפועל רעננה, שכבר ראתה כיצד היא משיגה שלוש נקודות נוספות ומתקרבת סוף סוף לחלק העליון של הטבלה - עד הסיום הכואב. בית"ר תל אביב, מצידה, סופרת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. מוחמד בדארנה כבש ראשון (12) עם בעיטה יפה מהאוויר, אך האורחת השוותה בחלוף דקה בלבד מרגלי מפולח שלאעטה, שסובב נהדר לחיבורים. בנג'מין קוקו שוב העניק לרעננה יתרון (51), אך חיים איצרין הורחק (72) ושוב היה זה שלאעטה שאיזן (77). ניב אנטמן זעם על ההחלטה לאשר את השער, והורחק גם הוא.

שוער הפועל רעננה ניב אנטמן. דני מרון
הורחק. אנטמן/דני מרון

הפועל איכסל - מכבי אחי נצרת 0:1

צבירת נקודה אחת מתוך 12 האחרונות הורידה את אחי נצרת עד למקום ה-13 ומעמדו של אדהם האדיה התערער. לצערה, גם מול הפועל איכסל, לכאורה יריבה נוחה להתאושש על גבה לאחר סדרת התוצאות הרעות, היא לא הצליחה להשיג אוויר לנשימה. זה הלך קשה עבור המארחת, עד שדאג חוליו סזאר לשלוש הנקודות בדקה ה-86, וכעת איכסל שווה להפועל ירושלים שבמקום השני.

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 2:1

אחרי חמישה משחקים רצופים, הכתומים מצליחים לנצח מחוץ לביתם - ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. המלאבסים ממשיכים להתרסק עם הפסד רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, וכעת הם רחוקים נקודה בלבד מהקו האדום. בן בן יאיר שחתם השבוע עדיין לא נרשם בסגל. דן כדורי כבש ראשון (29), אביב סאלם איזן (43) לקראת סיום המחצית הראשונה, דוסו אבו דאג לשער הניצחון לזכות האורחת (50).

דוסו אבו שחקן הפועל ראשון לציון מול מופלח שלאעטה שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
שער ניצחון. אבו/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל עכו - הפועל אום אל פאחם 1:1

הרצף נמשך: עכו לא מצליחה לנצח בבית את אום אל פאחם בליגה הלאומית בפעם החמישית ברציפות. רז טוויזר (60) כבש ראשון, מוטי איוניר ושחקניו מצאו שוויון מאוחר דרך אילון אלימלך (76) ורשמו משחק רביעי רצוף ללא ניצחון - אבל בכל זאת אספו נקודה חשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully