וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מאמינה, סולשיאר מרגיש: "נוסף לנו גם הניצוץ הזה"

הכוכבים נותנים תפוקה, הקבוצה ממשיכה לנצח, והשנה יש גם ווינריות, אופי ונחישות. האליפות תחזור אחרי שמונה שנים? סולשיאר מרגיע: "נדבר באפריל"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:1/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד מאמינה. אחרי 15 מחזורים לא יציבים, עם 9 ניצחונות ולא מעט מעידות, השדים האדומים במקום השני, מרחק 2 נקודות מהפסגה, ואחרי שאתמול (שלישי) יונייטד ניצחה את וולבס 0:1 דרמטי משער קצת מזליקי של מרכוס רשפורד בתוספת הזמן, המאמן אולה גונאר סולשיאר מרגיש שהקבוצה הראתה את האופי הנדרש. סולשיאר מתעקש שלא לדבר על אליפות, אבל יודע עד כמה הניצחון הזה היה חשוב.

אולה גונאר סולשיאר מברך את אדינסוטן קבאני ושחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יש ממה להיות מעודד. סולשיאר/רויטרס

"התוצאה הזאת אדירה עבורנו מבחינת הגישה", הודה סולשיאר, "אנחנו קבוצה שונה עכשיו, טובים יותר פיזית ומנטלית. אמונה מגיעה בזכות יכולת ותוצאות, והשחקנים שיש לנו על המגרש יכולים לשנות את המשחק בשנייה. נוסף לנו גם הניצוץ הזה, אבל גם כשאתה מתחיל להשיג תוצאות ודברים הולכים לכיוונך, זה עוזר. האמונה שם, והשחקנים מרגישים שהם יכולים לנצח כל קבוצה, בכל מקום".

עוד בוואלה!

אנגליה: ניצחון דרמטי למנצ'סטר יונייטד, 0:5 גדול ללידס על ווסט ברומיץ'

לכתבה המלאה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה. רויטרס
יודע כמה זה חשוב. דה חאה/רויטרס
מרכוס רשפורד, פול פוגבה, שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ווינרים? יונייטד/רויטרס

עם זאת, כאשר סולשיאר נשאל על אליפות ראשונה עבור יונייטד אחרי שמונה שנים, הוא אמר: "אין מירוץ לאליפות אחרי 15 משחקים. אתה כמובן יכול לאבד סיכוי להיות במירוץ כבר ב-10 מחזורים הראשונים, אבל אנחנו יכולים לדבר על זה כשנגיע למרץ או אפריל".

יונייטד יכולה להיות מעודדת לא רק מהווינריות והנחישות - אלא גם מהיכולת של שחקניה הבולטים: פול פוגבה מציג לאחרונה יכולת יציבה על אף השמועות עליו, ברונו פרננדש הוסיף עוד בישול מצוין, רשפורד ממשיך לכבוש שערים חשובים, ודויד דה חאה עשה את העובדה שלו בין הקורות. "אנחנו חייבים להילחם עד הסוף", אמר דה חאה, "בין אם מפסידים, מנצחים, חייבים להילחם עד הסוף. הראינו היום שאנחנו מאמינים ועד הרגע האחרון מנסים לכבוש שער ניצחון כמו שעשינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully