וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אבי לוזון מתכנן למכור את ליאל עבדה, זניט וקלאב ברוז' התעניינו

29.12.2020 / 19:19

האקזיט הבא אחרי מנור סולומון? אבי לוזון הצהיר לגלי צה"ל כי ימכור בקרוב את ילד הפלא בן ה-19 ל"אחת הקבוצות שהודחו משלב הבתים של ליגת האלופות". הקבוצה של גיא לוזון כבר סימנה מחליף נוצץ במקרה של מכירה: בן שהר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

מכבי פתח תקוה הפכה בשנים האחרונות לבית חרושת להשבחת שחקנים צעירים. אחרי מנור סולומון שנמכר ב-6 מיליון יורו לשחטאר דונייצק, כעת נראה כי ליאל עבדה הוא הקופון הבא של הלוזונים. יושב ראש המועדון, אבי לוזון, הצהיר היום (שלישי) ביומן הערב של גלי צה"ל כי ימכור בקרוב את ליאל עבדה "לאחת הקבוצות שהודחו משלב הבתים של ליגת האלופות. החיים לימדו אותי שלא מדברים עד שזה לא חתום".

קבוצת הפאר הרוסית זניט סנט פטרסבורג בדקה לאחרונה את העלויות של הכישרון הצעיר בן ה-19, כשגם קלאב ברוז' הבלגית הביעה בו עניין. עבדה, שהפך לשחקן הרכב אצל גיא לוזון, כבש העונה ארבעה שערי ליגה ונחשב לאחד הכשרונות הגדולים בישראל. בעונה שעברה כבש שמונה שערים והיה אחד השחקנים הבולטים בקמפיין הנהדר של המלאבסים בגביע המדינה, ובשובם מהליגה הלאומית לליגת העל.

ליאל עבדה מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
כישרון גדול. עבדה/ברני ארדוב

יש לציין כי מזה תקופה בודקים במכבי פתח תקוה אלטרנטיבות לעזיבה אפשרית של היהלום הצעיר בינואר, כשהשם החם שנמצא על הפרק הוא זה של בן שהר. במועדון כבר יצרו קשר עם חלוץ אפואל ניקוסיה, שכבש העונה שער ליגה אחד בלבד בקפריסין, אך דברים יתקדמו רק אם וכאשר תושלם מכירת עבדה.

בנוסף לעבדה, לוזון טען לאחרונה כי בקיץ הקרוב יימכר גם הקשר ארד בר, עליו יש כבר מספר הצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully