וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה יוקיץ' מטריף את דנבר: "בלתי נתפס מה שהוא עושה על הפרקט"

הג'וקר שמר על צניעות למרות הטריפל דאבל האדיר: "לא מעניין אותי לקלוע". הלייקרס לא מתרגשים אחרי ההפסד, מאמנו של מוראנט שנפצע מרגיע: "יחזור חזק מתמיד"

דני אבדיה צולף שלשות בחימום לפני המשחק מול אורלנדו/מתוך טוויטר

האם בקרוב דני אבדיה יצטרך להתרגל לשחק ללא בראדלי ביל בחמישייה של וושינגטון? על פי דיווח של העיתונאי האמריקאי ברט סיגל, גולדן סטייט תנסה לצרף את כוכב הוויזארדס לפני סיום מועד ההעברות ב-NBA במרץ.

"הווריירס רוצים מאוד את ביל כבר העונה, ויהיו מוכנים לוותר על לא מעט נכסים בשביל לצרפו", נכתב בדיווח. "אנדרו וויגינס והרוקי ג'יימס וייסמן עשויים להיות חלק מהעסקה, כשוושינגטון תקבל גם בחירות דראפט נוספות".

עוד נכתב בדיווח: "הווריירס מעוניינים שביל יחליף את קליי תומפסון שנפצע וסיים את העונה בקו האחורי ביחד עם סטף קרי. בקבוצה יודעים שביל אולי לא שומר טוב כמו קליי, אבל מודעים לתרומה ההתקפית שלו, בעיקר מחוץ לקשת".

ראסל ווסטברוק עם בראדלי ביל שחקני וושינגטון וויזארדס. AP
מבוקש בווריירס. ביל עם ווסטברוק/AP
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, קייל קוזמה. GettyImages
ממשיך לסחוט מחמאות. קוזמה/GettyImages

לוס אנג'לס לייקרס ספגה הלילה (בין שני לשלישי) את הפסדה הרביעי העונה אחרי ארבעה משחקים. "לדעתי נראינו טוב", אמר פרנק ווגל. "הופענו עם המון אנרגיה למשחק, קפצנו על כל כדור מהפתיחה ונלחמנו ללא הרף. משום מה לא הצלחנו לשמור על היתרון עד לסיום וחבל לי על כך".

"ידענו שאנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד", אמר לברון ג'יימס. "התחלנו טוב וידענו שצריך לשחק טוב עד לסיום, אבל זה לא קרה. אני לא חושב שיש הבדל בין המשחק הלילה לבין המשחקים הקודמים. קייל קוזמה שוב היה מצוין, הוא שוב נתן תפוקה מעולה מהספסל".

"אנחנו נראים טוב מפתיחת העונה", אמר דייויס. "אני בטוח שיהיה בסדר, הכול יהיה בסדר. אין ספק שנציג את המשחק שלנו בקרוב. אחרי הניצחון האחרון רצינו להמשיך במומנטום גם הפעם, ניסינו לפתוח את המשחק בצורה חזקה וגם הצלחנו, אך לצערי לא הצלחנו לנצח בסופו של דבר".

ללא ספק, הגיבור של הלילה הוא ניקולה יוקיץ'. הסנטר הנפלא של דנבר רשם הלילה עוד טריפל דאבל - ה-43 בקריירה שלו (השתווה לפאט ליבר במקום התשיעי), של 20 נקודות, 12 ריבאונדים ולא פחות מ-18 אסיסטים - המספר הגבוה ביותר לסנטר מאז ווילט צ'מברליין ב-1968.

"לא עשיתי שום דבר מיוחד, בסך הכול רציתי לשחק את המשחק שלי", אמר יוקיץ' בסיום. "לקלוע נקודות או לקטוף ריבאונדים לא מעניין אותי, אני לא חושב על זה בכלל לפני משחקים. אני חושב על ניצחון ותו לא".

"בלתי נתפס מה שהוא עושה על הפרקט", פרגן חברו של הג'וקר פול מילסאפ. "הוא קורא את המשחק בצורה מדהימה, יש מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לעשות את מה שהוא עושה".

אחרי ספנסר דינווידי ומרקיז כריס, בממפיס חששו שגם הם יאבדו שחקן חשוב, אולי החשוב ביותר שלהם - ג'ה מוראנט שנפצע בניצחון על ברוקלין. הרכז הנפלא נחת לא טוב על רגלו, ויצא מהפרקט כשהוא נאנק מכאבים. הוא הורד מהמגרש בכיסא גלגלים ומאוחר ויתר עבר צילום ששלל שבר.

"היה קשוח לראות אותו נפצע", אמר מאמן ממפיס טיילור ג'נקינס. "ג'ה חזק מאוד ואין לי ספק שהוא יחזור חזק מתמיד. אני מאמין שהוא יהיה בסדר, יש עוד כמה בדיקות שהוא צריך לעבור ואחריהן נדע טוב יותר מה מצבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully