וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בו הפועל תל אביב ניצחה דרבי בפעם האחרונה

אליאס ושלמה שיחקו בנערים ג', רונאלדו הביס את אוסאסונה, קרטר קלע שלשה על הבאזר, ברצלונה התאבלה על וילאנובה, פשיץ' הפציץ שלושער, קלינגר ספג מוואקמה, הג'ודו הישראלי (שוב) עלה על המפה, דרבי הנוער הסתיים בדרמה, דוניס הפסיד את הפסגה. חזרה ל-26 באפריל 2014

אוהדי הפועל תל אביב באימון/אתר רשמי

ב-26 באוגוסט 2014, קיליאן אמבפה וג'אנלואיג'י דונארומה עדיין היו שחקני נוער, ליאור רפאלוב חגג יום הולדת 28, טיאגו אלמדה הסנסציוני הונף על הכסא 14 פעמים (כולל אחד לשנה הבאה) והפועל תל אביב ניצחה דרבי. זו הייתה הפעם האחרונה בה זה קרה. כמעט שש שנים וחצי חלפו מאז אותו 1:3 של האדומים בבלומפילד הישן והטוב. דייגו מראדונה מת, הקורונה חיה, ורמוט ודמארי נעלמו, ייני עדיין כאן, ניגשנו לבדוק מה עוד קרה באותו 26 באפריל 2014 בעולם הספורט.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
עלה ל-30 שערי ליגה. רונאלדו ב-26.4.2014/AP

*** דרבי הנוער שהתקיים בשעות הצהריים בוולפסון, הסתיים ב-2:2 דרמטי. הפועל הובילה 0:2 משערים של רמזי ספורי ומיכאל חמו, אבל אליאל פרץ כבש צמד בדקות 80 ו-88 וכפה שוויון. עוד שיחקו: שגיב יחזקאל, עידן כהן, ניר לקס, רז נחמיאס, דור פרץ, שחר פיבן, מתן חוזז, יונתן כהן, דן גלזר ושון גולדברג.

*** אלכסנדר פשיץ' כבש שלושער בניצחון המוחץ של יגודינה 0:4 על סלובודה אוזיצ'ה בחוץ במחזור ה-26 בליגה הסרבית. אלו היו השערים ה-11, 12 ו-13 שלו באותה עונה.

*** בליגת העל בכדורסל לא התקיים אפילו משחק אחד.

*** כריסטיאנו רונאלדו ניצל בישולים של אנחל די מריה ואיסקו כדי לכבוש צמד ולעלות ל-30 שערי ליגה, כשריאל מדריד הביסה את אוסאסונה 0:4 במחזור ה-35 בלה ליגה.

*** רוברטו קולאוטי (שכבש), משה אוחיון ועמית בן שושן, היו שותפים להפסד של אנורתוזיס 4:3 לא.א.ל לימאסול בליגה הקפריסאית. המנצחת עלתה לפסגה בזכות הפסד 2:1 של אפואל ניקוסיה וגאורגיוס דוניס, לארמיס ארדיפו במשחק המקביל.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב: "מקווים לנצח בדרבי ולשמח סוף סוף את האוהדים"

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי במדי בורוסיה דורטמונד ב-2014. Juergen Schwarz, GettyImages
שבת מכיבושים. לבנדובסקי ב-26.4.2014/GettyImages, Juergen Schwarz

*** בורוסיה דורטמונד נפרדה מבאייר לברקוזן ב-2:2 בחוץ, במשחק שכל השערים בו נכבשו בין הדקה ה-7 לדקה ה-39. יורגן קלופ עמד על הקווים של הצהובים-שחורים, רוברט לבנדובסקי שבת מכיבושים, פייר אמריק אובמיאנג נכנס כמחליף במקום הנריך מחיטריאן בדקה ה-75.

*** שי אליאס ורז שלמה פתחו בהרכב של קבוצת נערים ג' של הפועל תל אביב ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים. שלמה השלים 90 דקות, אליאס הוחלף בתוספת הזמן.

*** וינס קרטר קלע שלשה על הבאזר וקבע 108:109 לדאלאס על סן אנטוניו במשחק מספר 3 בסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA. המאבריקס עלו ל-1:2 אחרי שמונטה אליס הוביל אותם עם 29 נקודות. טים דאנקן קלע 22 אצל המפסידה.

*** מאיורקה הסתבכה בתחתית ליגת המשנה בספרד אחרי הפסד 1:0 לאלאבס במשחק על שש נקודות. בין השחקנים שפתחו בהרכב: תומר חמד, ג'רארד מורנו, מרקו אסנסיו ותומאס פארטיי.

*** ספרטק טרנבה נהנתה משער ובישול של אריק סאבו בדרך ל-1:3 על ז'ילינה במחזור ה-28 בסלובקיה. מילאן שקריניאר וארנסט מאבוקה פתחו בחוליית ההגנה של הקבוצה המפסידה. שניהם הוחלפו.

*** דני סבאיוס ערך הופעת בכורה בקריירה הבוגרת, כשנכנס כמחליף במדי בטיס, בהפסד 1:0 לריאל סוסיאדד.

וינס קרטר שחקן דאלאס מאבריקס. AP
על הבאזר. קרטר ב-26.4.2014/AP

*** אנתוני וואקמה כבש את שער השוויון של הפועל רעננה, שנפרדה ב-1:1 ממ.ס. אשדוד וניר קלינגר בפלייאוף התחתון בליגת העל.

*** שחקני ברצלונה התאספו במועדון כדי לחלוק כבוד אחרון למאמנם לשעבר טיטו וילאנובה, שמת יום לפני כן אחרי מאבק ארוך במחלת הסרטן.

*** מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, גארת' סאות'גייט, התראיין ל"דיילי מייל": "לראחים סטרלינג יש פוטנציאל להגיע רחוק. הוא התאמן איתנו והגישה שלו הייתה פנטסטית. הוא בחור קשוח עם יכולת טכנית גבוהה".

*** אלירן עטר ישב על הספסל של ריימס, שנכנעה 1:0 לניס במחזור ה-35 בליגה הצרפתית. אנטואן קונטה שיחק 90 דקות במרכז ההגנה ולא הצליח למנוע הפסד.

*** 44,356 צופים באצטדיון האולימפי באתונה, ראו את פנאתינייקוס מביסה את פאוק סלוניקי 1:4 וחוגגת זכייה בגביע היווני. מרקוס ברג כבש שלושער מול מיגל ויטור וחבריו.

*** שני הרשקו נבחר למאמן השנה באירופה בג'ודו נשים: "אנחנו אולי מדינה קטנה, אבל בג'ודו אנחנו נחשבים למדינה שכדאי להתחשב בה".

אוהדי פנאתינייקוס בגמר הגביע ב-2014. GettyImages
משחק כדורגל עם יותר מ-44 אלף צופים. גמר הגביע היווני ב-26.4.2014/GettyImages

26.4.2014: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 1:3

כבשו להפועל תל אביב: עומר דמארי (6), אוראל דגני (11), גילי ורמוט (45+1). כבשו למכבי תל אביב: ערן זהבי (58).

הרכב הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, בריאן חרסיסיץ', יגאל אנטבי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט (עומר פדידה, 80), ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי (סלים טועמה, 57), עומר דמארי (רן יצחק, 89). מאמן: רן בן שמעון.

הרכב מכבי תל אביב: חואן פאבלו קולינאס, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' (דור מיכה, 29), דן איינבינדר (עומרי אלטמן, 69), מהראן ראדי, טל בן חיים (ערן זהבי, 46), ראדה פריצה. מאמן: פאולו סוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully