וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב: "מקווים לנצח בדרבי ולשמח סוף סוף את האוהדים"

עודכן לאחרונה: 27.12.2020 / 18:11

שחקני האדומים: "מצב הרוח היה ברצפה, צריכים לצאת לדרך חדשה". ואן לוון: "לא מסתכלים על ההבדלים בטבלה" (שני, 20:45, ספ')

מחזור 13הסתיים28/12/2020
הפועל תל אביב
    4:0
    • (61) פרץ
    • (62) פשיץ'
    • (74) אלמוג
    • (90) כהן
    מכבי תל אביב
    אוהדי מכבי תל אביב באימון לפני הדרבי/אודי ציטיאט

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "במשחק האחרון שלנו בא לידי הביטוי הפרמטר שאני כל כך רציתי להחזיר לקבוצה וזאת רוח הלחימה, לב ונשמה, יחד עם משחק טקטי נכון. אצל שחקנים חזרה התשוקה, הלחימה, ההרגשה שאנחנו עם חרב על הצוואר, בסכנת חיים ממשית ואנחנו צריכים להתנהג בהתאם לתקופה הזאת ולמצב שלנו. הדרבי זאת אופרה אחרת וסיפור אחר. זה לחץ אחר על שתי הקבוצות, זה המון יוקרה. אנחנו מחויבים מאוד, נלחמים על חיינו בליגה, בזמן הישרדות עכשיו, ואנחנו צריכים להתנהג בדיוק בצורה הזאת. אנחנו לא רוצים להתעסק במי חסר ומי בבידוד ומי פצוע. נכון, יש לנו היעדרויות בסגל של 5-4 שחקנים חשובים, אבל כפי שראינו במשחק הקודם, חשוב שנגיע מוכנים. בוודאות נעלה עם 11 שחקנים, עוד 9 על הספסל ונקווה מאוד שאלה שחלו ואלה שפצועים יחזרו אלינו במהרה, אבל שום דבר לא יהווה תירוץ. אנחנו באים סופר מרוכזים ומפוקסים לדרבי ומקווים שנחזור עם תוצאה טובה".

    לידור כהן, שחתם השבוע, יעמוד לרשות המאמן רק עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. אדי גוטליב עדיין סובל מפגיעה בשריר ועדיין לא ברור מתי יחזור, זאת מעבר לארנסטס שטקוס, דן עזריה ועומר סניור שייעדרו בשל הקורונה. בצוות המקצועי ערכו שיחות אישיות עם השוער יגאל בקר ועבדו איתו בעיקר על הצד המנטאלי לקראת הדרבי. עשרות אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה ועודדו את השחקנים לקראת המשחק, כאשר כמות גדולה יותר הגיעה גם ביום שישי. שחקנים בקבוצה אמרו: "מקווים שנצליח לנצח בדרבי הזה ולהעלות חיוך אצל האוהדים, כל כך הרבה זמן האווירה כאן ברצפה, נקווה שהמשחק בדוחא הוציא אותנו לדרך חדשה".

    שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ., מאור אלקסלסי
    יצליחו להפתיע? שחקני הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי, .

    מכבי תל אביב

    "זה משחק שצריך להתייחס אליו לא על סמך המיקום בטבלה, אלא על סמך היריבות בין הקבוצות, שכמובן הופכת את המשחק למעניין עם קצת יותר רגשות ממשחק מול קבוצה אחרת", אמר פטריק ואן לוון במסיבת העיתונאים. "מבחינת השחקנים, חבל שהם לא יוכלו לשמוע את האוהדים במהלך המשחק, במיוחד בדרבי שזה משחק שתמיד הוא עם איצטדיון מלא".

    על העבודה עם השחקנים בימים האחרונים סיפר המאמן הזמני: "הכרנו שוב קצת יותר טוב, היה לי זמן לשתף אותם ברעיונות שלי, כיצד אני רוצה שישחקו, כך שנשתמש ביכולות שלהם. זה מה שעשינו בימים האחרונים. אתמול עבדנו עם כל השחקנים והיום נמשיך בכך".

    איתן טיבי הוסיף: "התחלנו עם פטריק בתחילת העונה אז אנחנו פחות או יותר יודעים את הדרישות שלו ומה הוא רוצה מאיתנו, אבל נצטרך להתאים את עצמנו כמה שיותר לדרישות שלו, כי העונה כבר רצה ואנחנו צריכים לעשות את הכול כדי להדביק את הפער. הדרבי זה אף פעם לא משחק קל, לא בסיטואציה שאנחנו נמצאים ולא בסיטואציה שהם נמצאים. זה משחק בעל חשיבות גדולה".

    עוד בוואלה!

    מכבי תל אביב: פשיץ' ויונתן כהן שוחחו. ואן לוון מתלבט לגבי ההתקפה

    לכתבה המלאה
    פטריק ואן לוון, מאמן זמני מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
    לומד את השחקנים והיכולות שלהם. ואן לוון/אריאל שלום, .

    טריוויה

    * מאזן הדרבים בליגה: 55 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

    * כל ארבעת הדרבים בעונה שעברה נצבעו צהוב, עם הפרש שערים 0:11.

    * סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-16 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

    * מכבי תל אביב נקלעה לפיגור שש פעמים העונה ובכלל מתעוררת מאוחר, כשהשער הכי מוקדם שלה העונה היה בדקה ה-29 מול הפועל חדרה, וגם הוא היה עצמי של עוביידה חטאב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully