וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקצועית, כלכלית, מוסרית: הפועל באר שבע עדיין נזהרת מצירוף דור מיכה

28.12.2020 / 7:33

הדרך להחתמת קשר אנורתוזיס עדיין רחוקה מאוד, גם המו"מ על אלחמיד תקוע. באריירו מתקרב לאזרחות, ז'וזואה יקבל הצעה לחוזה חדש רק בהמשך העונה. בקבוצה מסמנים יעדים חדשים: רוצים לסיים לפחות במקום השני

תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

בהפועל באר שבע קרובים להשלים את הליך אזרוחו של הקשר הארגנטינאי מריאנו באריירו. במועדון לוחצים לסיים את המהלך בחודש הבא כדי שניתן יהיה לצרף שחקן זר במקום הקשר שיהפוך לישראלי. באריירו כבש אתמול (ראשון) את השער הראשון בניצחון 0:2 על בני יהודה ובמועדון מאוד מרוצים מצירופו בקיץ. אחרי שיסתיימו המהלכים ובאריירו יקבל אזרחות, יחליטו בקבוצה לאיזו עמדה הכי נחוץ שחקן זר. גם הפרטנר שלו מרסלו מלי מגלה שיפור ממשחק למשחק ואתמול נראה טוב במיוחד במחצית הראשונה.

למרות הרעש התקשורתי, הפועל באר שבע עדיין רחוקה מלקבל החלטה שהיא הולכת על דור מיכה ונכנסת למשא ומתן כדי לצרפו. כפי שפורסם כאן שלשום, קשר נורתוזיס פמאגוסטה אכן הוצע להפועל באר שבע ובמועדון חושבים שמדובר בשחקן שיכול לשדרג אותם ולהוסיף עומק לקבוצה, אולם יש כמה סיבות בגללן טרם הוחלט בקבוצה לפתוח במגעים מואצים להחתמתו. העניין הראשון הוא התפקוד של מיכה שמשחק על המשבצת של ז'וזואה ורמזי ספורי.

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
בקבוצה מרוצים ממנו מאוד. באריירו חוגג אמש/קובי אליהו

עיקרי הדברים

  • הפועל באר שבע קרובה להשלים את הליך האזרוח של מריאנו באריירו
  • מקצועית, כלכלית, מוסרית: במועדון חוששים מצירוף דור מיכה, שעדיין רחוק
  • למרות שהצהיר על רצונו להישאר: ז'וזואה לא יקבל הצעה לחוזה חדש בקרוב
  • בקבוצה מציבים יעדים חדשים: רוצים לסיים לפחות במקום השני

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 בחוץ את בני יהודה

לכתבה המלאה

הפורטוגלי הוא הג'וקר של הקבוצה וכדי להוציא אותו מההרכב, צריך כנראה להשעות אותו. ספורי חוזר עכשיו לעניינים ועם שער ובישול כמחליף בשני המשחקים האחרונים, הוא כבר מאותת ליוסי אבוקסיס שמגיע לו יותר קרדיט. בכנפיים יש להפועל באר שבע את אלטון אקולטסה וסינטאיהו סלליך ומיכה הוא לא באמת שחקן קו.

העניין השני הוא הגיבנת שסוחב מיכה בגלל הפרשה של הקטינות. הוא אמנם יצא נקי ברמה הפלילית ולא הוגש נגדו כתב אישום, אבל הוא נשאר עם העניין המוסרי וכדי שהפועל באר שבע תחליט ללכת עליו, צריכים ראשי המועדון אלונה ברקת, אסי רחמים ואיתי בן זאב לקבל החלטה שהם שמים בצד את הפרשה ולא מערבים בינה לבין הכדורגל. והעניין השלישי הוא העניין הכספי. מיכה הוא שחקן של 200 אלף דולר נטו לעונה לפחות וזה עדיין חוזה גבוה בסטנדרטים החדשים שהכניסה הפועל באר שבע ולכן הדרך להחתמת מיכה במועדון עדיין רחוקה מאוד, אם בכלל קיימת.

בנוגע לחאתם עבד אלחמיד, בהפועל באר שבע אין שום לבטים ולכולם ברור שזו תהיה ההחתמה הכי גדולה כבר בתחילת 2021, אלא שסלטיק עדיין מתעקשת על מכירה בלבד ועוד עומדת על כך שהיא תקבל 1.5 מיליון יורו על הכרטיס ולכן בשלב הזה המשא ומתן תקוע. במועדון מקווים שסלטיק יורידו במחיר או שיסכימו להשאלה.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא יקבל את מבוקשו כל כך מהר. ז'וזואה/קובי אליהו

הקשר הפורטוגלי ז'וזואה שאותת אתמול בתום המשחק שהוא רוצה להישאר ולשבת על חוזה חדש, צפוי לקבל הצעה רק בהמשך העונה. בקבוצה הבהירו בחודשים האחרונים כי לפני ינואר 2021 לא יעשו שום צעד להארכת חוזים.

אחרי ניצחון החוץ אמש על בני יהודה בבלומפילד, בקבוצה מתחילים לסמן לפחות את המקום השני כיעד. מכבי חיפה מאוד רחוקה כרגע ולא מאבדת נקודות, אבל בקבוצה משוכנעים שיש להם חומר מספיק טוב כדי לסיים את העונה לפחות כסגנית האלופה ולזכות בכרטיס למפעל האירופי. מי שחזר אתמול למרכז ההגנה ואף בישל נהדר את שער היתרון הוא מיגל ויטור שהוסיף הרבה לחלק האחורי ולמחויבות של כל השחקנים. הנוכחות של הבלם הוותיק, קפטן הקבוצה, עושה טוב גם לז'וזואה שמעלה את רמת המשחק שלו כשחברו איתו על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully