וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: ז'וזואה התעמת בסיום עם מספר שחקני בני יהודה

27.12.2020 / 22:24

קשר הפועל באר שבע שוב היה שותף לתקרית ואמר אחרי הניצחון על בני יהודה: "רוצה להישאר". אדרי: "נביא מאמן עם תעודה"

ז'וזואה, קשר הפועל באר שבע, בעימות עם היריבה אחרי הניצחון על בני יהודה/ספורט 1

הפועל באר שבע התאוששה מההפסד למכבי פתח תקוה והצליחה לנצח הערב (ראשון) 0:2 את בני יהודה, במסגרת המחזור ה-13 שסוגר את הסיבוב הראשון בליגת העל. מריאנו באריירו כבש ראשון בדקה ה-69, ז'וזואה הכפיל עם הקפצה יפה (87) ומתיאה ליואיץ' החמיץ פנדל שלישי ברציפות (92) אחרי שמרואן קבהא ספג אדום בעקבות עבירה ברחבה.

אחרי שריקת הסיום הייתה התחממות על כר הדשא כשז'וזואה התעמת עם פאדי נג'אר כשרק התערבות של חבריו מנעה אולי קטטה.

שחקני הפועל באר שבע מפרידים אחרי עימות בין ז'וזואה לבין פאדי נג'אר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
שוב עימות במגרש. ז'וזואה מול פאדי נג'אר/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס על ז'וזואה: "לא רציתי שיהיה עימות והרגעתי אותו". על המשחק: "בשבוע שעבר שיחקנו יותר טוב מאשר היום. הנענו את הכדור והיינו יותר טובים נגד מכבי פתח תקוה. הסתובבנו עם התחושה הזו מיום רביעי וחיכינו למשחק כדי לתקן, אז הניצחון הזה חשוב. ציפיתי לקצת יותר נקודות בסיבוב הראשון, אבל מצד שני לא חלמנו שנהיה בליגה האירופית. שילמנו על זה מחיר. עכשיו נבוא יותר רעננים למשחקים, כמעט לא עשינו אימונים. זה כבר המשחק ה-26 שלנו, וזה משהו הזוי. אנחנו עושים רק אימוני שחרור. חסרות לנו כמה נקודות, אבל סיימנו את הסיבוב בטעם מתוק ונקווה לפתוח כך את הסיבוב השני".

לקראת החלון של ינואר: "אנחנו רוצים להתחזק, אבל לא חוכמה להביא סתם חיזוק של שחקנים לא פעילים. אנחנו רוצים שחקנים טובים שיוכלו לשדרג אותנו. כל שחקן שיכול להוסיף לנו, כמו דור מיכה, יכול לעזור".

ז'וזואה הוסיף: "ההפרעה לפנדל? בסך הכול עשיתי את העבודה שלי. זה עבד, הוא החמיץ. היה משחק קשה, אבל ידענו שאם נתרכז בעצמנו אז ננצח. אירופה היא לא תירוץ, אבל זה נכון שאיבדנו הרבה נקודות בסיבוב הזה". על החוזה שמסתיים בסוף העונה: "האנשים יודעים שאני רוצה להישאר במועדון, בעיר. כולם מכירים אותי. אני לא יודע מה יקרה. אם זה תלוי בי, אני רוצה להישאר. אבל זה תלוי בעוד הרבה דברים. נראה. אני מאוד מאושר כאן ורוצה להמשיך".

מנכ"ל בני יהודה, שמשמש כמאמן, כפיר אדרי אמר: "בשלושה משחקים האחרונים אנחנו יוצאים בתחושה שהתוצאה לא משקפת. אנחנו באים, עומדים כמו שאנחנו רוצים ומונעים מהקבוצה היריבה להגיע למצבים. נפלנו בנייחים, וחבל. אנחנו בתקופה מאוד לא טובה מבחינת המועדון וצריך לראות איך אנחנו עוצרים את כדור השלג ומייצבים את הקבוצה. מזל שלקחנו קצת נקודות בתחילת העונה שנתנו לנו קצת אוויר, אבל היום התחתית ממש קרובה אלינו. אנחנו סובלים גם מחוסר מזל בסגל, כששחקן חוזר ואחר נפצע. דברים קצת הולכים יותר קשה מהרגיל. זה חלק מהכדורגל ונצטרך להתמודד עם זה. יעקב אסייג ואני לא נוכל להמשיך עכשיו. נשב השבוע, נביא מאמן עם התעודה המתאימה שיוכל לעמוד על הקווים ולעזור לנו. יעקב ואני מכירים את הקבוצה יותר טוב מכל אחד אחר במערכת ונמצא את האיש המתאים. נצרף שלושה שחקנים חדשים וננסה לייצב את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully