וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "0:1 קטן? זה 0:1 ענק אחרי תקופה כזו"

מאמן קרית שמונה שחרר אנחת רווחה אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא, רביד גזל: "השחקנים חסרי ביטחון, היינו לא טובים"

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

עירוני קרית שמונה נשמה הערב (ראשון) לרווחה אחרי שהשיגה 0:1 ביתי מול הפועל כפר סבא ונעלה את הסיבוב הראשון עם שלוש נקודות אחרי חמישה הפסדים ברציפות. מנגד, וכאילו להפועל כפר סבא לא היו מספיק צרות, טל מכלוף נפצע והוחלף כבר בתחילת המשחק, סודיק אטנדה הורחק ולא ישחק כמובן במשחק הבא.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. ., מאור אלקסלסי
סוף סוף יכול לנשום. רפואה/מאור אלקסלסי, .

מאמן קרית שמונה קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "בוודאי שזה משחרר, כל החודש האחרון לא היטיב איתנו, אבל בסדר. אני שמח שניצחנו, אבל אני חושב שהמשחק היה שווה יותר מ-0:1. אבל לצאת מתקופה כזאת ולנצח 0:1 קטן? זה 0:1 ענק. אנחנו בני אדם ושחקנים לפעמים בלחץ וזה חלק ממשחק כדורגל. הייתה קבוצה אחת על המגרש היום, בלי קשר לזה שאנחנו מכבדים את כפר סבא. אין כמו ניצחון אחרי חמישה הפסדים אז ברור שזה ניצחון גדול".

על ההחלטה שקיפחה אותם מול מכבי תל אביב וכל מה שקרה בעקבות כך: "זה לא פשוט, אבל אני שם את הדברים האלה בצד. אני לא מתעסק עם השופטים יותר מדי. הניצחון היום הוא לא בגלל השופט ואני מתעסק רק בלהכין את השחקנים כמו שצריך וזה מה שעשיתי. אלה דברים מעצבנים אבל זה חלק מהמשחק".

המאמן סיכם את הסיבוב ואמר: "פתחנו את הסיבוב מצוין ואז הגיעו חמישה הפסדים, אנחנו עם 18 נקודות, היינו יכולים להיות עם יותר, אבל בסדר".

מאמנה הזמני של הפועל כפר סבא רביד גזל: "לא היינו טובים היום, הקצב שלנו לא היה טוב, היה לנו גם מזל והם החמיצו פנדל. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא, אין מה לעשות. יש עניין של לחץ עכשיו, השחקנים חסרי ביטחון, אבל אני מאמין בשחקנים שיש פה וחושב שבהמשך יהיו תוצאות טובות יותר. אני לא דיברתי על שופטים, הם טועים, מאמנים טועים, שחקנים טועים, זה הכדורגל. אני מאמן הפועל כפר סבא וכשיקרה משהו אחר, אתם תדעו. כל ההחלטות הן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully