וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נקודות ו-9 ריבאונדים לדני אבדיה, וושינגטון עדיין ללא ניצחון

בהיעדרו של ווסטברוק, הישראלי הצעיר היה הרבה יותר מעורב, רשם את משחקו הטוב ביותר מתחילת העונה, התקרב לדאבל-דאבל והוסיף 3 אסיסטים ושתי חטיפות, אבל ראה את הוויזארדס שומטים יתרון 17 ברבע האחרון ומפסידים 120:113 לאורלנדו. 29 של ביל לא הושיעו

דני אבדיה צולף שלשות בחימום לפני המשחק מול אורלנדו/מתוך טוויטר

זה החל מצוין, והסתיים עם טעם חמוץ. וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה ספגו הלילה (בין ראשון לשני) הפסד שלישי משלושה משחקים בפתיחת עונת ה-NBA, כשנכנעו לאורלנדו בבית בפעם השנייה תוך 48 שעות, הפעם 120:113.

מבחינה אישית, זה היה משחקו הטוב ביותר של אבדיה מפתיחת העונה הרגילה, כשהוא מנצל את היעדרותו של ראסל ווסטברוק הדומיננטי שקיבל מנוחה, כדי להיות הרבה יותר מעורב במשחק ההתקפה, לקבל יותר החלטות, לזרוק יותר - וגם לטעות יותר. אבדיה סיים את המשחק עם 9 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 חטיפות ואיבוד אחד ב-36 דקות, כשהוא שוב מסיים כאחד המובילים בקבוצה במדד הפלוס/מינוס ומסייע לוויזארדס לנצח ב-13 הפרש בדקות שבהן היה על הפרקט. לשם שינוי, אחוזי הקליעה של אבדיה דווקא לא היו גבוהים במיוחד. הוא סיים עם 4 מ-11 מהשדה (36.4%), כולל 1 מ-5 בלבד מהשלוש, כשהמאזן המושלם שלו מהשדה מתחילת העונה מתקלקל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
נראה מצוין בפתיחה. אבדיה/רויטרס

כבר מהפתיחה אפשר היה לראות שאבדיה הגיע נחוש, אגרסיבי ויותר פעיל למשחק השני מול המג'יק, אחרי ש-24 שעות קודם לכן הסתבך בבעיית עבירות וראה הרבה ספסל. הוא צלף שלשה בזריקה הראשונה שלו, הוסיף אסיסט יפה לדאנק של תומאס בריאנט, ובצד ההגנתי נמנע מעבירות. ברבע השני אותו המג'יק סיימו ביתרון של שתי נקודות, אבדיה התרכז בעיקר בריבאונדים, כשהוא מסייע לוויזארדס למלא הוואקום שווסטברוק הותיר בתחום הזה.

הדקות הטובות ביותר של אבדיה ושל וושינגטון במשחק נרשמו ברבע השלישי, בו ההגנה תפקדה היטב למשך כמה דקות ואיפשרה בליץ שעזר לביתיים לפתוח פער דו ספרתי מבטיח, ולסיים את הרבע השלישי ביתרון של 17 נקודות. הוויזארדס הרגישו שישייטו לניצחון, סקוט ברוקס הוריד לספסל את בראדלי ביל המצוין, ולמרות שאבדיה ניסה לקחת על עצמו יותר בדקות הללו, הוא החטיא שלוש פעמים מהשדה וראה את מרקל פולץ וניקולה ווצ'ביץ' נוגסים לאט לאט בהפרש. חמש דקות לסיום, אבדיה ירד לספסל ולא חזר, כשטרוי בראון שמתחרה איתו על דקות בעמדת הסמול פורוורד ונראה טוב במחצית השנייה, מקבל את הקרדיט במקומו בדקות הסיום.

עוד בוואלה!

"ברוך הבא ל-NBA": בוושינגטון בטוחים שהערב המתסכל של אבדיה הוא רק "כאבי גדילה"

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. AP
לא הצליח לעצור את הריצה של המג'יק ברבע האחרון. אבדיה/AP
מרקל פולץ, אורלנדו מג'יק, מול תומאס בריאנט, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
החזיר את אורלנדו מבור עמוק. מרקל פולץ/רויטרס

לצערה של וושינגטון, גם החזרה של ביל למגרש לא עצרה את המומנטום של אורלנדו, ששוב ניצלה הגנה נרפית של הוויזארדס ברבע האחרון כדי לסיים את הרבע האחרון בריצת 19:43, ולנצח 113:120.

את הוויזארדס הוביל בראדלי ביל עם 29 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ראול נטו שנכנס לנעליו של ראסל ווסטברוק סייע עם שיא קריירה של 22 נקודות לצד 5 אסיסטים, והבאים בספרות כפולות אצל סקוט ברוקס היו תומאס בריאנט (16) וטרוי בראון (12). המג'יק קיבלו משחק מצוין של מרקל פולץ וטרנס רוס עם 26 נקודות כל אחד, ונתמכו על ידי אוון פורנייה (19) וניקולה ווצ'ביץ' (15 ו-8 ריבאונדים) בדרך למאזן 0:3 מפתיחת העונה. הוויזארדס, מנגד, עדיין מחפשים ניצחון בכורה, אחרי ספגו לא פחות מ-250 נקודות תוך 48 שעות מהמג'יק. הם יחפשו ניצחון ראשון העונה בלילה שבין שלישי לרביעי, כשיתארחו אצל שיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully