וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ממשיכה לדשדש, סיימה ב-1:1 ביתי עם אסטון וילה

למפארד עם ניצחון בודד בששת משחקיו האחרונים. ז'ירו כבש ראשון (32), אל גאזי איזן (50). 1:1 גם בין לסטר ופאלאס

צפו ב-1:3 של ארסנל על צ'לסי בדרבי הלונדוני/ספורט 1

המחזור ה-16 בפרמיירליג נפתח הערב (שני) עם שני משחקים. צ'לסי המשיכה לדשדש וסיימה ב-1:1 ביתי עם אסטון וילה, בעוד לסטר סיימה אותה תוצאה עם קריסטל פאלאס. המפגש בין מנצ'סטר סיטי ואברטון נדחה בשל מכת קורונה אצל פפ גווארדיולה.

שחקני צ'לסי עם השופט סטיוארט סטיבן אטוול. רויטרס
תקופה קשה. שחקני צ'לסי בטענות לשופט/רויטרס

צ'לסי - אסטון וילה 1:1

הקבוצה של פרנק למפארד שקיוותה להתאושש מה-3:1 מול ארסנל ממשיכה לדשדש והיא סופרת ניצחון בודד בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כשביום ראשון כבר מצפה לה משחק לוהט מול מנצ'סטר סיטי. וילה, מצידה, נעצרה אחרי שני 0:3 רצופים, אך היא סופרת משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד וממשיכה להידבק לחבורת הצמרת. הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-34, כשהתקפה קבוצתית יפה הסתיימה בנגיחה של אוליבייה ז'ירו - שערו ה-32 בפרמיירליג עם הראש, יותר מכל שחקן אחר מאז שהגיע לליגה האנגלית הבכירה. אלא שהאורחת לא נבהלה וחזרה בדקה ה-50 דרך אנוואר אל גאזי, שבעט מהאוויר בין רגליו של אדואר מנדי וכבש זה משחק שלישי ברציפות (שחקן אסטון וילה הראשון שעושה זאת מאז טום קלרברלי ב-2015). צ'לסי טענה שהשער צריך להיפסל בשל עבירה של ג'ק גריליש, אולם השופט חשב אחרת. למפארד שלף מהספסל את קאי האברץ וטימו ורנר, אך גם זה לא הושיע.

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
שער יפה. זאהה/רויטרס

קריסטל פאלאס - לסטר 1:1

אחרי שחטפה 7:0 מליברפול ואז 3:0 מאסטון וילה, התאוששה הקבוצה של רוי הודג'סון והשיגה נקודה במשחק בו היתה יכולה לצאת גם עם שלוש. ווילפריד זאהה המשיך פנימה מהאוויר הגבהה של אנדרוס טאונסנד (58) וחגג שער שמיני העונה בפרמיירליג - כפול מכל הכמות שסיפק אשתקד - אולם הארווי בארנס איזן בדקה ה-83 עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה ודאג לשוויון, ממש כשם שעשה ב-2:2 מול מנצ'סטר יונייטד. לסטר עם תיקו שני ברציפות, שעלול לעלות לה במקום השלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully