וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי "גלוב סוקר": לבנדובסקי שחקן השנה, רונאלדו שחקן המאה

עודכן לאחרונה: 27.12.2020 / 22:20

הפורטוגלי הפסיד לכוכב באיירן בפרס השנתי והתנחם בתואר הכללי בדובאי. פליק מאמן השנה, גווארדיולה מאמן המאה, ריאל המועדון הנבחר

טקס פרסי הגלובסוקר/ספורט 1

שבוע וחצי אחרי בחירתו של רוברט לבנדובסקי לשחקן השנה של פיפ"א, כוכב באיירן מינכן זכה בתואר גם בטקס פרסי "גלוב סוקר" בדובאי. הפולני הגיע לטקס הנערך במלון ארמאני, למרגלות בורג' חליפה, והתחבק עם כריסטיאנו רונאלדו, מי שזכה בתואר שחקן השנה של גלוב סוקר שש פעמים מאז נוסד ב-2010 והיה המתחרה העיקרי שלו.

"אני רוצה להודות לבנות שלי ולמשפחה שלי", אמר לבנדובסקי. "חלומות מתגשמים. לזכות בתארים נחשבים, לשחק באצטדיונים הכי גדולים ולהיות לצד אגדות כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. אני מקווה לראות אתכם בשנה הבאה".

הפורטוגלי של יובנטוס התנחם בפרס שחקן המאה, המוענק על השנים 2001 עד 2020. אגב, בשבוע שעבר, אחרי מעל 21 מיליון הצבעות של אוהדים בשני שלבים, רונאלדו הוביל בשתי הקטגוריות.

במסיבת העיתונאים לפני כן, התייחס רונאלדו להיעדר הקהל בתקופת הקורונה: "לשחק באצטדיונים ריקים זה משעמם. כמובן שבריאות זה הדבר הכי חשוב, אבל אני לא אוהב את זה. אני אוהב שאני נוגע בכדור או כשאני מגיע למדינות אחרות ואנשים צועקים 'בוז' לעברי. זה נותן לי מוטיבציה. בלי קהל, זה לא שווה כלום".

עוד בוואלה!

אין מגיע בכדורגל: על הבחירה ברוברט לבנדובסקי לתואר שחקן השנה

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו עם רוברט לבנדובסקי, טקס פרסי "גלוב סוקר". רויטרס
פרס לכל אחד. כריסטיאנו רונאלדו עם רוברט לבנדובסקי/רויטרס

האנזי פליק, האיש שהוביל את באיירן מינכן לזכייה בליגת האלופות וכן בדאבל הגרמני, קיבל פיצוי על הטקס של פיפ"א ונבחר למאמן השנה. "אני שמח לקבל את הפרס, אבל זה לא היה אפשרי אלמלא הצוות שלי", הודה פליק, שלא נכח בטקס, בקטע מצולם. "אני רוצה להקדיש את הפרס להם. אני שמח שיש לי לא רק את השחקנים הכי טובים, אלא גם את הצוות המקצועי הכי טוב".

כריסטיאנו רונאלדו בטקס פרסי "גלוב סוקר" עם ג'ורג'ינה רודריגס. רויטרס
הוביל בהצבעות. כריסטיאנו רונאלדו עם ג'ורג'ינה/רויטרס

פפ גווארדיולה, מאמנה של מנצ'סטר סיטי, נבחר למאמן המאה (או ליתר דיוק: המילניום). המאמן הקטלאני שזכה בשלל תארים גם עם ברצלונה ובאיירן מינכן, קיבל יותר קולות מהפיינליסטים האחרים: ז'וזה מוריניו, אלכס פרגוסון וזינדין זידאן.

כצפוי, בפרס סוכן המאה זכה ז'ורז'ה מנדש הפורטוגלי, מי שנבחר לסוכן השנה בתשע מ-10 הפעמים הקודמות בטקס הזה. הוא הקדים את מינו ראיולה וג'ובאני בראנצ'יני.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן בטקס פרסי גלובסוקר. רויטרס
שחקן השנה. לבנדובסקי/רויטרס

פרס מועדון השנה הוענק כמובן לבאיירן מינכן, שזכתה כאמור בליגת האלופות, בדאבל הגרמני ולמעשה בכל חמשת המפעלים בהם השתתפה, אם נוסיף את הסופרקאפ הגרמני והסופרקאפ האירופי.

בקטגוריית מועדון המאה, התואר הלך לריאל מדריד, שזכתה חמש פעמים בליגת האלופות במהלך שנות ה-2000 (כולל שלוש ברצף) והיא אלופת ספרד המכהנת. ריאל הקדימה את ברצלונה, באיירן מינכן ואל אהלי.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה, טקס פרסי "גלוב סוקר". רויטרס
"כבוד גדול עבורי". ג'רארד פיקה/רויטרס

ג'רארד פיקה, בלמה הפצוע של ברצלונה, קיבל פרס הוקרה מיוחד על פועלו ואמר: "זה כבוד גדול עבורי. אני מקווה לשחק עוד שלוש או ארבע שנים. חלקתי את חדר ההלבשה עם כריסטיאנו ואיקר קסיאס, זכינו יחד בתארים. עם רוברט לבנדובסקי לא יצא לי לשחק, אבל זה חלק מהכדורגל. עברנו שנה קשה ואולי הטקס הזה הוא צעד לכיוון חזרה לנורמליות".

גם שוער העבר איקר קסיאס קיבל פרס מיוחד ואמר: "אני שמח להיות פה איתכם, תודה על הפרס הזה. אני מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר והכדורגל יחזור לנורמליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully