וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אטפלד זעם - מלדה ואז'ובל לא מילאו אחר ההוראות

27.12.2020 / 7:31

השניים לא שמרו כפי שהתבקשו ולכן הוחלפו מוקדם: "אנחנו מסכמים על תכנית, אתם אומרים שתעמדו בה ובסוף לא עושים דבר"

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

דאגה במכבי נתניה מההידרדרות של הקבוצה, שאיבדה קצת מהכיוון החיובי בו הייתה בין הניצחון על מכבי פתח תקוה לפני שבועיים והתיקו מול מכבי תל אביב. מאז חלה ירידה באיכות המשחק של הקבוצה וגם המאמן ריימונד אטפלד לא מוצא פתרונות ולא מייצר קסמים.

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
כעס מאוד על השחקנים. אטפלד/ברני ארדוב

אטפלד לא מצליח למצוא קו הגנה קבוע ואחד השיאים היה אתמול (שבת) כשהציב את המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' כבלם ואת המגן הימני עידו וייר כמגן שמאלי. בנוסף לכך עלה המאמן ההולנדי ללא קשר אחורי, כמו בהפסד להפועל חדרה בשבוע שעבר. רק כאשר ביצע שלושה חילופים מהירים ובתוכם כניסתו של יובל שדה במקום אלעד שחף שנפצע, הקבוצה נראתה יותר טוב.

אטפלד היה כעוס מאוד על השחקנים בהפסקה וזאת אחרי שהוציא את יונס מלדה ובן אז'ובל יחד בחילוף מוקדם מאוד. הכעס שלו נבע מהעובדה שסיכם ביחד עם השחקנים את תכנית המשחק וסגר איתם שכל שחקן של מכבי נתניה ייצמד לשחקן של מכבי חיפה בסוג של שמירה אישית. בתכנית המשחק הזו גם החלוצים מלדה ואז'ובל היו מחויבים לשמור על שחקנים במכבי חיפה וכאשר הם נכשלו בכך, המאמן ההולנדי הוציא את שניהם. בהפסקה אמר אטפלד לשחקנים: "אנחנו מסכמים על תכנית משחק. אתם אומרים שתוכלו לעמוד בה ובסוף לא עושים דבר ממה שסגרנו. כדי לנצח את מכבי חיפה צריך לתת הרבה יותר".

כעת יתרכזו במכבי נתניה בהכנה למשחק בשבת מול הפועל באר שבע שיפתח את הסיבוב השני. היום ומחר נתן ההולנדי יומיים של מנוחה וביום שלישי ורביעי קבע אימונים כפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully