וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כיף לסיים כך את הסיבוב. אנחנו פחות חדירים עכשיו"

26.12.2020 / 21:49

מאמן מכבי חיפה לאחר הניצחון השביעי ברציפות: "כל הקבוצה הבינה שדרך הגנה טובה אפשר להשתפר. שמחים מאוד, אבל העונה עוד ארוכה". אטפלד הסביר את החילופים המוקדמים של נתניה והודה: "קיבלנו שיעור"

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

האם הסיבוב הראשון של ליגת העל מבשר על חזרת הצלחת לכרמל אחרי עשור? מכבי חיפה, שלא זכתה באליפות מאז 2010/11, סגרה סיבוב הערב (שבת) עם ניצחון שביעי ברציפות, כשניצחה 0:2 בחוץ את מכבי נתניה. המוליכה כבשה שני שערים מהירים מרגלי דולב חזיזה וניקיטה רוקאביציה, ולאחר מכן הורידה את הרגל מהגז. זה רצף הניצחונות הכי טוב של הירוקים מאז עונת הקיזוז ב-2009/10, אז גם הייתה הפעם האחרונה שעברה את רף 30 הנקודות אחרי 13 מחזורים (36 אז, 31 כעת).

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"לא עפים לשמיים". דולב חזיזה/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "כיף לסיים את הסיבוב עם שבעה ניצחונות ברציפות. בדרך היו לנו כמה פאשלות, אבל כך רצינו לסיים את הסיבוב עם שבעה ניצחונות ברציפות. היה עומס גדול ועכשיו יש לנו שבוע להתאושש. יש שחקנים עם עומס כבד עליהם, נדע לאושש אותם. ניצחנו קבוצה טובה שגרמנו לה להיראות רע במחצית הראשונה. קורה לנו הרבה העונה שאנחנו מובילים ולא הורגים את המשחק, יכולנו להוביל בקלות 0:3 במחצית. יכולנו לעשות את הדברים טוב יותר, אבל אנחנו לא חזירים, גם 0:2 מול קבוצה טובה, זה יפה מאוד. תמיד אפשר לשפר עוד, אבל טוב לעבוד על הדברים אחרי ניצחונות".

על העובדה שמכבי חיפה לא סופגת שערים רבים אמר המאמן: "זה אומר שכל הקבוצה הבינה שדרך הגנה טובה של כל הקבוצה אפשר להשתפר. כל הקבוצה לא הייתה מספיק מחויבת ולא לחצה נכון והיינו חדירים מאוד. במשחקים האחרונים אנחנו פחות חדירים, רואים את רוקאביציה, שרי וחזיזה לוחצים כמו משוגעים וגורמים לחוסר ביטחון אצל הקבוצה היריבה. זה מחלחל אל כולם ונותן ביטחון לכולם. אנחנו רק אחרי הסיבוב הראשון, יש עוד סיבוב ופלייאוף. אנחנו שמחים מאוד, אבל העונה עוד ארוכה. עברנו רק שליש מהעונה".

דולב חזיזה, כובש השער הראשון: "אנחנו שמחים מאוד על הרצף הזה, אבל יודעים שעבר רק סיבוב אחד ואנחנו לא עפים לשמיים אחרי כמה ניצחונות. היה לנו חשוב מאוד לנצח ולסיים את הסיבוב כמו שצריך. אנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים שנשארו עד סוף העונה. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו מתייחסים לכל משחק בצורה ספציפית ויודעים מה לעשות בכל משחק. שיחקנו נגד קבוצה מסוכנת ומוכשרת מאוד, שעשתה הרבה דברים יפים. אני עוקב אחריה ורואה את המשחקים שלה. אמרנו שאם אנחנו מנצחים פה אנחנו סוג של ווינרים ואני שמח שעשינו את זה. פתחתי את העונה לא כמו שרציתי, אולי רציתי לקחת יותר מדי על עצמי. המאמן למד להכיר אותי ואני את המאמן. השערים מבחינתי זה צ'ופר, מבחינתי זה שהקבוצה מנצחת זה הכול".

עוד בוואלה!

צפו בשערים: מכבי חיפה עם ניצחון שביעי רצוף - 0:2 על מכבי נתניה

לכתבה המלאה
יובל שדה שחקן מכבי נתניה עם מאמנו ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
"אם לא עושים מה שאני רוצה, יוצאים מהמגרש". ריימונד אטפלד/ברני ארדוב

המאמן המפסיד ריימונד אטפלד: "החילוף השלישי היה בגלל פציעה, זה היה משהו שקרה כבר בחימום והשניים האחרים היו טקטים. אם לא עושים את מה שאני רוצה וזה עולה לנו בשערים, אתה יוצא מהמגרש. ההגנה שלנו הייתה רעה בתחילת המשחק. המחצית השנייה נראתה טוב יותר, אבל זה גם קשור לכך שמכבי חיפה הורידה את הרגל מהגז כי היה 0:2. קיבלנו שיעור ביעילות התקפית וקצת חזרנו לעניינים, אבל זה ממש לא מספיק. אם שחקנים לא עושים את העבודה נגד מכבי חיפה אז קשה מאוד לתפקד כקבוצה. בגלל זה עשינו חילופים".

על הסיבוב הראשון שלו כמאמן בליגת העל: "הסיבוב הראשון היה מעניין. זה משחק חמישי ב-12 יומיים ועכשיו טוב שיש לנו שבוע מנוחה עד המשחק הבא. נשארנו במצב שרצינו להיות בו. עכשיו אנחנו קצת בנפילה וצריכים לחזור לעצמנו בפתיחת הסיבוב השני".

חן עזרא הוסיף: "נתנו יותר מדי כבוד למכבי חיפה, יש לנו קבוצה צעירה וכנראה שזה השפיע. זה לא מתאים לנו, הפסדנו את המשחק על 20 הדקות בפתיחה. המאמן רצה לזעזע את הקבוצה ולהעיר אותה ומבחינה הגנתית התייצבנו, מבחינה התקפית גם נצטרך להשתפר. התחלנו בצורה טובה מאוד את הסיבוב ובסוף הסיבוב קצב צבירת הנקודות הוא לא מספק. המטרה שלנו היא לאסוף כמה שיותר נקודות, להתרחק מהתחתית ולהסתכל כמה שיותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully