וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים לדני אבדיה, וושינגטון עם עוד הפסד

הישראלי הצעיר הציג שורה סטטיסטית מגוונת עם שלוש שלשות ב-26 דקות, אבל הוויזארדס הפסידו 115:107 לשיקגו, נותרו ללא ניצחון והשוו את פתיחת העונה הכי גרועה שלהם מאז 2012. ווסטברוק השתווה לאוסקר רוברטסון עם עוד טריפל דאבל, אבל זה שוב לא עזר

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

החדשות הטובות: דני אבדיה ממשיך להיות אחת מנקודות האור בפתיחת העונה של וושינגטון. החדשות הרעות: נראה שהוא ייאלץ להתרגל העונה למציאות לא מוכרת של הפסדים, כשהפלייאוף הוא רק חלום רחוק.

הוויזארדס נחלו הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד רביעי בארבעה משחקים מפתיחת העונה הסדירה עם 115:107 מול שיקגו, כשהפעם אפילו אין נסיבות מקלות: אם שלושת ההפסדים הראשונים הגיעו מול קבוצות עם שאיפות שהגיעו לפלייאוף בעונה שעברה, הפעם היריבה לא הייתה עדיפה; אם שלושת ההפסדים הראשונים באו אחרי הבזקים של יכולת טובה עד איבוד העשתונות המסורתי ברבע האחרון, הפעם הם הציגו יכולת נרפית לאורך כל המשחק. בשורה התחתונה, וושינגטון משווה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 2012, ונותרת אחת מארבע קבוצות בלבד בליגה שעדיין לא השיגו ניצחון.

אבדיה אמנם שוב פתח בחמישייה ושוב הראה את ארסנל היכולות המגוון שלו, אבל ספק אם היכולת האישית המעודדת מנחמת לאור הבעיות הקבוצתיות הרבות. בסך הכול קיבל הרוקי הישראלי 26 דקות במהלכן ניפק 9 נקודות (3 מ-6 מהשדה, כולל 3 מ-5 מהשלוש), 4 אסיסטים, 4 ריבאונדים, שתי חטיפות, חסימה, איבוד וגם חמש עבירות, כשבניגוד למשחקים קודמים הוא מסיים עם מדד פלוס/מינוס שלילי של 5-.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי אוטו פורטר ג'וניור, שיקגו בולס. AP
נואש לניצחון. אבדיה בפעולה הלילה/AP

הבולס שמרו על יתרון קטן ברוב שלבי המשחק. המחצית הראשונה הסתיימה בפלוס שש לזכותם, כשאבדיה מסתפק בשלוש נקודות בשני הרבעים הראשונים אבל מראה סימנים מעודדים בהגנה, בניגוד לרוב חבריו לקבוצה. בשני הרבעים הבאים אבדיה נראה טוב יותר, צלף שתי שלשות והוסיף גם את אחד המהלכים היפים של המשחק, עם אסיסט לדאנק של תומאס בריאנט. אבל הוויזארדס ויתרו על המשחק בשלב מוקדם יחסית, נקלעו לפיגור של 18 נקודות ברבע האחרון ובדקות האחרונות בעיקר מזערו נזקים בלוח התוצאות.

זאק לאבין הוביל את המנצחת עם 23 נקודות, 6 אסיסטים, 4 חטיפות ודאנק עוצמתי אחד על הראש של אבדיה, שויתר מראש (בצדק) על הניסיון לחסום אותו. קובי ווייט הוסיף 18 ו-6 אסיסטים משלו, כשגם האקסים של הוויזארדס אוטו פורטר (16) ותומאש סטוראנסקי (10 ו-6 אסיסטים) תורמים את שלהם מהספסל של הבולס.

עוד בוואלה!

בארה"ב דירגו: דני אבדיה הרוקי השני בטיבו בליגה עד כה

לכתבה המלאה
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דאוויס ברטאנס שומרים על שחקן שיקגו בולס קובי ווייט. AP
אבדיה היה אחת מנקודות האור של וושינגטון, גם בהגנה. שומר על קובי ווייט/AP

מנגד, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק הגיעו למספרים שלהם, אבל זה שוב לא הספיק לניצחון. ביל סיים עם 29 נקודות, ווסטברוק הפך לשחקן הראשון מאז אוסקר רוברטסון ב-1961/62 שפותח עונה עם שלושה טריפל דאבלים בשלושת המשחקים הראשונים - הלילה היו לו 21 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים - אבל שני הכוכבים גם היו חתומים על 11 מ-19 האיבודים של הוויזארדס.

אבדיה והוויזארדס ממשיכים לחפש ניצחון ראשון שיוציא אותם לדרך חדשה, ויקוו להשיג אותו כבר במשחק הבא מול אותה שיקגו, בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully