וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד: המתנה לגבי מצבם של קונטה ופלייטר

עודכן לאחרונה: 27.12.2020 / 18:28

אוקמפוס ושועה בכוננות להרכב אם השניים לא יהיו כשירים, אוחנה יחזור לסגל. זרגרי: "יש חדר הלבשה שמח, תומך ועוזר". שורת חיסורים ארוכה באשדוד, בן שמעון יעלה עם שלושה בלמים (ב', 20:00, ספ' 2)

מחזור 13הסתיים28/12/2020
בית"ר ירושלים
  • מוחמד (24)
2:1
  • (11) דוד
  • (90) באיו
מ.ס. אשדוד
תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים

"ניתן לראות שהליגה מאוד צפופה אבל אנחנו עדיין רוצים לנצח ולהיות בצמרת", אמר סלובודן דראפיץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (שני, 20:00, ספורט 2) מול מ.ס. אשדוד. "אנחנו גם רוצים להסתכל על חצי הכוס המלאה - שזה אומר לנצח ולהיות קבוצה יותר טובה ממה שהיינו עד עכשיו. אנחנו יכולים להיות שם. עם ניצחון אפשר להיצמד לצמרת וגם דיברנו על זה בחדר ההלבשה עם השחקנים - על זה שצריך להסתכל למעלה ולא למטה. אני רוצה להאמין שהתקופה הלא טובה עברה. אנחנו בתקופה טובה יותר, אנחנו מבקיעים ומגיעים להזדמנויות. אנחנו רוצים להיראות יותר טוב נגד אשדוד, ניראה יותר טוב ממה שהיינו נגד כפר סבא, אז אפשר להיות אופטימיים".

הקשר הצעיר אביאל זרגרי הוסיף: "אני מאוד שמח על הקרדיט שניתן לי מהצוות המקצועי. אני עובד כל יום קשה כדי להוכיח את עצמי, במיוחד באימונים. אני מקווה שאני אמשיך להוכיח וגם את הניצחונות נביא. יש לנו חדר הלבשה שמח, תומך ועוזר. השחקנים המנוסים נותנים טיפים, מכוונים, מדברים כל הזמן. מכאן והלאה כולנו נצטרך לעבוד קשה ביחד ולצאת לדרך חדשה של ניצחונות".

הצוות המקצועי יחליט על ה-11 רק לקראת המשחק, ועל פי כשירותם של חלאופילו פלייטר ואנטואן קונטה. השניים אמורים לפתוח אם יהיו כשירים. עידן ורד יחזור להרכב, כאשר אם קונטה ופלייטר לא ישחקו, סנטיאגו אוקמפוס וירדן שועה ישולבו במקומם. מיכאל אוחנה יתלבש אך לא צפוי לשחק יותר מ-30 דקות.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"יש חדר הלבשה שמח, תומך ועוזר". אביאל זרגרי/דני מרון

מ.ס אשדוד

חלוץ מ.ס. אשדוד שגיב יחזקאל לא הצליח להתגבר על המתיחה בשריר, ולא ייכלל בסגל למשחק בטדי. שחקן נוסף שהתלונן היום בבוקר על פציעה וגם הוא לא יתלבש, הוא הייפורד אג'יי, שנכנס כמחליף והפך לגורם משמעותי בהתקפה. עוד שחקן שלא יהיה בסגל הוא הקפטן טום בן זקן, שגם היום לא הגיע לאימון בגלל שחש ברע.

השלושה מצטרפים אל טימותי אוואני שייעדר בתקופה הקרובה בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, רועי גורדנה המוצהב ומוסא בגאיוקו שנפצע כבר לפני כשבועיים וייקח לו זמן לחזור לפעילות.

בעקבות הסגל החסר, צפוי המאמן רן בן שמעון לפתוח עם שלושה בלמים, כאשר ננאד צבטקוביץ' שנעדר מהסגל במשחק האחרון בגלל פציעה, ישוב למרכז ההגנה ויפתח לצד עומרי בן הרוש וגיל כהן. שלומי אזולאי, שלא זכה לדקות במשחק האחרון אבל היה בסגל מאחר שהתלונן על רגישות בשריר, יפתח גם הפעם על הספסל וקרוב לוודאי שייכנס כמחליף.

עוד בוואלה!

רובי ריבלין נפגש עם חוגג ואוחנה: "נקבל את בן ח'ליפה באהלן וסהלן"

לכתבה המלאה
שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
עוד היעדרות משמעותית. שגיב יחזקאל/קובי אליהו

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה רק באחד מ-16 הביקורים האחרונים שלה בטדי (2:3 במאי 2019) כאשר 11 הסתיימו בהפסד ועוד ארבעה בתיקו.

* בית"ר ירושלים ללא הפסד בשלושת המחזורים האחרונים, אבל ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים.

* כל ששת הניצחונות האחרונים של בית"ר ירושלים (ליגה וגביע הטוטו) היו על האפס. הפעם האחרונה שספגה והצליחה לנצח הייתה מול אשדוד, ב-1:2 ב-1 במרץ.

* אשדוד כבשה ראשונה בשבעה משחקים העונה, כשבשישה מהם ניצחה ועוד אחד הסתיים בתיקו. בית"ר הובילה ארבע פעמים, אבל פעם אחת זה נגמר בהפסד (2:1 ביתי מול הפועל באר שבע).

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully