וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי ריבלין נפגש עם חוגג ואוחנה: "נקבל את בן ח'ליפה באהלן וסהלן"

27.12.2020 / 14:45

נשיא המדינה נפגש עם הבעלים של בית"ר ונתן את ברכת הדרך לעסקה: "מועדונים אפשר למכור, אבל קבוצות אי אפשר להחליף". עידן ורד צפוי לחזור להרכב נגד מ.ס. אשדוד (שני, 20:00, ספורט 2)

תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

בשיחות בין משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש והצוות המקצועי בבית"ר ירושלים, נרשם קונצנזוס לגבי העובדה שעומר אצילי הוא שובר השוויון שבית"ר ירושלים צריכה לצרף בינואר. יחד עם זאת, פרט לשיחות רקע, עד לרגע זה לא הוגשה שום הצעה כספית מצד בית"ר לשחקן.

מכבי חיפה משוחחת עם סוכניו של קשר אפואל ניקוסיה באופן רציף וממתינה לשחרורו על מנת לסגור את הקצוות, מה שלא משאיר כמעט סיכוי לירושלמים. שחקן שמקורב מאוד לאצילי אמר אתמול: "הוא כנראה יהיה בחיפה. בבית"ר מדברים אבל לא עושים יותר מדי. מה גם שכולם אומרים לו שיילך לחיפה ולא ייכנס לבלאגן בבית"ר, אף אחד לא יודע מי נגד מי שם, אם יהיה כסף או לא. מי יודע אם יכבדו שם חוזה יקר לטווח ארוך. מכבי חיפה מועדון מסודר".

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה,
הוא ההוכחה: בית"ר עדיין לא עושה שום צעד בדרך לרכש משמעותי. עומר אצילי/אתר רשמי אפואל ניקוסיה

העובדה שעד רגע זה בית"ר לא הגישה הצעה לשחקן מעידה כי ההחלטות הכלכליות הגדולות במועדון יתקבלו רק אם תושלם העסקה עם חמד בן ח'ליפה והוא יעבור בוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל. נכון להבוקר עדיין לא נקבעה פגישה ובית"ר צפויה לקבל בקשה לצרף מסמכים נוספים בימים הקרובים. בצוות המקצועי של בית"ר רוצים לנסות לסגור כבר עכשיו כמה קצוות של רכש לינואר, אך כמו שהדברים נראים כרגע, הנושא יתעכב לפחות ברמת השחקנים המשמעותיים שעשויים להצטרף.

בית"ר תפגוש מחר (שני, 20:00, ספורט 2) את מ.ס אשדוד ותקווה לנצח כדי להתחיל לברוח מהתחתית. מיכאל אוחנה אמור להיכלל בסגל ולהיות כשיר לפחות ל-30 דקות. השחקנים ששיחקו נגד כפר סבא זכו אתמול למנוחה. עידן ורד צפוי לחזור ל-11. היום תתברר כשירותו של אנטואן קונטה, כאשר אם הוא לא יוכל לשחק, סנטיאגו אוקמפוס אמור לפתוח במקומו. במועדון מרוצים מאוראל דגני ומאורן ביטון, ומשוכנעים שהאחרון "התייצב" במשחקים האחרונים. אביאל זרגרי ועלי מוחמד ימשיכו לפתוח בקישור.

עוד בוואלה!

עידן ורד בכה אחרי התיקו של בית"ר: "הכול קשה, כלום לא הולך"

לכתבה המלאה
רובי ריבלין עם אלי אוחנה משה חוגג. מתוך טוויטר, צילום מסך
נתן את ברכת הדרך. רובי ריבלין עם אוחנה וחוגג/צילום מסך, מתוך טוויטר

הנשיא ראובן ריבלין נפגש היום עם משה חוגג הבעלים ועם אלי אוחנה ונתן להם את ברכת הדרך לעסקה עם השיח' חמד בן ח'ליפה. ריבלין צייץ לאחר הפגישה: "אני יודע שמועדונים אפשר למכור, אבל קבוצות אי אפשר להחליף. נקבל באהלן וסהלן את השייח בן ח'ליפה שבחר להצטרף לחיי הקבוצה שלנצח תהיה בית"ר ירושלים. בית, סמל, נשמה".

הנשיא שלח גם מכתב לשייח בן ח'ליפה וכתב: "ברוך הבא למשפחת בית"ר ירושלים. אני מברך אותך לא רק כנשיא המדינה אלא גם כאוהד של הקבוצה. זה מועדון של האנשים, של האוהדים ושל העיר. ירושלים היא עיר של השראה ושל תשוקה ולא פחות מה גם מגרש הכדורגל והיציעים. המעורבות שלך תעזור לנו לקדם את הידידות בין הצדדים".

מכתב של רובי ריבלין לשייח בן ח'ליפה. בית הנשיא, אתר רשמי
מכתבו של רובי ריבלין לשייח'/אתר רשמי, בית הנשיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully