וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד בכה בסיום: "הכול קשה, כלום לא הולך"

25.12.2020 / 7:10

קפטן בית"ר היה מתוסכל לאחר ההחמצה בזמן הפציעות. במועדון מודאגים: "בשום מצב אנחנו לא צריכים להיות צמודים לתחתית". נבדקות העלויות של אצילי ומיכה, בצוות המקצועי בוחנים שחקני התקפה זרים

תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

1.

בבית"ר ירושלים הייתה אכזבה גדולה מהתיקו 1:1 נגד הפועל כפר סבא אמש (חמישי). אמנם המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד מצד הצהובים שחורים, אך בחצי השני הקבוצה הייתה עדיפה והגיעה למספיק מצבים בכדי להכריע את המשחק. עידן ורד, שהחמיץ מול השוער בזמן הפציעות, בכה בחדר ההלבשה ומילמל: "הכול קשה, כלום לא הולך". לאחר מכן הקפטן התאושש ואמר: "אנחנו לא פראיירים, אם נמשיך לעבוד ככה התוצאות ישתנו". מי שנכנס לנחם את ורד היה אופיר בן חיים, אביו של קשר מכבי תל אביב טל בן חיים חברו הטוב של ורד. בצוות המקצועי דווקא שיבחו את ורד ואמרו כי הלוואי ולכל השחקן יהיה אכפת כמו הקפטן, ואף ציינו את רמת המקצוענות של הקשר וההתנהלות היומיומית שלו וכי הם בטוחים שהם יקבלו ממנו עוד לא מעט שערים ובישולים בהמשך העונה.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם תמיר עדי, עוזיאל פרדו. דני מרון
לקח קשה את ההחמצה בסיום. עידן ורד/דני מרון

2.

בית"ר ירושלים צברה אמנם חמש נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, אך היא דבוקה לתחתית ולא מצליחה לייצר רצף של שני ניצחונות כדי לקפוץ למעלה. גם כל הרעשים מסביב לא עושים טוב למועדון ומשפיעים. מקצועית, הקבוצה נחלשה משמעותית השנה אחרי עזיבה של שחקנים כמו שלומי אזולאי, ליוואי גרסיה, פרדי פלומן, חנן ממן ודן איינבינדר (בנוסף לווארן וקינדה שעזבו בינואר הקודם).

מנגד הצטרפו מתאוסיניו שעדיין בברזיל, שועה ואוקמפוס שעלו אתמול מהספסל וכמעט לא משפיעים, ומיכאל אוחנה חזר העונה אך הוא יצטרך עוד הרבה זמן כדי להיות השחקן שיוביל את בית"ר, אם בכלל. יחד עם זאת, במועדון אומרים: "גם הצוות המקצועי חושב שצריכים לשחק טוב יותר ולהביא יותר נקודות עם הסגל הנוכחי, אנחנו מאמינים בהם שהם ידאגו שזה יקרה, בשום מצב אנחנו לא צריכים להיות צמודים לתחתית".

אז מה בית"ר צריכה? ראשית כל להבין שאנשי מקצוע צריכים לקבל החלטות מקצועית, לא רק לעונה הנוכחית אלא גם לעונה הבאה. הנזק שנעשה הקיץ גרם לכך שגם בעונה הבאה הקבוצה לא תוכל להתמודד על התואר והיא צריכה בנייה מחדש. בשלב הזה אין יותר מדי מה לעשות פרט ללחפש שחקנים שוברי שיוויון שיעשו שינוי. עומר אצילי הוא השם החם, כאשר בבית"ר הביעו התעניינות ראשונית אך עד עתה לא הוגשה הצעה. דור מיכה אינו בעדיפות ראשונה, אך במידה שהאופציה של אצילי תיפול, תחזור בית"ר לאופציית מיכה, במיוחד לאור הפציעות החוזרות של מיכאל אוחנה. בנוסף, בוחן הצוות המקצועי מספר אופציות לשחקן כנף מהיר שיכול לתפקד גם כחלוץ.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נכנס כמחליף אבל כמעט שלא השפיע. ירדן שועה/דני מרון

בבית"ר ירושלים העבירו בחמישי להתאחדות לכדורגל את המסמכים של נציגי השיח' חמד בן ח'ליפה, כאשר בשלב זה המסמכים עוברים לבקרת התקציבים לעיון נוסף. במידה שבקרת התקציבים תאשר אותם, תוכל הוועדה להעברת זכויות לקבוע לבית"ר פגישה. במידה שהעסקה תאושר, עדיין לא ברור האם יעברו מהאמירויות סכומים גבוהים לרכש כבר בינואר הנוכחי וכמה כסף יוזרם בכל קיץ מעבר לסכום שהתחייבו בהסכם, כ-5 מיליון יורו בכל 1 ליולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully