וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "אחד השחקנים הגדולים אי פעם" ו"הסגל העמוק ב-NBA": ברוקלין תרוץ לאליפות?

הנטס כבר מתחילים להסיר ספקות, ובארצות הברית תוהים: האם דוראנט ואירווינג הצמד הטוב ב-NBA? המחמאות ל-KD והקביעה של בראד סטיבנס: "ברוקלין הכי טובה ב-NBA? היא בהחלט בשיח"

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

קבלו את הטוענת החדשה לכתר ב-NBA: ברוקלין נטס. אם לפני פתיחת העונה העלו הפרשנים תהיות וספקות לגבי הכושר של קווין דוראנט, האופי של קיירי אירווינג וחוסר הניסיון של סטיב נאש, אחרי שני משחקים נראה שלפחות חלק מסימני השאלה עשויים להפוך לסימני קריאה.

הנטס הביסו ללא קושי את גולדן סטייט במשחק הפתיחה שלהם העונה, והלילה (בין שישי לשבת) נראו אפילו טוב יותר עם ניצחון 95:123 על בוסטון בחוץ, שכלל לא פחות מ-66 נקודות משותפות של אירווינג ודוראנט.

אירווינג להט עם 37 נקודות, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, דוראנט סיים עם 29 נקודות משלו - כולל 16 ברבע השלישי בו הנטס ברחו - ואחרי המשחק היה בארצות הברית כבר מי שהעלה את השאלה האם מדובר בצמד הכוכבים הטוב ב-NBA. אם זה יימשך כך, התחרות בין דוראנט ואירווינג ובין צמדים אחרים, בראשם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, עשויה להיות צמודה משחשבו מלכתחילה.

שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, קיירי אירווינג. GettyImages
בינתיים זה נראה נהדר. דוראנט וקיירי/GettyImages

"קיירי ו-KD קשוחים!", צייץ הכוכב הצעיר של ממפיס ג'ה מוראנט, שמתחיל להבין כמה כישרון יש לנטס. דוראנט, שמצליח להשכיח את הפציעה הקשה שעבר במהירות מרשימה, סחט מחמאות משלל שחקני NBA בטוויטר.

"אם להיות כנים, כשאנשים אומרים ש-KD הסקורר הטוב בליגה או אחד הסקוררים הטובים אי פעם, הם מקטינים אותו. הוא אחד השחקנים הכי גדולים אי פעם, נקודה!", צייץ ג'מאל קרופורד. קנדריק פרקינס צייץ: "קווין דוראנט הוא הסקורר הכי טוב בהיסטוריה, ואל תגרמו לי לומר זאת שוב. תמשיכו הלאה". גם ג'יי אר סמית' היה שותף להתלהבות וכתב: "תפסיקו להתנהג כאילו שציפיתם למשהו אחר מ-KD".

גם בבוסטון, שהיו הקורבן של דוראנט ואירווינג הלילה, התרשמו עמוקות. "האם הופתעתי מהיכולת של הכוכבים שלהם? ממש לא. מדובר בשניים מהשחקנים הכי טובים בליגה כיום, ויש סביבם שחקנים מצוינים, אז איך אפשר להיות מופתע?".

עוד בוואלה!

לברון נתן נוקאאוט לדונצ'יץ', דוראנט ואירווינג הביסו את בוסטון, הווריירס הושפלו

לכתבה המלאה

מאמן הסלטיקס בראד סטיבנס הוסיף: "החבר'ה האלה מסוגלים לקלוע בצרורות, ואני חושב שאלה לא רק הכוכבים שלהם, אלא גם הצוות המסייע. יש להם את הסגל הכי עמוק ב-NBA לדעתי. האם הם הקבוצה הכי טובה? הם בהחלט בדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully