וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי ביקש להגיע לאיגוד השופטים: "אני משקיע מיליונים, אבל אסור לי לקבל תשובות"

25.12.2020 / 8:00

הבעלים של קרית שמונה זעם על הפנדל מול מכבי ת"א ושוב איים לעזוב: "אני רוצה להשקיע וליהנות ולכן אני גמרתי עם הכדורגל"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

בעירוני קרית שמונה מתקשים להשלים עם ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אמש (חמישי) ובעיקר עם הפנדל שנרשם לחובת הקבוצה בתוספת הזמן. הבעלים איזי שרצקי שהיה נסער ולאחר המשחק הוא המשיך באותו קו ומאיים לפרוש מהכדורגל.

לוואלה! ספורט נודע ששרצקי ביקש לאחרונה מאיגוד השופטים להגיע לוועדה המבקרת ולהציג בפניהם את כל הטעויות שפוגעות בקבוצתו אך סורב להגיע לוועדה. שרצקי אמר לוואלה! ספורט בעניין: "יש גבול. אני מבקש כבר חודש להגיע לוועדה של השופטים ולהוכיח להם את כל הטעויות שלהם, אבל הם לא מזמינים אותי כי זה סודי", כעס הבעלים, "אני משקיע מיליונים, אבל אסור לי לקבל תשובות. גם שנה שעברה כמעט ירדתי ליגה בגללם. השנה הובלתי הליגה ומאז רק דופקים אותי. נמאס לי, אני רוצה להשקיע וליהנות ולכן גמרתי עם הכדורגל".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שוב מאיים לעזוב. איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

במועדון ינסו כמובן לשכנע את שרצקי לחזור בו מעניין העזיבה והאיום לא להופיע למשחקים, אך ציינו שבאיגוד השופטים חייבים לשנות את קלות הדעת מולם. מלבד הכעס על השופטים, במועדון חוששים מאוד מהעובדה שהקבוצה עם חמישה הפסדים רצופים ומתקרבת לתחתית. "אם לא נתעורר ומהר נהיה בבעיה", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנן להישאב לעוד עונה של מאבקי תחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully