וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחת הגופה של דייגו מראדונה חשפה את ההזנחה, בתו תקפה את "כל הבני זונות"

ממצאי נתיחת הגופה גילו שלא השתמש בסמים או אלכוהול, שסבל משלל מחלות, ושנטל כדורים רבים נגד דיכאון שלא התאימו לו כחולה. נמשכת החקירה נגד הרופא והפסיכיאטרית שלו, בתו הגיבה בזעם

אוהדים חולפים על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

תוצאות נתיחת הגופה של דייגו מראדונה חשפו שהכוכב הארגנטינאי האגדי לא השתמש בימיו האחרונים בסמים קשים או באלכוהול, ומה שהביא למותו היו בעיות רפואיות. כזכור, מראדונה הלך לעולמו ב-25 בנובמבר בגיל 60, ולא מעט שמועות בארגנטינה טענו שהוא היה תחת השפעת חומרים אסורים ושהמשיך לשתות אלכוהול על אף האיסור. כאמור, טענה זו נדחתה.

תוצאות הנתיחה הראו שלמראדונה היו בעיות בריאותיות בכליות, בלב ובריאות. הממצאים הרשמיים גילו שחמת הכבד, אי ספיקת כליות כרונית חמורה, מחלה בשריר הלב, מחלת עורקים ומחלת ריאות כרונית עם סימנים חריפים שמובילים לאי ספיקת לב.

הנתיחה נעשתה כחלק מחקירה בניסיון לבדוק האם היה הזנחה ורשלנות לפני מותו, כפי שנטען על ידי רבים. אחרי מותו בארגנטינה דווח שמראדונה לא טופל כראוי, אמור היה להישאר תחת השגחה בבית חולים אבל שהה בבית קטן ללא ציוד, ושלמעשה האחיות שטיפלו בו היו לא מיומנות ולא מקצועיות מספיק.

דייגו מראדונה מובל למנוחות, עטוף בדגל ארגנטינה. רויטרס
קיבלו תשובות רשמיות, החקירה נמשכת. משפחתו של מראדונה/רויטרס

כאמור, אחרי שהרשויות פרסמו את תוצאות הנתיחה, התברר שאולי מראדונה לא השתמש בסמים, אבל צרך תרופות רבות: הוא לקח נוגדי דיכאון, ותרופות שונות לטיפול באולקוס, עוויתות, בעיות עיכול ועצירות. "מה שעולה מהנתיחה זה לא רק מה שמראדונה לקח, אלא גם מה שהוא לא לקח", אמר התובע המקומי, "הוא קיבל כדורים לטיפול נפשי, אבל לא תרופות לבעיות הלב שלו".

הפסיכיאטרית אגוסטינה קוסאצ'וס ורופאו האישי לאופולדו לוקה נמצאים תחת חקירה על הטיפול בדייגו לפני מותו. חלק מהתרופות שלקח, על פי ההערכות, אינן מתאימות לחולה עם בעיות כרוניות בלב.

עוד בוואלה!

רופא של דייגו מראדונה טוען: זה היה סוג של התאבדות, ולא בפעם הראשונה

לכתבה המלאה

ג'יאנינה מראדונה, בתו של הכדורגלן, הגיבה ברשתות החברתיות באמוציונליות אחרי הפרסום, וטענה שאבא שלה לא היה הוא עצמו בימיו האחרונים: "כל הבני זונות שחיכו למצוא סמים בנתיחה שאחרי המוות, מריחואנה ואלכוהול... אני לא רופאה, אבל ראיתי אותו נפוח, עם קול רובוטי, זה לא היה הקול שלו...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully