וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד מתמוגגים מאסנסיו: "יש בו משהו קסום, הרווחנו אותו בחזרה"

אחרי שנים לא פשוטות במועדון, שחקן הכנף שנכנס כמחליף והוביל לשינוי בניצחון על גרנאדה זוכה לשבחים: "זה נראה כאילו הוא התאחד עם הכדור מחדש. הזאר? לא בטוח שהוא ישוב להרכב כשיחלים". קאסמירו: "אנחנו זקוקים נואשות למנוחה"

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט 1

ריאל מדריד ניצחה אתמול (רביעי) 0:2 את גרנאדה במסגרת המחזור ה-15 בלה ליגה. שערים של קאסמירו (57) וקארים בנזמה (93) סידרו לבלאנקוס ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ושיפור מאזנם ל-32 נקודות. עכשיו היא צמודה לאתלטיקו מדריד המוליכה עם 32 נקודות, אבל ליריבה העירונית שלה יש שני משחקים חסרים. יש גם בשורות רעות מבחינת ריאל מדריד: רודריגו נפצע בשריר הירך האחורי ונראה פגוע מאוד כשהורד מהמגרש על אלונקה.

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו. GettyImages
"הוא חזר". אסנסיו/GettyImages

המשחק של הבלאנקוס מתחלק לשניים: לפני הכניסה של מרקו אסנסיו ואחריה. שחקן הכנף הספרדי שנחשב להבטחה גדולה וקצת נעלם בשנים האחרונות בשל פציעות וסיבות נוספות, נכנס לכר הדשא בדקה ה-38 על חשבונו של רודריגו שנפצע. מיד, הוא הוביל לשינוי, ובשלב מאוחר יותר של המשחק סיפק רגעי קסם שלמעשה הכריעו את ההתמודדות.

זה החל עם עקב מהסרטים שנעצר בקורה ונמשך עם בישול אדיר לקאסמירו במהלך שלאחר מכן. בריאל מדריד כמובן התמוגגו מהיכולת של אסנסיו, שנראה שחזר לעניינים העונה על אף שעדיין לא מצא את הרשת בליגה.

"הרבה זמן שלא ראינו משהו מאסנסיו", כתבו בספרד. "הוא רשם יותר מדי משחקים ללא שער או בישול, אבל אתמול ריאל מדריד הרוויחה אותו בחזרה. מרגיש כאילו הוא התאחד מחדש עם הכדור, ונראה שהעמדה המתאימה ביותר עבורו היא כנף שמאל".

"כבר מתחילת העונה היה ברור שזידאן מתכוון להמר על אסנסיו העונה", הוסיפו בספרד. "יש בו משהו קסום, הוא יכול לשנות משחקים ברגע. הוא פתח כבר בחמישה משחקים ולא בטוח שאדן הזאר יחזור להרכב על חשבונו אחרי שיחלים".

קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
קאסמירו מחכה למנוחה/רויטרס

"אנחנו רוצים להמשיך בריצה הנהדרת הזו, אבל אנחנו זקוקים נואשות למנוחה", אמר קאסמירו. "כל הקבוצות בעולם מתמודדיות עם נפילות ביכולת בגלל שהן משחקות כל כך הרבה". על זינדין זידאן אמר הברזילאי: "זידאן תמיד מבקש ממני ללכת קדימה ולנצל את משחק הראש המצוין שלי. הוא בטח מבסוט מאוד מהשער שלי היום".

זידאן עצמו אמר: "הקבוצה עבדה קשה מאוד הלילה, היה משחק מורכב מאוד. גרנאדה לחצה עלינו טוב והקשתה עלינו. במחצית השנייה השתפרנו. אני שמח בשביל השחקנים על הניצחון השישי ברציפות, זה לא קל. אנחנו יודעים שקאסמירו יכול לתקוף את הרחבה ומבחינה הגנתית אנחנו יודעים איזו נוכחות יש לו. אני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. חג מולד שמח ושנה טובה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully