וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר השתיקה הופר. הצביעות בפרשת מאור בוזגלו והקורונה בהפועל תל אביב

23.12.2020 / 13:00

כבר חודשים ארוכים שבליגת העל מפרים בידוד בגלוי, ואף אחד לא פוצה פה. אז למה המנהלת מאשימה דווקא את הפועל תל אביב ומאור בוזגלו ב"חוסר אחריות מטורף" אחרי ההתפרצות של הנגיף בקבוצה? אופיר סער על קשר שתיקה שהופר אך ורק ממניעים אינטרסנטיים

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

1. בהפועל תל אביב התגלו חמישה מקרי קורונה ביממה האחרונה והיד עוד נטויה. שלושה שחקנים שהיו אמורים להיות בסגל למשחק של האדומים נגד בני סכנין הערב (רביעי, 20:00, ספורט1) יחסרו בסופו של דבר ומי יודע מה יראה המונה בדרבי בעוד חמישה ימים.

ארנסטס שטקוס ייעדר וזה חיסרון עצום לקבוצה ממתחם חודורוב, אבל עיקר הרעש הוא סביב המאומת מאור בוזגלו, זה ש"העז לטוס לדובאי ולחזור לאימונים". כלפי חוץ הזעם של מנהלת הליגה על בוזגלו והפועל תל אביב היה גדול מאוד. בין היתר עלו האשמות על "חוסר אחריות מטורף" ונטען ש"מדובר בשערורייה". במנהלת אמרו שהם צפויים לדרוש הבהרות מהאדומים ולקנוס אותם, אבל זו כבר צביעות ממדרגה ראשונה.

על מי באים לעבוד כאן? מזה חודשים שחקני כדורגל מליגת העל מפרים בידוד ועושים את זה בגלוי - בין היתר ברשתות החברתיות. לא מעט מקרים כאלה הובאו לתשומת לב אנשי המנהלת, אך שם העדיפו לעצום עיניים. המחשבה הייתה ברורה - אם ההפרות ייחשפו, משרד הבריאות יעצור את הכדורגל. אפשר להבין מאיפה באה השתיקה הזאת לאורך חודשים, אך אי אפשר להבין את הצביעות בנוגע לבוזגלו.

בן ביטון, שחקן מכבי תל אביב, במסיבה. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
דין אחד לכולם? כנראה שלא. בן ביטון במסיבה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

2. כולם ידעו שבוזגלו מתאמן עם הפועל תל אביב, הרי מדובר באושיית רשת שחלק גדול מהחיים שלו מתועדים לכל מי שמתעניין. הביקור הארוך שלו בדובאי והחזרה שלו למתחם חודורוב לאחר מכן, פורסמו ואף אחד לא פצה פה. למה? כי זו המציאות. שותקים כדי לא להעיר את משרד הבריאות.

זה לא רק בוזגלו. משה חוגג הונף על ידי מאות אוהדים באותו יום שישי מדובר בבית וגן ומיד לאחר מכן ירד לשוחח עם השחקנים. באימונים של הקבוצות הגדולות כבר נרשמו התקהלויות של מאות אוהדים ושחקנים מעלים לאינסטגרם תמונות מאירועים.

קשר השתיקה נשמר, עד המקרה של מאור בוזגלו והפועל תל אביב. אגב, הקשר הוותיק חזר לארץ ב-7 בדצמבר וכלל לא בטוח בכלל שהוא זה שהדביק את האחרים, אבל גם אם כן, העמדה לדין שלו ושל המועדון תהיה צביעות לשמה. דין אחד לכולם.

עוד בוואלה!

בבוקר המשחק בדוחא: שטקוס ועזריה התגלו כחיוביים לקורונה

לכתבה המלאה
ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. ניב אהרונסון
צביעות לשמה. ארז כלפון/ניב אהרונסון

3. במנהלת הסבירו למשרד הבריאות כי רק שניים-שלושה שחקני סגל של הפועל תל אביב חולים ולכן אפשר לקיים את ההתמודדות הערב. אבל לכולם ברור שבהמשך יתגלו מקרים נוספים במתחם חודורוב - הרי יש לכך תקדימים. בהחלט ייתכן שכתוצאה מקיום המשחק הערב יידבקו שחקנים נוספים של סכנין וגם הדרבי יגרור כמה חיוביים חדשים, מה שעלול להכניס קבוצות לפלונטר.

למה עושים את זה? כי מבחינת מנהלת הליגות, זה הזמן הרע ביותר לדחות משחק. מצב התחלואה בארץ הידרדר, הסגר מעבר לפינה והכדורגל בסכנת עצירה בכל רגע נתון. זאת לא החלטה לגיטימית, אך היא נעשית מתוך חשש. אם במנהלת רוצים שיבינו אותם, הם צריכים להתנהל בהתאם גם במקרה בוזגלו והפועל תל אביב, גם אם זה יעשה להם רע מול משרד הבריאות.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully