וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל תל אביב: ניר קלינגר יודע ש"זה משחק עונה, והחדשות עם הקורונה לא עזרו"

עודכן לאחרונה: 22.12.2020 / 22:33

הפועל תל אביב, שאחד משחקניה נמצא חיובי, שוב חייבת ניצחון, קלינגר: "אין לנו ברירה אלא לתת את הנשמה והחיים" (רביעי, 20:00, ספורט1). בקבוצה יודעים: יהיה קשה להביא את אזולאי, איינבינדר שוב מועמד

מחזור 12הסתיים23/12/2020
בני סכנין
    0
    • (16) הירש
    הפועל תל אביב
    תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

    בני סכנין

    מפגש עם הפועל תל אביב שפיטרה אותו בעונה שעברה הוא לא סתם עוד משחק עבור ניסו אביטן, ששוקל רוטציה לאור לוח המשחקים העמוס של בני סכנין. חסן חילו עשוי לשוב לסגל מחר (רביעי, 20:00, ספורט 1) בעוד עלי עוסמאן שהתגבר על פציעה קשה זקוק לזמן נוסף כדי לחזור לכושר. מוטי ברשצקי צפוי לפתוח על חשבון נייג'ל האסלביינק.

    "כל משחק הוא קשה", אמר אביטן. "כרגע אנחנו מבחינתנו נערכים למשחק מאוד קשה, להפועל תל אביב יש שחקנים מצוינים שהדברים כרגע לא מתחברים להם. נעשה את המקסימום כדי להשאיר את הנקודות אצלנו בבית".

    שחקנה של בני סכנין חסן חילו. אדריאן הרבשטיין
    יחזור לסגל של סכנין. חסן חילו/אדריאן הרבשטיין

    הפועל תל אביב

    אם היה נדמה שהעונה של הפועל תל אביב לא יכולה להיות מסויטת יותר, היום (שלישי) הודיע המועדון שהבוקר אובחן בקבוצה חולה קורונה מאומת. המאומת הוא שחקן שהיה בסגל מול באר שבע ביום ראשון ובעקבות כך, ובתיאום עם מנהלת הליגות ומשרד הבריאות, הקבוצה ערכה בדיקות לכלל השחקנים ואנשי הצוות ופעילות הקבוצה תימשך כמתוכנן, בתקווה שלא יימצאו חיוביים נוספים.

    כזכור, רק ביום הפועל תל אביב הובסה 3:0 בבלומפילד על ידי הפועל באר שבע והיא שקועה עמוק בירכתי הטבלה ונואשת לנקודות. כבר מחר הקבוצה תתארח אצל בני סכנין שנמצאת בכושר מצוין לאחרונה ורק במחזור החולף ניצחה בקרית שמונה.

    לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר, במועדון צפויים להיפגש עם לידור כהן ונציגיו לשיחה ראשונה ולפתוח במו"מ על מנת לנסות לצרפו. כהן שיחק מפתיחת העונה בדילה גורי, אחרי שבעונה שעברה עזר למכבי פתח תקוה לעלות לליגת העל. בנוגע לשלומי אזולאי, החלוץ שכבש אתמול צמד במדי אסטרה, במועדון מבינים שיהיה קשה להביא אותו אלא אם כן יוצע לו חוזה לעונה וחצי. בעקבות הרצון של קלינגר לעשות מספר שינויים בסגל, גם שמו של דן איינבינדר עלה על הפרק.

    איאד עבו עביד אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שאנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, תקופה מאתגרת, תקופה שצריך להראות בה אופי ונחישות. אנחנו מאמינים בעצמנו. יהיה משחק חוץ קשה, אבל נבוא עם כל האמונה לקחת את הנקודות ולצאת לדרך חדשה".

    ניר קלינגר: "אין מה להגיד בתקופה כזאת. ניסיתי גם אני וגם הצוות לדחוף את השחקנים לקצה לקראת המשחק ברביעי. החדשות בנושא הקורונה לא עזרו לנו בהכנות. זה קצת הכניס את המערכת לשאלות ותהיות אבל מהר מאוד בעזרת המנהלת הדברים הובהרו.

    "אנחנו מודעים למצבנו ואין לנו ברירה אחרת אלא לתת את הנשמה והחיים, זה משחק עונה עבורנו, משחק שיכול לקבוע הרבה להמשך הדרך וככה אנחנו מתייחסים לזה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
    הסיוט יימשך? קלינגר/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 38 מפגשים נערכו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשהפועל תל אביב מובילה 9:18 בניצחונות ועוד 11 משחקים לא הוכרעו.

    * בני סכנין לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב בחמשת מפגשי הליגה האחרונים, כשהפסידה שניים ולפני כן סיימה שלוש פעמים בתיקו. הניצחון הקודם היה 0:1 ביתי בינואר 2016 משער של פיראס מוגרבי.

    * ששת המשחקים האחרונים של סכנין: ארבעה ניצחונות ללא ספיגה מול שתי תבוסות ללא הבקעה.

    * הפועל תל אביב, נועלת הטבלה ובעלת ההתקפה הדלה מכולן, כבשה רק שלושה שערים (מתוכם שער שדה אחד) ב-11 מחזורים וזו הפתיחה הכי גרועה בתולדותיה מבחינה זו.

    * האדומים לא כבשו (וגם לא ניצחו) בשבעת המחזורים האחרונים והבצורת שלהם עומדת כעת על 661 דקות - שיא שלילי בתולדות המועדון. שיא הליגה, אגב, שייך להפועל מחנה יהודה שלא כבשה במשך 1,070 דקות בעונה הכפולה 1966/68.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: דוחא

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully