וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שטקוס ועזריה חיוביים לקורונה, לידור כהן חתם

23.12.2020 / 10:02

צרות במתחם חודורוב לפני משחק החוץ נגד בני סכנין (20:00, ספורט1). יגאל בקר הצעיר יפתח בין הקורות, גם מאור בוזגלו שחזר מדובאי והצטרף לאימונים בעצת הבורר, נמצא חיובי. הקשר ההתקפי מצטרף ויתחיל להתאמן ביום חמישי

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

תוצאות בדיקות הקורונה שערכה אתמול (שלישי) הפועל תל אביב אחרי שהתגלה ששחקן בקבוצה נמצא חיובי לנגיף, הגיעו ומהן עולה שיש עוד ארבעה נדבקים: שלושה שחקנים ואיש צוות. הנדבקים מבין השחקנים הם השוער ארנסטס שטקוס, דן עזריה, עומר סניור ומאור בוזגלו - שמתאמן עם הקבוצה בעצת הבורר. למרות זאת, המשחק הקריטי של הקבוצה נגד בני סכנין הערב (20:00, ספורט1) יתקיים כמתוכנן והקבוצה ממתחם חודורוב שבין כה וכה נמצאת במשבר עמוק, תתייצב בדוחא ללא השוער הראשון שלה.

בינתיים ברקע נמשכים הדיבורים על מעמדו של המאמן ניר קלינגר במקרה של הפסד. גם שחקנים בקבוצה החלו לדבר על כך ואמרו: "מישהו רצה לערער את כולם ושם את קלינגר על המוקד לקראת המשחק הזה. חבל שזה ככה, יש מספיק רעשים ולחץ מסביבי". קלינגר עצמו מודע לכל הרחשים סביב אך העדיף לנטרל אותם ולהכין את הקבוצה למשחק שבסיומו הוא אמור לשוחח עם ההנהלה.

שחקן מכבי פתח תקוה, לידור כהן. ברני ארדוב
תחנה שלישית בישראל. לידור כהן/ברני ארדוב

לידור כהן חתם בהפועל תל אביב עד סיום העונה והוא ינסה לסייע לקבוצה ממתחם חודורוב להישאר בליגה. כהן בן ה-28 מגיע לאדומים אחרי חצי עונה בדילה גורי הגאורגית והוא דחה הצעה של הפועל חדרה כדי להצטרף אליהם. הפועל תל אביב רצתה אופציה להאריך את חוזהו, אבל השחקן סירב ולבסוף האדומים התפשרו.

הפועל תל אביב היא התחנה השלישית של כהן בישראל אחרי ששיחק במכבי פתח תקוה בשתי קדנציות שונות ולבש גם את מדי בית"ר ירושלים. בדילה גורי הוא רשם שבע הופעות ושער אחד. כהן יכול להיות מתופקד בכמה עמדות והאדומים מקווים שהוא ישדרג את משחק ההתקפה שלהם. הוא יוכל לשחק ברגע שחלון ההעברות של ינואר יפתח ויתחיל להתאמן ביום חמישי.

בהפועל תל אביב לא סיימו את השינויים בסגל וממתינים להתפתחויות במועדונים הגדולים, כדי לראות אם יוכלו לצרף שחקנים שלא נמצאים בתכניות של מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. במועדון כבר גיששו אצל הקבוצות הללו, אבל לא קיבלו תשובות ברורות אילו שחקנים נמצאים על המדף, כשבנוסף דרישות השכר אמורות להוות בעיה. לאחר הדרבי במחזור הבא, אמורים ראשי המועדון והמאמן ניר קלינגר, לזרז את העניינים כאשר המטרה היא שברגע שחלון ההעברות יפתח, יעמדו לרשותו לפחות שני שחקנים חדשים.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully