וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סהאני אמור לשתף פעולה עם חוגג בעסקים וגם לסייע לבית"ר ירושלים"

23.12.2020 / 10:50

המיליארדר ההודי שלקח חלק בעסקת בן ח'ליפה, הוא הרבה יותר מחבר קרוב של השייח'. בבית"ר מקווים שמלבד תרומתו לעסקה, הוא יסייע גם בגיוס תרומות וחסויות. העיכוב בהשלמת העסקה לא מדאיג את המועדון: "זה מהלך מורכב". אז למה אצילי ואלחמיד לא באמת על הפרק?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

באלווינדר ראג' סהאני, המיליארדר ההודי שלקח חלק בכל הפגישות ובמעמד החתימה שבו רכש חמד בן ח'ליפה 50% מבית"ר ירושלים, לא סיים בכך את חלקו בקבוצה. גורם המעורה בפרטים סיפר הלילה כי "עדיין לא ברור מה יקרה לאורך הזמן, אבל סהאני רוצה להיות מעורב בישראל גם בזכות הסיוע לבית"ר וגם בעסקים אחרים. מדברים על זה שהשייח' יזרים לבית"ר סכומים נוספים מחסויות ותורמים, אבל סהאני אמור להיות האיש המרכזי מאחורי זה".

אותו גורם הוסיף: "סהאני זאת ליגה אחרת מהשייח' ברמה הכלכלית. הוא עשיר ברמות שאנשים כאן לא מבינים. נכון שרשמית, הוא נחשב רק לחבר של חמד בן ח'ליפה שמצטרף לעסקה, אבל מאחורי הקלעים הוא יותר מזה. בשיחות עם חוגג הוא כבר התעניין לגבי קרנות שאפשר להקים בישראל וטכנולוגיות שאפשר להשקיע בהן. אי אפשר לדעת לאן זה יתפתח, אבל הוא בהחלט לא מצטרף לעסקה רק על תקן חברו של בן ח'ליפה. הוא מעורב בעסקים ובפרוייקטים נוספים בישראל, כולל בפרוייקט של בית"ר".

באלווינדר ראג' סהאני. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
לא עוד שותף צדדי בעסקה. סהאני עם חוגג והשייח'/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

אותו גורם הסביר את העיכוב בהשלמת העסקה: "זו לא עסקה פשוטה ויש אנשים שאמרו את שלהם, גם באמירויות. יש לא מעט אבני דרך בסוג כזה של עסקה, ונכון להיות היא מתקדמת בקצב סביר ביחס למורכבות שלה. מה יהיה הלאה? זה תלוי בשני הצדדים. ממה שאני מבין, המסמכים שיאשרו את העסקה בוועדת להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, אמורים לעבור בימים הקרובים. בן ח'ליפה לא 'חייל' של סהאני כמו שמנסים לצייר, זה שיש שיתוף פעולה ביניהם בלא מעט פרוייקטים זאת עובדה".

מבחינת בית"ר, ביממה האחרונה האמיראתים העבירו חלק גדול מהמסמכים וכבר בשבוע הבא תיערך פגישה עם הוועדה להעברת זכויות כדי לבחון האם די בכך כדי להשלים את העסקה, או שיש צורך במסמכים נוספים.

בנוגע לחלון ההעברות, בבית"ר קיבלו החלטה להתחיל להתעניין בשחקני רכש, אך לא להגיש הצעות כספיות גבוהות ולהיכנס להשקעות כלכליות ארוכות טווח עד שתושלם העסקה בוועדה להעברת זכויות. במועדון גילו התעניינות ראשונית בעומר אצילי ובחאתם עבד אלחמיד, אך בשלב זה לא הוגשה הצעה כספית לאצילי או נוהל מו"מ מול סלטיק. בנוגע לאלחמיד, בסביבתו מעריכים כי בכל מקרה יעדיף להימנע מההמולה שצפויה לו אם יצטרף לבית"ר. הוא צפוי לבחור בקבוצה אחרת, מה גם שעד כה הוא כבר זכה להצעות כספיות אטרקטיביות ממכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

מנכ"ל בית"ר ירושלים אלי אוחנה מתחסן לקורונה. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נמנה על קבוצת סיכון. אלי אוחנה מתחסן/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

עוד בבית"ר: המועדון החליט להתגייס למאמץ הלאומי להעלאת המודעות לחיסון הקורונה. אמש הגיע יו"ר המועדון אלי אוחנה שנמנה על קבוצת סיכון, להתחסן במרפאה בירושלים.

אוחנה אמר לאחר מכן: "אני רוצה לקרוא לכל האזרחים שלנו שלא יחששו מהחיסון, אני כספורטאי הרבה מאוד שנים, משתדל לשמור על הבריאות והכללים ולהקשיב לרופאים, בוודאי במחלה כל כך נוראית שאפשר אותה על ידי חיסון. אני חושב שזה הדבר הנכון לעשות. ברגע שקופות החולים פתחו את החיסון לאזרחים, רצתי לעשות חיסון. תודה רבה לקופת חולים מאוחדת שתמיד נענים ומטפלים בחולים שלהם בצורה נהדרת. אין לי שום פרוטקציה, אני בן 57, יש לי מחלת רקע שהיא סכרת לצערי, ואם הייתי צריך לחכות, הייתי מחכה. אני עומד בקריטריונים ובגלל זה אני עושה את החיסון. תודה רבה לכולם - ותבואו להתחסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully