וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ה-NBA נפתחה עם הצהרה: הקליפרס גברו על הלייקרס, ברוקלין הביסה את גולדן סטייט

לברון וחבריו הציגו את טבעות האליפות, אבל הופתעו על ידי היריבה העירונית עם 116:109. דוראנט ואירווינג סחפו את הנטס ל-99:125 על הווריירס

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

בשעה טובה ומוצלחת, עונת 2020/21 ב-NBA יצאה לדרך. העונה נפתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שני משחקים גדולים, שהראשון שבהם התברר כחד צדדי לחלוטין כשברוקלין הביסה את גולדן סטייט.
לאחר מכן נרשמה הפתעה מסוימת, כשהקליפרס הנחילו ללייקרס הפסד בכורה.

משחקי הלילה:

ברוקלין - גולדן סטייט 99:125
ל.א לייקרס - ל.א קליפרס 116:109

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס עם טבעת האליפות. רויטרס
הערב של לברון התחיל ככה/רויטרס
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מאוכזב. ברקע קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
והסתיים ככה/GettyImages

ל.א לייקרס - ל.א קליפרס 116:109

לברון ג'יימס פתח את עונתו ה-18 בליגה עם טקס הצגת טבעות האליפות בהשתתפות הקומישינר אדם סילבר, וקיווה להתחיל את העונה החדשה מאותו מקום בו הפסיק את הקודמת. לצערו, לפול ג'ורג' וקוואי לאונרד היו תוכנית אחרות לגמרי. כוכבי הקליפרס שהגיעו לעונה אחרי חרושת שמועות וביקורות על חדר ההלבשה הרעוע שיצרו אשתקד, פתחו את הדרבי בסערה, וכבר אחרי רבע אחד היתרון של הקליפרס עמד על 20 נקודות.

לברון ואנתוני דייויס לאט לאט נכנסו לעניינים ונגסו בהפרש, אבל הלייקרס למדו בדרך הכואבת שלשינויים הרבים בסגל והמהפך בצוות המסייע, יש מחיר בטווח המיידי. אמנם המצטרפים הטריים דניס שרודר ומונטרז הארל בלטו, כשהראשון מפלרטט עם טריפל דאבל (14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) והשני מגיע לדאבל-דאבל (17 ו-10 ריבאונדים), אבל הלייקרס עדיין נראו לא מתואמים במיוחד. לברון סיים עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דייויס הסתפק ב-18 נקודות לצד 7 ריבאונדים, והלייקרס איבדו כמעט כמו שמסרו אסיסטים (22 אסיסטים על 19 איבודים).

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס חוגג. GettyImages
קוואי והקליפרס נראים חדורי מוטיבציה בפתיחת העונה/GettyImages

מנגד, הקליפרס לא היו יכולים לבקש פתיחת עונה טובה יותר. פול ג'ורג' שספג השמצות בקיץ, נראה חדור מטרה והוביל את רשימת הקלעים עם 33 לצד 6 ריבאונדים. קוואי אמנם סיים עם 10 מ-26 בלבד מהשדה כולל 1 מ-8 מהשלוש, אבל הגיע ל-26 נקודות, כשארבעה שחקנים - סרג' איבקה, פטריק בברלי, לו וויליאמס ואיביצה זובאץ - נוספים מגיעים לספרות כפולות.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. GettyImages
שנה וחצי אחרי הפציעה, דוראנט סגר מעגל מול האקסית/GettyImages
קווין דוראנט, ברוקלין נטס, עם מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. רויטרס
סטיב קר בירך/רויטרס

ברוקלין - גולדן סטייט 99:125

משהו חדש מתחיל בברוקלין. עם סטיב נאש על הקווים ועם הופעה ראשונה של קווין דוראנט וקיירי אירווינג יחד על הפרקט במשחק עונה רגילה, הנטס נראו פשוט מצוין והשיגו ניצחון במשחק פתיחת עונה לראשונה מאז 2012. דוראנט שחזר למשחק רשמי לראשונה אחרי שנה וחצי, לא הראה סימני חלודה מול האקסית, הוביל יחד עם אירווינג בריחה כבר ברבע הראשון, ובעיקר נראה שוב כמו עצמו - לא דבר של מה בכך אחרי הפציעה שעבר.

גם אירווינג נראה מפוקס וחד, ומנגד סטף קרי ראה את הסיוטים מהעונה שעברה חוזרים אליו: בדיוק כמו ב-2019/20, הווריירס שוב נראו לא תחרותיים ושוב הפגינו הגנה נרפית, דבר שהם מקווים שייפתר לפחות חלקית כשדריימונד גרין שנעדר בשל פציעה קלה, יחזור למגרשים. דוראנט ואירווינג קיבלו 25 דקות כל אחד, וגרמו לווריירס מקסימום נזקים בזמן הזה: אירווינג ליהטט עם 26 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דוראנט כיכב עם 22, 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות, וקריס לוורט נראה כמו הצלע השלישית שהנטס מחפשים, כשתרם 20, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

עוד בוואלה!

כולל תקרית חריגה: "מתיחות גוברת בין ג'יימס הארדן לשחקני יוסטון"

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
אז מה השתנה בעצם? סטף קרי מול קיירי אירווינג/רויטרס

בצד השני, סטף קרי סיים עם 20 באחוזים רעים (7 מ-21 מהשדה כולל 2 מ-10 בלבד מהשלוש), הוסיף 10 אסיסטים ונראה מתוסכל על הספסל בזמן שהקבוצה שלו ספגה מהלומה ראשונה העונה. נקודת האור אצל הווריירס: הרוקי החידתי ג'יימס ווייזמן פתח בחמישייה ונראה לא רע בכלל עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-24 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully