וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גריגוניס קלע סל ניצחון וסידר 73:74 לז'לגיריס על באיירן

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 23:49

הגארד, שבלט עם 22 נקודות, קלע 0.6 שניות לסיום והליטאים השיגו ניצחון ורביעי ברציפות. פנר ניצחה 77:84 את אולימפיאקוס. באסקוניה ניצחה 79:84 בחוץ את מילאנו

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 74:88/ספורט 1

ארבעה משחקים נועלים הערב (רביעי) את המחזור ה-16 ביורוליג. השלישית באיירן מינכן הפסידה בצורה אכזרית 74:73 לז'לגיריס קובנה שחוזרת לעצמה בשבועות האחרונים. פנרבחצ'ה שנמצאת במשבר עמוק הצליחה להשיג ניצחון 77:84 על אולימפיאקוס. מילאנו הפסידה בביתה 84:79 לבאסקוניה. נועלת הטבלה חימקי הפסידה שוב, הפעם 88:82 לולנסיה.

מריוס גריגוניס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. האתר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
סל ניצחון דרמטי. גריגוניס/אתר רשמי, האתר של ז'לגיריס קובנה

ז'לגיריס קובנה - באיירן מינכן 73:74

איזו דרמה ענקית בליטא ובסופו של דבר מאריוס גריגוניס סידר למארחת את הניצחון הרביעי שלה ברציפות עם סל 0.6 שניות לסיום המשחק אחרי שניק וויילר באב העלה את באיירן ל-72:73 עם סל וקליעת עונשין בצד השני. באיירן במאזן 6:10 אחרי ההפסד הזה, ז'לגיריס על 7:9.

מאריוס גריגוניס הוביל את המנצחת עם 22 נקודות, כולל כאמור סל הניצחון מעט לפני הבאזר, ארתוראס מילאקניס קלע 11. את באיירן הוביל ג'יילן ריינולדס עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, ניק וויילר באב קלע 16 והוסיף 5 ריבאונדים, פאול ציפסר סיים עם 14 נקודות (5 מ-7 מהשדה).

עוד בוואלה! ספורט

שלווין מאק: "וובוראס וקטש נותנים אחריות לרכז. פחות התאמתי לסגנון של מסינה"

לכתבה המלאה
קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Quality Sport Images, GettyImages
הפסד שלישי ברציפות לאולימפיאקוס. סלוקאס/GettyImages, Quality Sport Images

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 77:84

שתיים מהקבוצות המאכזבות עד כה העונה ביורוליג נפגשו באיסטנבול, כשהמארחת שסובלת מאחד המשברים החמורים בתולדותיה, הצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדים ורשמו ניצחון שישי העונה. יאן וסלי הוליך את שחקני המארחת עם 17 נקודות להן הוסיף 5 אסיסטים. דישון פייר הוסיף 14 מהספסל. בצד השני קלע סשה וזנקוב הבולגרי 17 מהספסל, אך זה לא עזר ליוונים שמפסידים בפעם השלישי ברציפות ויורדים למאזן שלילי.

זוראן דראגיץ' שחקן באסקוניה. DeFodi Images, GettyImages
הוביל את באסקוניה לניצחון חוץ מרשים. דראגיץ'/GettyImages, DeFodi Images

מילאנו - באסקוניה 84:79

האיטלקים שניצחו בשני המחזורים הקודמים קיוו להמשיך במומטום ולהתקדם במעלה הטבלה, אך פיגרו במשך כל המשחק, ואף נקלעו לפער דו ספרתי. באקסוניה קיבלה משחק נהדר מזוראן דראגיץ' שאלה 16, כשפייריה הנרי הוסיף 15 ו-8 אסיסטים. בצד השני 15 של קווין פאנתר לא עזרו לקבוצה של אטורה מסינה, שמפסידה בביתה וסופגת את הפסדה השישי העונה. האורחת, שמציגה לכל אורך העונה משחק התקפה חלש, הצליחה לחצות את רף ה-80 נקודות לראשונה מזה חמישה משחקים.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
נועלת הטבלה עם עוד הפסד. שבד/דני מרון

ולנסיה - חימקי מוסקבה 82:88

ולנסיה חוזרת לנצח לאחר ההפסד המרגיז במחזור הקודם מול הכוכב האדום בלגרד. המארחת הוליכה לכל אורך המשחק, כשהפער בשיא עמד כבר על 31:51 לזכות הספרדים, אך חימקי נגסה בהפרש במהלך המחצית השנייה, והצליחה לצמק עד מינוס 6 בלבד. לצערה של נועלת הטבלה, היא לא הצליחה לעשות מעבר ורשמה הפסד מספר 14 בעונה המסויטת שעוברת עליה. ולנסיה קיבלה 61 נקודות משחקני הספסל שלה, כשמרטין הרמנסון הוליך את קלעי המנצחת עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully