וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכנה לפנאתינייקוס: "חייבים לבוא כאילו זה משחק על תואר"

22.12.2020 / 8:56

הצהובים יקוו להמשיך את המומנטום החיובי נגד פנאתינייקוס (21:15, 5+), ג'ון דיברתולומיאו: "אנחנו מתקרבים למקום שבו אנחנו צריכים להיות". דראגן בנדר: "צריך להיות אגרסיבי מההתחלה". החלטה לגבי שיתופו של האנטר תתקבל לפני הפתיחה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על באסקוניה/באדיבות מכבי תל אביב

כשהיא בתקופה טובה, עם ארבעה ניצחונות מחמשת המשחקים האחרונים שלה, מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי) את פנאתינייקוס ביד אליהו במסגרת המחזור ה-16 ביורוליג (21:15, 5+). הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שישה ניצחונות מול תשעה הפסדים בייורוליג, בעוד היריבה מאתונה, שתנחת רק היום בישראל, ניצחה חמישה משחקים והפסידה תשעה.

שיחת היום במכבי תל אביב היא שאלת הכשירות של אותלו האנטר. שחקן הפנים סבל אתמול מצוואר תפוס, והיום תדע מכבי האם יש שיפור במצבו. במועדון מאמינים כי האנטר יוכל לשחק גם אם לא יהיה כשיר לחלוטין, והחלטה לגביו תיפול במהלך היום.

שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר מול שחקן אולימפיאקוס חסן מרטין. באדיבות אולימפיאקוס, אתר רשמי
חוליה חשובה. האנטר/אתר רשמי, באדיבות אולימפיאקוס

בצוות המקצועי היו מרוצים מהשיפור ביכולת בתקופה האחרונה, ומאמינים כי המגמה החיובית תימשך גם נגד פנאתינייקוס. במכבי רוצים להכתיב את הקצב ולשחק את המשחק שלהם גם נגד יריבה שנחשבת נחותה על הנייר. "אנחנו יודעים שיש לנו עדיין בור מסוים לסגור", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "זה שניצחנו בברצלונה ובבאסקוניה לא אומר שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להגיע בתחושת דחיפות שונה למשחק הזה. חייבים לבוא באגרסיביות כאילו מדובר במשחק על תואר".

המשחק הערב יהיה הראשון בסדרה של שבעה משחקי בית שיש לצהובים מתוך התשעה הקרובים. "אנחנו לא יכולים להסתכל על זה כשבעה משחקי בית מתוך תשעה, נצטרך לבוא באותה גישה מהשנייה הראשונה, כל עוד נעשה את זה נוכל להיות בסדר", אמר דראגן בנדר לקראת המשחק והתייחס למה הקבוצה צריכה לעשות שונה לעומת ההפסד בשבוע שעבר בצרפת: "הכל תלוי באיך נתחיל מהשנייה הראשונה. התחלנו איטי נגד וילרבאן ואז רדפנו אחריהם, בסוף זה קשה לנצח את המשחקים האלה, בברצלונה התחלנו אגרסיבי מהשנייה הראשונה, וכל מי שעלה מהספסל המשיך באותה מגמה וזה עזר לנו לנצח. אני צריך להיות אגרסיבי יותר, ליצור לעצמי ולאחרים, זה עוזר לי להיכנס למשחק, ואז יש לי יותר מקום למסור לחברים שלי".

עוד בוואלה!

חשש בפנאתינייקוס: "בדרך כלל אנחנו לא מצליחים מול קבוצות כמו מכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם יאניס ספרופולוס. דני מרון
משחקים בבית, אבל מה זה עוזר בלי קהל? דיברתולומאו/דני מרון

הקפטן ג'ון דיברתולומיאו הוסיף: "כשמשחקים כל כך הרבה משחקים אז מבחינה מנטלית אתה יודע להתרכז במשחק הבא. זה מה שקרה לנו אחרי ההפסד בצרפת. לא היינו יותר מדי גבוה, לא יותר מדי נמוך, זה מה שעזר לנו להתאושש. התחלנו את ההכנה מאוחר, היו לנו שחקנים פצועים, אבל אי אפשר לעשות עם זה כלום. אנחנו בתהליך של התקדמות ואנחנו מתקרבים לאיפה שאנחנו אמורים להיות. זה נחמד לשחק בבית, אבל אין לזה אפקט כי אנחנו חסרים את מה שדוחף אותנו בבית. נצטרך לקחת את זה משחק אחרי משחק. זה שיש שבעה מתוך תשעה משחקי בבית, יעזור לנו בכל הנושא של נסיעות ועייפות, אבל בעונה בלי קהל זה פחות משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully