וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "בברצלונה שיקרו למסי שוב ושוב, לי יש יתרון: האמון שלו"

המועמד המוביל לנשיאות ברצלונה דיבר על עתידו של הכוכב: "הוא לא מוכן לקבל עוד כישלון באלופות". על המצב הפיננסי: "המועדון על סף פשיטת רגל"

מקבץ שערים מהמחזור ה-13 בליגה הגרמנית/ספורט1

ז'ואן לאפורטה היה אחד הנשיאים המוצלחים ביותר של ברצלונה והיה חלק מתקופת הזוהר של המועדון ב-2003 עד 2010. לאפורטה יתמודד שוב בינואר בבחירות על נשיאות המועדון במקום ג'וספ ברתומאו ואם ייבחר, המטרה הראשונה שלו תהיה להשאיר במועדון את ליאו מסי.

כידוע, חוזהו של מסי, שהודה שהוא רצה לעזוב את המועדון בקיץ האחרון, יפוג בקיץ 2021. בריאיון שערך ל-ESPN לאפורטה התייחס באריכות לסוגיית מסי ואמר: "אני בטוח שהוא יישאר בברצלונה. זה תלוי בהצעה שהנשיא החדש יגיש לו. הוא צריך לראות אם תהיה קבוצה תחרותית כדי להמשיך את סיפור האהבה עם המועדון, שכשל בשנים האחרונות בליגת האלופות".

נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה עם ליאונל מסי ב-2010. David Ramos, AP
ישתפו שוב פעולה? מסי ולאפורטה/AP, David Ramos

לאפורטה ביקר את ההנהלה הקודמת ואמר: "ההנהלה שיקרה למסי שוב ושוב. מעבר לכך, הדברים לא הסתדרו כמו שכולם רצו. הוא בשלב בקריירה שהוא עדיין רוצה להיות תחרותי ולזכות בתארים. הוא לא יכול לקבל את זה שקבוצות אחרות זוכות בליגת האלופות ובארסה עם ליאו, השחקן הכי טוב בהיסטוריה של המשחק, לא תחרותית במפעל הזה".

"אני לא רואה את מסי לובש חולצה אחרת", המשיך לאפורטה, "הרומן בינו למועדון הוא קסום והמחוייבות של הנשיא היא לגרום לו להימשך. לא רואה אותו משחק במועדון אחר. צריך לטפל בנושא הפיננסי במועדון וגם להגיש למסי הצעה שתשכנע אותו להישאר. אני מקווה שאגיע בזמן ויש לי יתרון: האמון של מסי".

לאפורטה התייחס גם למשבר הכלכלי הכבד שנוצר בגלל הקורונה והזהיר: "המועדון על סף פשיטת רגל, זו אחת הסיבות לכך שאני רץ לנשיאות. עשיתי אותו דבר ב-2002 ושיניתי את המצב. המצב קשה, אבל למרות הכול, אנחנו צריכים למצוא "סוסיוס" (חברי מועדון) שיעסקו בזה. יש לנו תוכנית חירום עוצמתית ואני בטוח שהיא תעבוד".

עוד בוואלה!

ליאונל מסי מתוסכל: "זה נורא לשחק ללא קהל. תחושה מגעילה"

לכתבה המלאה

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully