וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 בחוץ את אייבר ונצמדה לפסגה

האלופה פתחה חזק, הסתבכה, אך השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות והשתוותה לאתלטיקו. בנזמה (6), מודריץ' (13) ולוקאס ואסקס (90+2) כבשו לזידאן. קיקה צימק (28) בשער אדיר. השופט התעלם מנגיעת יד של ראמוס ברחבה (82). סלטה עם ניצחון חמישי רצוף, גם גרנאדה וחטאפה ניצחו

רוברט לבנדובסקי הולך לישון עם הגביע של שחקן השנה/מתוך הטוויטר של באיירן מינכן

ארבעה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-14 בליגה הספרדית. במוקד, האלופה ריאל מדריד ניצחה 1:3 את אייבר בחוץ, כשקארים בנזמה קבע הישג נהדר והפך לצרפתי שכבש הכי הרבה שערים אי פעם בחמשת הליגות הבכירות באירופה כשעקף את תיירי הנרי. סלטה ויגו המתאוששת ניצחה 0:2 את אלאבס, גרנאדה גברה באותה תוצאה על בטיס וכך גם חטאפה במגרשה של קאדיס.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. רויטרס
ריאל עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות. בנזמה חוגג עם חבריו/רויטרס

אייבר - ריאל מדריד 3:1

האלופה ממשיכה במומנטום ורושמת ניצחון ליגה רביעי ברציפות, וחמישי ברציפות בכל המסגרות. ריאל פתחה את המשחק בסערה והוליכה 0:2 לאחר 13 דקות בלבד, כשרודריגו ששב להרכב סידר לבנזמה את הראשון כבר בדקה השישית, כשהצרפתי בישל למודריץ' את השני. בנזמה קבע ציון דרך מרשים נוסף בקריירה שלו, כשכבש את שערו ה-176 ובכך עקף את תיירי הנרי בתור הצרפתי שהבקיע את מספר השערים הרב ביותר בחמש הליגות הבכירות.

על אף הפתיחה החזקה, כמו בלא מעט משחקים העונה הבלאנקוס הלכו ונחלשו ככל שהתקדם המשחק, וראו את קפטן המארחת קיקה כובש שער אדיר בבעיטה מסובבת ממרחק היישר לחיבורים של קורטואה (28). במחצית השנייה הגיעה אייבר למספר מצבים, ואף הייתה ראויה לפנדל כשכדור שניסה להעביר יושינורי מוטו פגע במרפקו של סרחיו ראמוס, אך השופט החליט להתעלם. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מצא איש המשחק קארים בנזמה את לוקאס ואסקס שכבש את השלישי. ריאל מדריד עם ניצחון, נצמדת לאתלטיקו מדריד המוליכה.

דקה 6: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: רודריגו הקפיץ באומנות לקארים בנזמה בתוך הרחבה, והצרפתי השתלט נהדר וכבש את הראשון של האלופה.

דקה 13: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:2: קארים בנזמה חטף כדור להגנת אייבר הנאיבית, ומצא בכדור רוחבה את לוקה מודריץ' שבעט כדור חזק אותו הצליח השוער רק ללטף בדרך לרשת.

דקה 16: בנזמה קיבל הזדמנות נהדרת להשלים צמד אך ממרחק של שלושה מטרים בלבד נגח החוצה.

דקה 28: גול! אייבר מצמקת ל-2:1: איבוד כדור של לוקאס ואסקס הוביל את הכדור לקיקה, שממרחק של יותר מ-25 מטרים בעט כדור מסובב היישר אל בין החיבורים של קורטואה.

דקה 52: פרלאן מנדי היה פנוי לגמרי באגף שמאל, חדר לרחבה והוציא כדור רוחב לרודריגו, אך הבעיטה של הברזילאי שפשפה רגל של שחקן הגנה וריאל קיבלה קרן.

דקה 55: פאפה דיופ נותר לא מכוסה ובעט כדור חזק ממרחק של כ-20 מטרים, אך קורטואה העירני הדף לקרן.

דקה 71: קיקה הגביה כדור לרחבת ריאל, ויושינורי מוטו היפני התרומם ונגח מצוין, אך הנגיחה שלו עברה סנטימטרים ספורים מעל המשקוף של קורטואה.

דקה 83: ניסיון העברת כדור של מוטו באמצעות נגיחה פגע במרפקו של סרחיו ראמוס, אך השופט שבדק ב-VAR החליט לא להעניק פנדל לאייבר.

דקה 93: גול! ריאל מדריד עולה ל-1:3: קארים בנזמה מצא בתוך הרחבה את לוקאס ואסקס שגלגל לפינה וסגר את המשחק באופן סופי.

עוד בוואלה! ספורט

לבנדובסקי: "מיוחד מאוד לזכות בתואר הזה בעידן של רונאלדו ומסי"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס מול שחקן אייבר יושינורי מוטו. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
אייבר קופחה? ראמוס עם מוטו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

סלטה ויגו - אלאבס 0:2

המארחת נראית כמי שעלתה על הדרך המלך לאחר שחוותה משבר עמוק. הניצחון היום הוא החמישי ברציפות של השחקנים של קואודט, שנראים נהדר בתקופה האחרונה וכבשו 16 שערים באותם חמישה משחקים. בראיס מנדס כבש צמד עבור סלטה בדקות 19 ו-79. רק כדי לסבר את האוזן, הפעם האחרונה שסלטה ויגו רשמה רצף כזה של ניצחונות הייתה ב-2001. המארחת במקום ה-7, בעוד אלאבס נותרה במקום ה-16, נקודה בלבד מעל הקו האדום.

שחקני סלטה ויגו חוגגים עם בראיס מנדס. ctavio Passos, GettyImages
סלטה בכושר נהדר. בראיס מנדס חוגג עם חבריו/GettyImages, ctavio Passos

משחקים נוספים

גרנאדה - בטיס 0:2
לגרנאדה: רוברטו סולדאדו (14 בפנדל ו-20)

קאדיס - חטאפה 2:0
לחטאפה: קוצ'ו הרננדס (33), נמניה מקסימוביץ' (90+4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully