וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "מיוחד מאוד לזכות בתואר הזה בעידן של רונאלדו ומסי"

חלוץ באיירן ושחקן השנה של פיפ"א קיים שיחה בהפתעה עם תיירי הנרי, והסביר: "כל חיי עבדתי על החלקים הפחות טובים שלי"

רוברט לבנדובסקי הולך לישון עם הגביע של שחקן השנה/מתוך הטוויטר של באיירן מינכן

לכבוד הזכייה שלו בתואר שחקן השנה של פיפ"א, קיים רוברט לבנדובסקי שיחת וידאו עם מי שהעריץ בצעירותו, תיירי הנרי. השניים דיברו על ההישג הגדול של החלוץ הפולני, שנבחר לפני ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו אחרי שנה דומיננטית בה הוביל את באיירן מינכן לזכייה באליפות, גביע, ליגת האלופות, הסופרקאפ הגרמני והסופרקאפ האירופי.

תיירי הנרי פתח ובירך: "ברכות, זה מגיע לך. כל הגביעים שהעונקו השנה היו צריכים ללכת אליך. היית מדהים, אתה מדהים כבר הרבה מאוד זמן ולסיים לפני שני המפלצות... צריך לעשות משהו מיוחד ואתה עשית את זה, עשית משהו שאני לא הצלחתי לעשות מעולם. אני מכבד את זה והיית מבריק, כל הכבוד".

לבנדובסקי ענה: "הייתה עונה קשה ושנה קשה, ידענו שהייתה לנו אפשרות לזכות בכל התארים. כל מה שעשינו והצורה בה שיחקנו הייתה מדהימה. אף אחד לא הצליח להתחרות איתנו כי היינו לוהטים, הקבוצה שרצתה להיות הטובה ביותר והצליחה להישאר בטופ. אתה יודע מה זה לזכות בגביע כזה בעידן עם ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו? זה מיוחד מאוד בשבילי".

תקציר: רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן ישן עם תואר שחקן השנה. GettyImages
זכה להרבה פרגון מהנרי. לבנדובסקי/GettyImages

הנרי: "אתה הטוב ביותר".

לבנדובסקי: "אני שמח שאני משחק בקבוצה הכי טובה ובקבוצה שרוצה להישאר תמיד בטופ. המנטאליות שלנו היא אף פעם לא להסתפק במה שהשגנו. זה הכי חשוב".

הנרי: "אני הייתי מספר תשע במגרש ואני חושב שאתה מספר תשע כמו שמספר תשע צריך להיות. אתה כביכול חלוץ מספר תשע במובן הישן של המילה. אם עובדים קשה ומאמינים אפשר להשיג הכול ואתה מוכיח את זה".

לבנדובסקי: "בשבילי מה שהיה תמיד הכי חשוב הוא לעבוד קשה על הדברים שלא יכולתי לעשות. בגלל זה עבדתי המון כדי לשפר את השליטה ברגל שמאל, על משחק הראש, על שליטה בכדור. לפעמים יש חלוץ שיכול לכבוש רק עם רגל ימין או רק לשמור על הכדור. כשהייתי צעיר הייתי צופה בך ובסגנון שלך ורציתי להיות כמוך. אי אפשר להשוות בין שחקנים, אבל תמיד רציתי לקחת דברים מהטובים בעולם ולעשות כמוהם. עזרת לי מאוד בזה".

הנרי: "אתה יכול לשחק במתפרצות, יכול להחזיק בכדור, יכול לעשות כמעט הכול. למאמן קשה מאוד להוציא שחקן שיכול לעשות הכול וגם כובש המון שערים וזוכה בהמון תארים. מה הייתה התגובה הראשונה שלך כששמעת את השם שלך?".

לבנדובסקי: "שלא משנה מאיפה הגעת, אלא איפה אתה עכשיו. אני גאה במקום שממנו הגעתי. אני יכול להוות השראה לילדים בפולין ולהראות להם שהם יכולים לחלום ולהאמין".

הנרי: "אתה קולט שאתה זה שהצליח לנצח את מסי ורונאלדו? אולי בשנה הבאה או בעוד כמה שנים, בטוח בעצם, תוכל להסתכל אחורה ולהגיד שסיימת מעל השניים האלה. רק אחד יכול לזכות בזה בכל שנה".

לבנדובסקי: "אני חייב לציין שהסינרגיה בין הקבוצה לחלוץ היא חשובה מאוד והיא חלק משמעותי מהזכייה שלי. אני מקווה שבשנה הבאה יהיו יותר שחקנים מבאיירן מינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully