וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון מרחיבה את האפשרויות לטרייד להארדן, נחקר המעבר של קוואי לקליפרס

הארדן הצטיין בניצחון קבוצתו, אבל הרוקטס מגבירים המאמץ לשחררו. מקורב לקוואי לאונרד תובע את הקליפרס: הבטחתם לי 2.5 מיליון דולר בשביל לסייע להשלמת העסקה שלו

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

יוסטון מעלה הילוך בניסיונותיה להשלים טרייד במטרה לשחרר מהקבוצה את ג'יימס הארדן. כוכב הרוקטס הביע את רצונו לעזוב, ובארה"ב מדווחים שהוא והקבוצה הגיעו לנקודת שבר שממנה אי אפשר יהיה להתאושש. אחרי שדווח שיוסטון לא הצליחה להגיע לסיכום עם שתי הקבוצות שאליהן הארדן העדיף לעבור - פילדלפיה וברוקלין - כעת הנהלת הרוקטס בשיחות עם קבוצות נוספות, גם במזרח וגם במערב, כולן קבוצות פלייאוף בכירות. הלילה הארדן שיחק 20 דקות בניצחון יוסטון 106:128 על סן אנטוניו, וב-27 דקות קלע 20 נקודות, חילק 9 אסיסטים והוסיף 7 ריבאונדים. כריסטיאן ווד קלע 27, ג'ון וול קיבל מנוחה.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. Carmen Mandato, AP
הסוף קרב? הארדן/AP, Carmen Mandato

* הנהלת ה-NBA חוקרת האשמות לפיהן ב-2019 לוס אנג'לס קליפרס ויועץ הקבוצה ג'רי ווסט פעלו בדרך לא חוקית בתהליך צירופו של קוואי לאונרד לקבוצה. החקירה היא בעקבות טענה של ג'וני ווילקס, אדם שטוען שהוא מקורב לקוואי וחברו הטוב של דוד של לאונרד (דניס רוברטסון), שהגיש תביעה בלוס אנג'לס נגד ווסט והקליפרס בטענה שהקבוצה חייבת לו 2.5 מיליון דולר על הסכם בעל פה שערכה עמו על מנת שיעזור לה לקדם את עסקת קוואי.

על פי התביעה, ווילקס הודיע לווסט שהוא מקורב לקוואי לאונרד ולמשפחתו, הבטיח לו שיוכל להבטיח את המעבר של השחקן לקליפרס, וקיבל הבטחה מווסט שיקבל כסף. ווסט מכחיש את הדברים. הלילה לאונרד נשאל האם ווילקס היה מעורב בהחלטה שלו לעבור לקליפרס ואמר: "בכלל לא. אין לזה קשר אליי. אף אחד לא שכנע אותי. אני מלוס אנג'לס, וכאן אנשים מנסים לעשות כסף. זאת כנראה לא הפעם האחרונה". בהכנה הלילה הקליפרס הפסידו 125:105 ליוטה, לאונרד סיים עם 13 נקודות, פול ג'ורג' קלע 16. ג'ורדן קלרקסון ובוגדן בוגדנוביץ' בלטו בג'אז עם 20 כל אחד.

עוד בוואלה!

ג'יימס הארדן ויוסטון - הלכלוכים יוצאים

לכתבה המלאה
קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס. Marcio Jose Sanchez, AP
לא מתרשם. קוואי/AP, Marcio Jose Sanchez

עוד תוצאות משחקי הלילה בקדם העונה:
אורלנדו - שארלוט 123:115
(ניקולה ווצ'ביץ' עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים)
ממפיס - אטלנטה 106:128
(ג'ה מוראנט 18 נקודות ו-13 אסיסטים)
סקרמנטו - גולדן סטייט 113:109
(סטפן קרי עם 29 נקודות ב-29 דקות)
דאלאס - מינסוטה 129:127 (הארכה)
(20 נקודות ללוקה דונצ'יץ')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully