וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע התלוננה על דרך קבלת ההחלטות. איגוד השופטים: יופקו הלקחים

17.12.2020 / 15:22

המנכ"ל אסי רחמים פנה למנכ"ל איגוד השופטים: איך במהלך מכריע משחק התקבלה החלטה תוך 20 שניות? טפר אישר: ההחלטה עצמה מוצדקת, אך ההליך טעון שיפור

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

בעקבות אירועי המשחק אתמול (רביעי) בין הפועל באר שבע להפועל חדרה (2:2), ששיאם בביטול שער הניצחון של הקבוצה בתוספת הזמן, פנו היום במועדון לאיגוד השופטים כדי להתלונן על הדרך בה נפסל השער.

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים שוחח עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר והביע תרעומת על כל האירוע של ביטול השער על ידי השופט דניאל בר נתן לאחר שהתייעץ עם השופט הרביעי אוראל גרינפלד.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם שופט הכדורגל דוד בר נתן. שלומי גבאי
תסכול גדול בבאר שבע על ההחלטה, ועל הדרך שבה התקבלה/שלומי גבאי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם אנתוני וארן. שלומי גבאי
עם הפנים קדימה. באר שבע/שלומי גבאי

רחמים לא התלונן על ההחלטה, אלא על הדרך. המנכ"ל טען שלא יכולה להיות סיטואציה כזו רגישה, מהלך שמכריע משחק, אשר נבדק בסך הכל ב-20 שניות, כאשר השופט הראשי מסתכל, לטענת רחמים, על מקרה כל כך קשה לפיצוח בזמן כה קצר, ועוד נעזר מאחוריו בשופט הרביעי.

עוד בוואלה!

זעם בהפועל באר שבע: "ממתי השופט הרביעי מקבל החלטות כאלה במקום השופט הראשי?"

לכתבה המלאה

מנכ"ל הפועל באר שבע טען כי התהליך אינו נכון והדגיש כי מהמקרה הזה יש ללמוד על מנת לשפר ולעזור לכלל קבוצות הליגה. על פי הידוע טפר טען בתחילה כי ההחלטה לכשעצמה מוצדקת ואיגוד השופטים מגבה, אך אמר שיופקו הלקחים באשר להליך שהוביל לקבלת ההחלטה והדברים יפורסמו בהודעה מטעם איגוד השופטים בקרוב (כפי שהם עושים מדי שבוע לגבי סקירת אירועים נבחרים ממשחקי הליגה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully