וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 או 3 קבוצות בעונה? התקנה שמשגעת את מועדוני ושחקני הכדורגל בישראל

שחקנים ישראלים קיבלו הודעה שלפיה הם יכולים לעבור לקבוצה שלישית באופן חריג, אך חלק מקבוצות ליגת העל טוענות שהן לא מודעות לכך. בהתאחדות הבהירו: יידענו את המועדונים על כך

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט 1

שחקנים ישראלים המשחקים בארץ ובחו"ל קיבלו בימים האחרונים הודעות מסוכניהם שלפיהן הם יכולים לעבור לקבוצה שלישית העונה באופן חריג, זאת בשל משבר הקורונה. עד לעונה הנוכחית, ניתן היה לשחק בשתי קבוצות שונות באותה עונה, אך בסוף חודש יוני הוציאה פיפ"א תקנה חדשה בשל המשבר, לפיה היא מאשרת לשחקן לעבור שלוש קבוצות בעונה.

אלא שבקרב הקבוצות בישראל קיים בלבול גדול בכל הקשור לתקנה החדשה, אחרי שמספר ראשי קבוצות בליגת העל טענו שהם כלל לא מודעים לכך. בניגוד אליהן, ישנן קבוצות שכן היו מודעות לנושא: "קיבלנו הודעה מפיפ"א על כך והיינו מודעים לזה", אמר גורם בכיר באחת מקבוצות ליגת העל.

במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל טוענים שגם הם העבירו את ההודעה לקבוצות, אך חלק מאותן קבוצות טוענות שלא הבינו את המשמעות. לדוגמה בני סכנין, שבחלון ההעברות האחרון רצתה לצרף את שחקן הפועל חיפה עידו שחר, אך לאחר שהבינה שהוא רשם הופעה אחת העונה גם במכבי תל אביב, החליטה לוותר על הניסיון לצרפו זאת למרות שהייתה יכולה להחתימו בשל התקנה החדשה.

מבדיקת וואלה! ספורט, נודע כי ב-30 ביוני אכן שלחה ההתאחדות לכדורגל הודעה לקבוצות על התקנה החדשה.

שלומי אזולאי. אסטרה ג'ורג'יו, אתר רשמי
ישוב לישראל? אזולאי/אתר רשמי, אסטרה ג'ורג'יו

לא מעט שחקנים, ביניהם גם שחר עצמו, צפויים לנצל את השינוי בתקנה כבר בחלון ההעברות הנוכחי ולנסות למצוא קבוצה שלישית.

נראה ששלומי אזולאי ומוחמד עוואד, שני החלוצים הישראלים המשחקים ברומניה ובפולין בהתאמה, ינסו גם הם למצוא קבוצה נוספת הודות לתקנה החדשה אחרי ששיחקו בשתי קבוצות העונה. עוואד מבוקש במכבי חיפה, אך מאוד רוצה למצות את האופציה האירופית. סוכנים זרים בודקים עבורו אופציה של השאלת משנה לקבוצה אחרת באחת מהליגות האירופיות. בניגוד אליו, אזולאי עשוי לחזור לארץ כשלא מעט קבוצות מתעניינות בשירותיו.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully