וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף מתרחק: מכבי תל אביב הפסידה 84:81 לוילרבאן, ווילבקין החטיא על הבאזר

הצהובים ספגו הפסד תשיעי ביורוליג אחרי שרדפו אחרי הצרפתים מתחתית הטבלה לאורך כל המשחק. ווילבקין קלע 25 אבל פספס צ'אנס לכפות הארכה

דראגן בנדר, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מנקודות האור היחידות. דראגן בנדר בפעולה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הפלייאוף הולך ומתרחק. מכבי תל אביב ספגה הערב (רביעי) הפסד תשיעי העונה ביורוליג, 84:81 לוילרבאן בצרפת, ונותרה במקום ה-13 בלבד בטבלה, הרחק מהמקום שמוביל לשלב הבא. סקוטי ווילבקין שוב נאלץ להתעלות על עצמו, צלף 25 נקודות והחזיר את הצהובים פעמיים מפיגור דו ספרתי, אבל שוב לא הצליח להביא את הקבוצה של יאניס ספרופולוס לבאר, כשהחטיא על הבאזר שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה, ועוד קודם לכן כמעט איבד כדור מכריע ברשלנות.

לפני המשחק התגאה ספרופולוס בסגל המלא שלו ובאפקט החיובי של הפצועים שחזרו לפעילות, אבל הערב הוא קיבל מהם מעט מאוד תפוקה: עומרי כספי קיבל מנוחה לקראת המשחק בשישי מול ברצלונה, ג'ון דיברתולומאו סיפק 3 נקודות ויובל זוסמן סיים 10 דקות ללא נקודות. כך או כך, עם הפצועים שחזרו או בלעדיהם, הפעם מכבי תל אביב לא יכולה להתלונן על חוסר מזל.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
שוב נקרא להציל את המולדת. ווילבקין/דני מרון

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם כריס ג'ונס, סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט, אנג'לו קלויארו ואנטה ז'יז'יץ', שלא הצליחה להצר את צעדיהם של הצרפתים בפתיחה. מוסטפה פאל חגג מתחת לסלים והמארחת עשתה ככל העולה על רוחה בהתקפה, בזמן שדווקא דראגן בנדר עולה מהספסל ומנסה להשאיר אותה במשחק. הרבע ההגנתי החלש של הצהובים הסתיים בפיגור 30:24.

הרבע השני לא הביא בשורה הגנתית. הצרפתים המשיכו לקלוע בצרורות למרות אחוזים לא טובים מחוץ לקשת, והיתרון צמח בשיאו ל-14, 32:46. עד הירידה להפסקה סקוטי ווילבקין דאג לצמצם נזקים, ונקודות של ז'יז'יץ' חתמו את הרבע השני בפיגור חד ספרתי, 41:50 לוילרבאן.

ברבע השלישי ספרופולוס סוף סוף מצא את ההרכב שהידק את ההגנה, ובעזרת התעלות של סקוטי ווילבקין ואלייז'ה בריאנט הצהובים לאט לאט נגסו בהפרש. שלשה של ווילבקין נעלה את הרבע ביתרון 64:67 לוילרבאן.

המומנטום של מכבי תל אביב נעצר לחלוטין בתחילת הרבע האחרון. הצרפתים צלפו שתי שלשות מהירות, ווילבקין איבד פעמיים, ולפתע היתרון צמח לו שוב לדו ספרתי, 67:78, כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום. ווילבקין חזר מרוכז יותר מפסק הזמן של ספרופולוס, נתן עוד לחיצה על הגז ועזר למכבי תל אביב לצמק למינוס שתיים בלבד. אבל בהתקפה הבאה הצרפתים שוב קלעו ללא הפרעה, בריאנט החזיר בצד השני, והניצחון התקרב לוילרבאן. ווילבקין קיבל עוד צ'אנס להשוות ולכפות הארכה, אבל כמעט איבד ברשלנות, ניצל עם הרבה מזל בכדור ביניים, אבל בסופו של דבר החטיא שלשה על הבאזר. 81:84 לוילרבאן בסיום.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. באדיבות אנאדולו אפס, אתר רשמי
בבעיה גדולה. ספרופולוס/אתר רשמי, באדיבות אנאדולו אפס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 25 (8 מ-8 מהעונשין), אלייז'ה בריאנט 12 (0 מ-6 מהשלוש), דראגן בנדר 11, אותלו האנטר 8, אנג'לו קלויארו 7, כריס ג'ונס 6, ג'ון דיברתולומאו 3, אנטה ז'יז'יץ' 2 (13 דקות).

הרבה לקלוע לוילרבאן: מוסטפה פאל ונוריס קול 15 כל אחד, אמין נואה 11, דייויד לייטי 10 (8 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully