וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "תמוה שברצלונה נטשה את הסגנון שהפך אותה לכל כך מיוחדת"

הקשר/בלם ששיתף פעולה עם מסי בשנים הגדולות של המועדון, התייחס גם לפרעוש: "מעולם לא היה שחקן שהשפיע ככה על ההיסטוריה של הספורט. אף אחד לא משתווה אליו". על גווארדיולה: "המאמן הכי טוב ב-30 השנים האחרונות"

צפו: כל שערי המחזור ה-12 בפרמיירליג/ספורט 1

ברצלונה תארח הערב (רביעי) את ריאל סוסיאדד (22:00, ערוץ 50), כשליאו מסי מחפש להשוות את השיא הגדול של פלה: הכי הרבה שערים בקבוצה אחת. הארגנטינאי כבש 642 שערים במדי ברצלונה בכל המסגרות, וינסה להשוות את ציון הדרך שקבע הברזילאי האגדי - 643 שערים במדי סנטוס. אם יכבוש הוא ישלים 450 שערי ליגה (כרגע יש לו 449 ב-496 משחקים - 264 בבית ו-185 בוחץ).

כמו כן, מסי יחפש את הניצחון ה-300 שלו באצטדיון הביתי קאמפ נואו. ב-367 משחקים שלו באצטדיון הביתי הוא השיג 299 ניצחונות - 81.4 אחוזי הצלחה, ובהם כבש 380 שערים. 299 הניצחונות שלו בקאמפ נואו מורכבים מ-210 בליגה, 53 בליגת האלופות, 30 בגביע ו-6 בסופרקאפ הספרדי. אגב, ריאל סוסיאדד לא ניצחה בקאמפ נואו מאז 1991, ומאז המאזן שלה באצטדיון הביתי של ברצלונה הוא תיקו אחד ו-27 הפסדים.

חאבייר מסצ'ראנו ליאונל מסי ברצלונה באימון בבלומפילד. ברני ארדוב
.בברצלונה מתגעגעים לשיתוף הפעולה ביניהם. מסי ומסצ'ראנו בביקורם בישראל/ברני ארדוב

חאבייר מסצ'ראנו, הקשר האחורי/בלם שמכיר אולי יותר טוב מכל שחקן אחר את מסי, עמו הוא שיתף פעולה בשנים הגדולות של בארסה וגם בנבחרת ארגנטינה, סיפק היום את התובנות שלו לגבי הפרעוש כשאמר: "כשמסי מקבל את הכדור, תמיד יש הרגשה שמשהו עומד לקרות. אף אחד לא משתווה אליו בזה, הוא עושה את זה בכל 3 ימים במשך 15 שנים. הוא מיוחד".

מסצ'ראנו הוסיף: "מסי הוא אישיות מיוחדת. לא רק שחקן מיוחד. לא פגשתי מעולם מישהו שהוא כל כך חשוב להיסטוריה של הספורט כמוהו".

מסצ'ה דיבר גם על ברצלונה הגדולה של גווארדיולה וסגנון המשחק שננטש מאז שהוא שיחק שם: "זה כואב לי שברצלונה כבר לא משחקת בסגנון שהפך אותה לכל כך גדולה (טיקי טאקה). הם לא שמרו על מה שהפך את המועדון לכל כך גדול ומיוחד".

על התפקוד שלו כקשר: "לא היה לי את הפרופיל של קשר מרכזי בקבוצה. פפ ידע את זה. אולם, זה ההישג הכי גדול בקריירה שלי. להיות מסוגל לשנות את סגנון החשיבה שלי ולהתאים אותו למאמנים".

על גווארדיולה: "הוא המאמן הכי טוב ב-30 השנים האחרונות. אחרי העבודה הקשה שלי, ההקרבה וההבנה של התפקיד שלי, מצאתי את מקומו בברצלונה".

עוד בוואלה!

רונאלד קומאן: "יש אווירה טובה מאוד בחדר ההלבשה של ברצלונה"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי עם אביו חורחה. AP
נמאס להם. חורחה וליאו מסי/AP

בינתיים באירופה ממשיכים להעלות ספקולציות בנוגע לעתידו, מדווחים על האפשרות שיעבור לפריז סן ז'רמן או מנצ'סטר סיטי, המועמדים לנשיאות דנים בעתידו ובהצעה שתוגש לו, וב"ספורט" הקטלאני מנתחים את המצב: "מגיע לו שקט. להחליט בלי לחץ. אבא של מסי כועס מאוד בגלל זה. אתמול דווח שהוא נפגש עם אנשים של פ.ס.ז', וזה הרתיח אותו. זה רחוק מהמציאות. עוד פייק ניוז על מסי. הוא רצה לעזוב, אבל עכשיו הוא מחויב מתמיד. בקרוב נדע מה יהיה איתו לעונה הבאה. עד אז, בואו כולנו נניח לו לנפשו".

* עוד בברצלונה, רדיו קטלוניה מדווח: בקבוצה נמשכת המתיחות, ואחרי שארבעה שחקנים חידשו את החוזה שלהם לפני המשא ומתן על הקיצוץ הקבוצתי במשכורות (פיקה, לנגלה, טר שטגן, דה יונג) אחד מהם אפילו כונה יהודה איש קריות (בוגד) על ידי חבריו לקבוצה.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25579 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully