וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן חזר למגרשים וסירב לדבר, תמונה אחת משכה את תשומת הלב

כוכב הרוקטס קלע 12 נקודות בהופעתו הראשונה העונה, ברשת לגלגו על מצבו הגופני. בסיום סירב להתראיין ולהתייחס לשמועות עליו, וול: "שיעשה מה שטוב לו"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ג'יימס הארדן ערך הלילה (רביעי) הופעה ראשונה במדי יוסטון בקדם העונה מאז הסערה הגדולה וסביבו והדרישה שלו לעזוב את הרוקטס. אחרי שהופיע באיחור לאימונים וגרר לא מעט כותרות על רצונו לעזוב, הארדן עלה הלילה למגרש כשהוא מראה כרס קטנה ונראה מעט חלוד. הוא שיחק 21 דקות, במהלכן קלע 12 נקודות (3 מ-10 מהשדה) והוסיף 3 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 איבודים בניצחון 98:112 על סן אנטוניו. בסיום המשחק הוא הפר את חוקי הליגה, כשסירב להתראיין לתקשורת על רקע השמועות הגדולות על רצונו לעזוב. הארדן אומנם הראה ניצוצות של השחקן הגדול שהוא, אבל ברשת לא יכלו להתעלם מתמונה אחת שלו בחימום, שבה הוא חושף כרס שממחישה את ההצטרפות המאוחרת שלו לאימונים.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס מול סן אנטוניו. רויטרס
העיקר שהוא על המגרש. הארדן/רויטרס

"הוא היה טוב", אמר מאמנו סטפן סיילאס, "כלומר, ברור שהוא שחקן טוב ויכול לעשות הרבה דברים משני צדי המגרש, כך שברור שנהדר עבורנו לראות אותו על המגרש". ג'ון וול, שציפה לשחק לצד הכוכב הגדול, קלע 15 נקודות ואמר על הארדן: "בסופו של דבר הוא יעשה מה שטוב לו, והמועדון יעשה מה שטוב לעצמו. הכי חשוב זה שברגע שאנחנו עולים למגרש, לשחק או להתאמן, נתרכז בכדורסל. אני לא מנסה לשאול אותו, כי זה העניינים האישיים שלו. אני רק מרוכז בלעשות את העונה הכי טובה שיש לרוקטס".

עוד בוואלה!

על אף הבכורה המופלאה: כתבי וושינגטון חושבים שדני אבדיה צריך להתחיל על הספסל

לכתבה המלאה

* עוד הלילה: סטפן קרי נראה מצוין במדי גולדן סטייט, שאומנם הפסידה 114:113 לסקרמנטו, אבל קרי סיים עם 29 נקודות ב-28 דקות, שכללו 5 שלשות ו-11 מ-21 מהשדה. באדי הילד קלע 18 לקינגס (5 מ-10 מהשלוש). פילדלפיה גברה 99:108 על בוסטון, ג'ואל אמביד קלע 18 נקודות ב-17 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully