וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי שוב מעדה, פפ "התחרפן", גונדואן: "הלו"ז צפוף, אנחנו בני אדם ולא מכונות"

קשר מנצ'סטר סיטי העביר ביקורת על העומס אחרי ה-1:1 המאכזב מול ווסט ברומיץ', גווארדיולה, שרתח על השופט הרביעי: "אנחנו מתקשים לכבוש"

תקציר: וולבס - צ'לסי 1:2/ספורט 1

אכזבה גדולה במנצ'סטר סיטי ובצ'לסי אחרי התוצאות של השתיים אתמול (שלישי) במסגרת המחזור ה-13 של הפרמיירליג. צ'לסי שמטה יתרון והפסידה 2:1 לוולבס, בעוד סיטי כשלה בבית וסיימה ב-1:1 מול ווסט ברומיץ' החלשה.

קשר סיטי אילקאי גונדואן, שכבש את השער של קבוצתו, אמר אחרי המשחק: "היינו צריכים לנצח, אבל אין לנו איך לשנות את זה עכשיו. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל זה לא עבד לנו. אנחנו יכולים להתלונן, אבל אנחנו לא יכולים לשנות את זה וחייבים לקבל את זה. זה כמעט בלתי אפשרי שתהיה קבוצה אחת שתהיה דומיננטית ומצליחה בכל המפעלים, במיוחד עם הלו"ז' הזה. כל הקבוצות באירופה מתקשות לנצח משחקים ברציפות. יש לנו אחריות ואנחנו צריכים לנצח במשחקים כאלה, במיוחד בבית. הגיע לנו יותר מתיקו, היו לנו מצבים. מאכזב לצאת רק עם נקודה. אנחנו בני אדם ולא מכונות, גם אנחנו מתקשים".

פפ מתחרפן

פפ גווארדיולה, שהשתולל על הקווים אחרי שראה שהשופט הרביעי מכריז על תוספת זמן של 4 דקות בלבד, אמר: "לא יצרנו מספיק מצבים במחצית הראשונה, היו לווסט ברומיץ' הרבה שחקנים בהגנה, התקשנו לזכות בכדורים שניים. במחצית השנייה עשינו הכול נכון, אבל לא הצלחנו לכבוש. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח, אני חושב שהיו לנו 26 בעיטות. אנחנו מתקשים לכבוש, אבל חיים להיות אופטימיים. אלה משחקים שאנחנו צריכים לנצח. אנחנו יודעים את זה. אנחנו לא רחוקים כל כך מהצמרת, אבל חייבים לנצח את ווסט ברומיץ' בבית. נותרו עדיין הרבה משחקים עד תום העונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בתקציר התיקו של סיטי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 1:1/ספורט 1

גם בצ'לסי דיברו על עייפות כגורם משמעותי בהפסד שלהם. "יכול להיות שאנחנו קצת עייפים", אמר פרנק למפארד אחרי המשחק, "אני שונא להגיד את זה אחרי הפסד כי זה מרגיש כמו תירוץ, אבל אפילו ב-60 הדקות הראשונות כשהיינו טובים יותר, לא הצלחנו לסגור את זה. נסענו למשחק חוץ מול אברטון, חזרנו ללונדון ואז נסענו לוולבס, אבל כולם באותה סירה. אנחנו סובלים מכמה פציעות וזה מגביל אותי מבחינת שינויים בהרכב אז אני מבין את העייפות".

למפארד הוסיף: "אני מאוכזב מההפסד. היינו די בשליטה כשהובלנו 0:1. אני לא חושב ששיחקנו בצורה מבריקה, אבל שלטנו והיינו צריכים לשמור על ה-0:1 ולצאת למתפרצות, אבל לא עשינו את זה. שיחקנו טוב מאוד העונה עם ריצה ארוכה של משחקים בלי הפסד, אבל אולי השחקנים חשבו שאנחנו משחקים טובים. כשאתה חושב שאתה משחק טוב, דברים כאלה קורים. השחקנים צריכים לחשוב על ההופעה שלהם בימים הקרובים. זו הפרמיירליג, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully