וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הפסידה לוולבס 2:1 בדקה ה-95, רק 1:1 לסיטי

הבלוז שוב פספסו צ'אנס לעלות לפסגה. הקבוצה של פפ גווארדיולה שוב אכזבה עם תיקו ביתי מול ווסט ברומיץ' החלשה

תקציר: וולבס - צ'לסי 1:2/ספורט 1

המחזור ה-13 בפרמיירליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים. צ'לסי המשיכה לפשל והפסידה 2:1 לוולבס, לאחר מכן גם מנצ'סטר סיטי אכזבה כשסיימה ב-1:1 ביתי מול ווסט ברומיץ' מהתחתית.

שחקן צ'לסי אוליבייה ז'ירו מול וולבס. רויטרס
אכזבה. ז'ירו/רויטרס

צפו בתקציר: וולבס - צ'לסי 1:2

תקציר: וולבס - צ'לסי 1:2/ספורט 1

וולבס - צ'לסי 1:2

הבלוז יצאו מתוסכלים בשבת האחרונה, אז הייתה להם ההזדמנות להשתוות לטוטנהאם שבפסגת הפרמיירליג, אך השחקנים של פרנק למפארד רשמו הפסד 1:0 מול אברטון ונותרו במקום החמישי. כעת, שוב עם הזדמנות לטפס למקום הראשון (לפחות באופן זמני), הבלוז פישלו פעם נוספת מול קבוצה נחותה שהגיעה במומנטום שלילי, וגם ללא שניים מכוכביה - ראול חימנס הפצוע וז'ואאו מוטיניו המורחק. אוליבייה ז'ירו המשיך בפתיחת העונה המוצלחת שלו כשהפגיז מהאוויר את ההגבהה של בן צ'ילוול בדקה ה-49, אך דניאל פודנסה איזן בדקה ה-66 אחרי מבצע אישי נאה ברחבה. בדקה ה-81 כבר חגגו שחקני המארחת את הפנדל שקיבלו מהשופט לאחר עבירה של ריס ג'יימס ברחבה, אולם התערבות VAR ביטלה את ההחלטה. ואז, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, כבש פדרו נטו במתפרצת קטלנית וקבע את תוצאת הסיום הדרמטית. וואו. צ'לסי רושמת הפסד ליגה שני ברציפות - דבר שלא קרה לה מאז דצמבר שעבר.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. Clive Brunskill, GettyImages
ערב מאכזב מאוד. דה בראונה/GettyImages, Clive Brunskill

צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 1:1

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 1:1/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 1:1

העונה המאכזבת של התכולים בפרמיירליג ממשיכה והיא עם תיקו שני ברציפות ועם שני ניצחונות בלבד בששת המחזורים האחרונים. מנצ'סטר סיטי עם 20 נקודות בלבד מ-36 אפשריות אחרי שלא הצליחה לנצח בבית את העולה החדשה ואחת הקבוצות החלשות בליגה, שניצחה רק פעם אחת עד כה העונה. המשחק דווקא התחיל טוב מבחינת המארחת שעלתה ל-0:1 בדקה ה-30 אחרי שער יפה של אילקאי גונדואן, שבעט בנגיעה מ-12 מטר אחרי מסירת רוחב של ראחים סטרלינג. רובן דיאס איזן בשער עצמי בדקה ה-43. לאילקאי גונדאן הייתה הזדמנות גדולה בדקה ה-90, אבל סם ג'ונסטון בלם את הנגיחה שלו. כעבור שתי דקות גונדואן בעט כדור חופשי טוב מ-20 מטר אל הרשת החיצונית. ג'ונסון הוסיף עוד הצלה גדולה בדקה ה-93, הפעם אחרי נגיחה של ראחים סטרלינג מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully