וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.12: דה בראונה בדרך לחוזה חדש בסיטי, יובנטוס האופציה הריאלית היחידה של פוגבה

ההכרזה על הישארותו של כוכב סיטי צפויה בשבועות הקרובים, ריאל וברצלונה ירדו מקשר מנצ'סטר יונייטד. דיבאלה ייפגש שוב עם ראשי יובנטוס

תקציר: חגיגת השערים מהבונדסליגה, 15.12/ספורט 1

העברות

* רומא החתימה את המגן השמאלי ריקרדו קלאפיורי על חוזה חדש עד 2025. השחקן בן ה-18, שעלה מהנוער של הג'אלורוסי, רשם שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת העונה.

* מספר שעות אחרי שסלאבן ביליץ' פוטר מווסט ברומיץ', הקבוצה הודיעה על מינויו של סאם אלרדייס הוותיק כמאמן החדש. אלרדייס חתם על חוזה ל-18 חודשים וינסה להשאיר את הקבוצה בפרמיירליג.

בובקאר קמארה שחקן מארסיי. רויטרס
יעזוב את מארסיי בינואר, אבל לאן? קמארה/רויטרס

שמועות

* יובנטוס תיפגש בקרוב עם פאולו דיבאלה - כך אישר היום המנהל המקצועי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י. באיטליה טוענים שיש רצון הדדי בין החלוץ הארגנטינאי שמוזכר כמועמד לעזוב לבין הגברת הזקנה, להמשיך את ההתקשרות. "אנחנו מאוד אוהבים את דיבאלה ומאוד מחזיקים ממנו. ניפגש עם הסוכן שלו בקרוב כדי לנסות להאריך את חוזהו. פאפו גומס? אין לנו כוונה להחתים אותו בינואר, יש לנו מספיק שחקנים טובים".

* באנגליה מדווחים כי דלה עלי, שטרם זכה לקבל דקות משחק העונה בטוטנהאם, עשוי לעבור דווקא לגלאזגו ריינג'רס. על אף העובדה שקבוצות גדולות יותר צפויות להביע עניין בחלוץ בן ה-24 לקראת ינואר, במועדון הסקוטי בונים על יכולת השכנוע של מאמן הקבוצה ואגדת ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר, סטיבן ג'רארד.

* לפי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, קווין דה בראונה קרוב מאוד לחתום על חוזה חדש במנצ'סטר סיטי. לפי הדיווח, חלה התקדמות במגעים בימים האחרונים, וההסכם בשלביו הסופיים. ההכרזה על החוזה החדש והמשודרג של הקשר המצטיין, צפויה בשבועות הקרובים.

* עוד טוען פבריציו רומאנו: האופציה הריאלית היחידה של פול פוגבה היא יובנטוס. לברצלונה וריאל מדריד שהוזכרו כמועמדות להחתים את הקשר שמתוסכל במנצ'סטר יונייטד, אין את האמצעים הכלכליים כדי להחתימו.

* מארק אוברמארס, המנהל המקצועי של אייאקס, צפוי לעזוב את תפקידו בקיץ, בברצלונה כבר מעריכים שהוא עשוי להצטרף למועדון על רקע השינויים הנדרשים בקבוצה.

* בובקאר קמארה צפוי לעזוב את מארסיי בחלון ההעברות של ינואר. הקשר האחורי בן ה-21, שיכול לשחק גם כבלם, הוזכר כמועמד לבאיירן מינכן וברצלונה כשגם מנצ'סטר סיטי וצ'לסי הביעו בו עניין. הצעה גבוהה צפויה להעביר אותו לקבוצה אחרת בינואר.

* אתלטיקו מדריד שוקלת לפנות לאינטר בנוגע לקיצוני איבן פרישיץ', זאת במטרה שיחליף את יאניק פריירה קראסקו, אותו מעוניינים הספרדים למכור.

* סוכנו של מסוט אוזיל טוען שהקשר לא יעזוב את ארסנל בינואר. על פי הסוכן, אוהדי התותחנים אוהבים את הגרמני ורוצים שיחזור לשחק.

* פריז סן ז'רמן רוצה את תאו הרננדז ממילאן ומוכנה לשלש את שכרו, שעומד כרגע על 1.5 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן בדרך להחתמה משולשת של שלושה מכוכבי העונה שלה עד כה. הקיצוני המהיר מוסא דיאבי צפוי להאריך את החוזה עד 2025. פלוריאן וירץ בן ה-17 ואדמונד טאפסובה אמורים לקבל חוזים משודרגים עד 2025 אף הם בעקבות היכולת הטובה שהם מגלים.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully