וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה את חימקי מוסקבה 74:87

ניקולה מירוטיץ' (24) וקורי היגינס (20) חגגו על האין הגנה של הרוסים, שממוקמים אחרונים ביורוליג למרות הסגל הנוצץ. זניט עשתה מהפך וניצחה את באיירן מינכן 75:79

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-14 ביורוליג יינעל הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, בנוסף למפגש בין מכבי תל אביב לוילרבאן. במשחק המוקדם של הערב ניצחה זניט את באיירן מינכן. ברצלונה ניצחה כצפוי 74:87 את חימקי מוסקבה ואולימפיאקוס הפסידה בבית לוולנסיה 96:85.

זניט סנט פטרסבורג - באיירן מינכן 75:79

המפגש בין שתיים מהפתעות העונה במפעל היה שקול וצמוד, והוכרע בסופו של דבר לטובת הקבוצה הביתית שלחצה על הגז ברבע האחרון. בילי בארון כיכב אצל הרוסים עם 20 נקודות כולל שורה של סלים חשובים, וויל תומאס הוסיף 13 וארתוראס גודאיטיס סיים עם 12, ויחד הם עזרו לקבוצה של צ'אבי פסקואל להשיג ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים. ג'יילן ריינולדס (13), ווייד בולדווין ודי ג'יי סילי (12 כל אחד) בלטו אצל הבווארים, שסבלו מחסרונו של גיבור העונה עד כה ולדימיר לוצ'יץ'.

ברצלונה - חימקי מוסקבה 74:87

לפני שהיא יוצאת למסע משחקי חוץ, מוליכת הטבלה ניצחה כצפוי את הקבוצה המוכשרת אך החלשה של חימקי מוסקבה ששמרה על ממוצע הספיגה האיום שלה (88 נקודות למשחק). ניקולה מירוטיץ' התפוצץ עם 12 נקודות מתוך 32 של קבוצתו שפתחה פער כבר ברבע הראשון וסיים עם 24 נקודות. קורי היגינס סייע לו עם 20 נקודות וקלאתיס קלע רק נקודות, אך חילק 12 אסיסטים, רובם ברבע הראשון. אלכסיי שבד קלע 22 מנגד, רובן ברבע האחרון והוסיף 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים אך זה שוב היה רחוק מלהספיק.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
24 נקודות מול ההגנה החלשה במפעל. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

אולימפיאקוס - ולנסיה 96:85

אחרי שניצחה בחוץ את ברצלונה והכוכב האדום, אולימפיאקוס חזרה לביתה וחטפה 96 נקודות וגם הפסד מאחת הקבוצות הכי לא צפויות במפעל. האורחת פתחה מבערים כבר ברבע הראשון עם 16:25 ולא הביטה לאחור. בויאן דובלייביץ' הנהדר הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. דריק וויליאמס הרכש מפנרבחצ'ה תרם 16 וחברו לפנר בעונה שעברה ניקולה קאליניץ' הוסיף 14 למנצחים. קוסטאס סלוקאס קלע 18 וחילק 7 אסיסטים ליוונים, שאקיל מקיסיק הוסיף 16, אבל ספאנוליס קשישא נתקע על 7 נקודות בלבד.

עוד בוואלה!

בוושינגטון ממשיכים להחמיא: "דני אבדיה מסוגל להפוך לשחקן מפתח בשנה הראשונה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully