וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן חייב להיות הסקורר המוביל של ויאדוליד, אין בכלל ספק"

הפרשן לואיס מיגל ניסה להסביר את פתיחת העונה הקשה של החלוץ: "הוא נפגע מהמערך ההגנתי של הקבוצה. הוא ומארק אנדרה היחידים עם חוש לשערים". ב"אל מונדו" בחרו את וייסמן לנבחרת המחזור יחד עם מסי ואספאס

צפו בכל שערי המחזור ה-11 בבונדסליגה/ספורט 1

אחרי תקופה התאקלמות קשה ושלושה משחקים שהוא היה בסגל אבל לא קיבל אפילו דקת משחק, שון וייסמן התפוצץ ביום שישי עם צמד בכורה לרשת של אוסאסונה, כולל שער הניצחון ב-2:3 הדרמטי של ויאדוליד. בתקשורת הספרדית וגם באוסטריה תהו מדוע וייסמן, שהפציץ 37 שערים במשחקים רשמיים בוולפסברגר בעונה שעברה, נכנס לעניינים רק עכשיו.

שחקן ויאדוליד שון וייסמן חוגג עם חבריו. David S. Bustamante, GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. שון וייסמן/GettyImages, David S. Bustamante

לואיס מיגל, כתב ספרדי ניסה לנתח את מצבו של החלוץ הישראלי ואמר: "עם סכום העברה של 4 מיליון יורו, שון הוא הרכש הכי יקר בהיסטוריה של ויאדוליד ולכן הוא היה תחת ביקורת, למרות שהוא לא שיחק באופן קבוע". וייסמן שיחק שמונה משחקים לפני שכבש מול אוסאסונה, אבל רק פעם אחת הוא השלים 90 דקות.

מיגל טוען שוייסמן צריך להיות ה-9 המוביל של ויאדוליד והצהיר: "האם שון צריך להיות מספר 9 של ויאדוליד? זו שאלה רטורית. כתבתי כבר לפני המשחק ששון צריך להיות הסקורר של הקבוצה בגלל שיחד עם מרכוס אנדרה, הם השניים היחידים שיש להם חוש לשערים. המאמן צריך להתאמץ כדי להתאים את סגנון המשחק בשבילו".

עוד בוואלה!

ספרד: שון וייסמן כבש צמד בכורה ב-2:3 של ויאדוליד על אוסאסונה

לכתבה המלאה
שחקן ויאדוליד סרג'י גווארדיולה חוגג עם מיצ'ל. GettyImages
כבש שער אחד ב-785 דקות. סרג'י גווארדיולה/GettyImages

מיגל ניסה להסביר מדוע לשון לקח זמן להתאקלם: "בהתחלה הוא היה צריך להתרגל לדרישות של הכדורגל בספרד וגם לסגנון ההגנתי יותר ויותר מחוייבות לעמדות ההגנתיות. כשהעונה התחילה והתוצאות לא היו טובות, הקבוצה אימצה סגנון יותר הגנתי. המאמן חשב שסרג'י גווארדיולה יצליח יותר בגלל שהוא נמצא במועדון עונה שלישית, אבל הוא טעה. שון חיכה להזדמנות שלו וכשהוא קיבל את ההזדמנות, הוא הצדיק את הקרדיט".

ב"אס" ביקרו את ההחלטה של מאמן ויאדוליד להעדיף את החלוץ סרג'י גווארדיולה, שכבש גול אחד בלבד בתשע הופעות לעומת הישראלי שכבש שני שערים בארבע הופעות בלבד בהרכב והרבה פחות דקות. רק לשם השוואה, וייסמן כבש שני שערים ב-85 דקות מול אוסאסונה, גווארדיולה הבקיע שער אחד ב-785 דקות סך הכול שקיבל בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully