וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל ניצחה את פאו אחרי שתי הארכות, צסק"א פירקה את אנאדולו אפס

טבארס (20 ו-14 ריב') ואבאלדה (19) בלטו ב-93:97 הדרמטי, הרוסים התפוצצו עם 65:100, מילאנו ניצחה 71:79 את פנרבחצ'ה בחוץ

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

חמישה משחקים פתחו הערב (שלישי) את המחזור ה-14 ביורוליג. צסק"א מוסקבה הלוהטת נראית בלתי ניתנת לעצירה לאחר שהביסה 65:100 את אנאדולו אפס. פנרבחצ'ה המיתדרדרת רשמה הפסד נוסף, הפעם 79:71 ביתי מול מילאנו. ז'לגיריס הביסה 73:92 את באסקוניה. אלבה ברלין השיגה ניצחון חוץ דרמטי בבלגרד, 84:90 לאחר הארכה על הכוכב האדום, בעוד ריאל מדריד רשמה 93:97 דרמטי על פנאתינייקוס.

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
צסק"א לא עוצרת. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

צסק"א מוסקבה - אנאדולו אפס 65:100

מי יעצור את צסק"א מוסקבה? הקבוצה של איטודיס סופרת כבר תשעה ניצחונות ברציפות והיא נראית פשוט נפלא. אנאדולו אפס עוד נראתה סביר ברבע הראשון אך הציגה עוד משחק התקפי חלש, בעוד צסק"א התפוצצה במחצית השנייה, אותה ניצחה 31:53. וויל קלייברן היה מעל כולם כשתרם 22 נקודות מהספסל. מייק ג'יימס שנתן משחק מדהים במחזור שעבר הסתפק בדאבל-דאבל "צנוע" של 11 נקודות ו-10 אסיסטים להם הוסיף 5 ריבאונדים. שיין לארקין (4 נקודות) רשם משחק בלהות אצל אנאדולו, שרושמת את הפסדה השביעי העונה.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
פנרבחצ'ה לא מצליחה לצאת מהמשבר. דה קולו/GettyImages

פנרבחצ'ה - מילאנו 79:71

הקבוצה של איגור קוקושקוב לא מצליחה לצאת מהמשבר. מילאנו שלטה במשחק מתחילתו וצעדה ברובו ביתרון דו ספרתי, כשבשיא הוליכה הקבוצה של אטורה מסינה 48:68. זאק לידיי הוליך את רשימת הקלעים של המנצחת עם 15 נקודות, כשקווין פאנתר הוסיף 13. מילאנו עם ניצחון שמיני העונה, קוטעת רצף של שני הפסדים ומתקרבת לצמרת. פנרבחצ'ה לעומת זאת ממשיכה להתרחק מהשמינייה הראשונה עם הפסד תשיעי מתוך 14 משחקים.

שחקן הכוכב האדום ג'וני אובריאנט עם ג'ורדן לויד. דני מרון
הכוכב האדום לא הצליחה לקטוע את הרצף השלילי/דני מרון

הכוכב האדום בלגרד - אלבה ברלין 90:84 (לאחר הארכה)

הגרמנים ממשיכים במומנטום הנהדר שלהם ורושמים ניצחון רביעי ברציפות. במהלך הרבע הרביעי עוד הוליכה המארחת 50:64, אך אלבה הגיבה בריצת 2:12 כשריבאונד התקפה ועבירה שסחט לוק סיקמה הובילו אותו לדייק מהקו ולקבוע 76:76, כשעל השעון נותר 1.3 לבאזר. קורי וולדן קלע שלשה גדולה, אך הכדור יצא אחרי הזמן והמשחק הלך לחמש דקות נוספות. בהארכה ג'ייסון גריינג'ר השתלט על המשחק לטובת אלבה, שעשתה את כל המהלכים הנכונים וסגרה ניצחון חוץ דרמטי.

ארטוראס מילנקיס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. GettyImages
ז'לגיריס חוזרת לעצמה/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה 73:92

הליטאים נראים כמי שסוף סוף חוזרים לעצמם ויוצאים מהמשבר שפקד אותם עד לפני כמה שבועות. לאחר מחצית ראשונה צמודה, ברחה ז'לגיריס לבאסקוניה ולמעשה גמרה את המשחק ברבע השלישי אותו ניצחה 11:24. אחת ההגנות הטובות בליגה לא מצאה פיתרון למשחק ההתקפה של הליטאים. ארתוראס מילקניס הוליך את קלעי המנצחת עם 15. יוסופה פול הוליך את קלעי המפסידה עם 14, אך באסקוניה מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות.

שחקן ריאל מדריד בכדורסל סרחיו יוי. Sonia Canada, GettyImages
איזה משחק. סרחיו יוי/GettyImages, Sonia Canada

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 97:93 (אחרי 2 הארכות)

איזה משחק מופלא. נקפוץ, ברשותכם, ישר למאני טיים, לאחר שפאו מחקה פיגור בן 12 נקודות. סרחיו יול השווה ל-68:68, 14 שניות לסוף הזמן החוקי, פאו בזבזה את הצ'אנס האחרון שלה והמשחק נכנס להארכה ראשונה. עשר שניות לסיומה קבע אלברטו אבאלדה 77:79, אלפטריוס בוחורידיס עמד בלחץ והשווה בצד השני ויול לא הצליח להגיע למצב זריקה. הארכה שנייה. שם המשיך אבאלדה את משחקו הנהדר (19 נקודות) ודאג לניצחון שלישי ברציפות. וולטר טבארס הוביל עם 20 ו-14 ריבאונדים, אנתוני ראנדולף הוסיף 18. ערב גדול של נמניה נדוביץ' בצד השני (27 נקודות) לא הספיק לירוקים, עם הפסד שני רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully