וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון אחרי שגילה על מכבי ת"א בהגרלה: "איזה חזק, אני מת, ידעתי"

14.12.2020 / 16:24

הישראלי של שחטאר דונייצק התרגש לראות שישחק מול מכבי תל אביב בשלב הבא בליגה האירופית: "אף פעם לא שיחקתי בבלומפילד". דוניס: "חשוב לנו לייצג את מכבי כמו שצריך"

מנור סולומון אחרי ההגרלה של שחטאר מול מכבי תל אביב/(מתוך אינסטגרם)

מכבי תל אביב תשחק נגד שחטאר דונייצק ומנור סולומון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, כך נקבע בהגרלה שנערכה היום (שני). אלופת ישראל עלתה ל1/16 הגמר בפעם השנייה בתותדותיה, וגאורגיוס דוניס ושחקניו יארחו את המשחק הראשון ב-18 בפברואר ויתארחו באוקראינה שבוע לאחר מכן.

מנור סולומון וחבריו סיימו קמפיין מרשים בליגת האלופות והצליחו להשיג את הכרטיס לליגה האירופית על חשבון אינטר. שחטאר מעולם לא פגשה יריבה מליגת העל וזו תהיה הפעם הראשונה. בסרטון אינסטגרם אחרי ההגרלה סולומון נראה מגיב להגרלה לצד חבריו, ואומר: "איזה חזק, מכבי שחטאר, אני מת, ידעתי שיהיה מכבי - שחטאר". אחרי שנאמר לו שהוא חוזר לבלומפילד, סולומון אומר שמעולם לא שיחק שם.

מנור סולומון שחטאר דונייצק עם לוקאס ואסקס ריאל מדריד. רויטרס
מול לוקאס ואסקס הוא חגג באגף, איך יסתדר מול דוידזאדה? סולומון/רויטרס

מנגד, מאמן מכבי תל אביב יודע שהסיכויים של קבוצתו קלושים מול יריבה איכותית שכזו. "קשה לומר בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית שיש הגרלה נוחה", אמר המאמן דוניס, "שחטאר קבוצה מעולה שהציגה יכולות נהדרות נגד ריאל מדריד ואינטר בליגת האלופות. יש לה שחקנים מעולים ומנור סולומון הוא אחד מהם. זו קבוצה שבשנים האחרונות השתתפה על בסיס קבוע במפעלים האירופים".

דוניס התייחס לעובדה ששחטאר תגיע למשחק הראשון שיערך ב-18 בפברואר בבלומפילד ככל הנראה אחרי פגרת חורף ארוכה: "אני חושב שזה טוב עבורנו שהם מגיעים אחרי חודשיים ללא משחקים, אבל מדובר בקבוצה מספיק מנוסה וטובה עם שחקנים טובים. העדיפות שלנו כרגע לשפר את היכולת שלנו כקבוצה. כשאנחנו משחקים בבית אנחנו יודעים ששער חובה הוא מסוכן ולכן צריכים להיות אגרסיביים ואחרי זה להתכונן למשחק החוץ בהתאם. עבורנו מדובר בניסיון חשוב מאוד וגם חשוב לנו לייצג את מכבי כמו שצריך. נעשה הכל כדי לייצג את המועדון כמו שצריך".

יש לציין שעל אף ששחטאר תגיע אחרי פגרת החורף, בשנים האחרונות זה כלל לא משפיע עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully